Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
PowerShell 7 dla Profesjonalistów IT

PowerShell 7 dla Profesjonalistów IT

98.70zł
78.96zł
Prowadzenie małej firmy w XXI wieku Poradnik dla przedsiębiorców 44.90zł 38.17zł
Prowadzenie małej firmy w XXI wieku Poradnik dla przedsiębiorców

Autor: Randy W. Kirk

ISBN: 978-83-621-9550-3

Ilość stron: 358

Data wydania: 09/2010

Motorem gospodarki w XXI wieku są firmy zatrudniające dziesięciu lub mniej pracowników. Trzymasz w ręku nową, uaktualnioną edycję jedynej w swoim rodzaju książki, która uczy, jak otworzyć własną firmę i jak nią zarządzać, by przynosiła zyski.

Książka ta pokazując, jak zaadaptować się do elektronicznej rewolucji, podaje dokładne instrukcje, które pozwolą:
• odpowiedzieć sobie na bardzo ważne pytanie: „Czy mam wszystko, co jest niezbędne, by odnieść sukces we własnej firmie?”;
• znaleźć właściwą lokalizację i określić koszty związane z rozpoczęciem działalności;
• opanować sprawdzone metody wyboru partnerów handlowych, sprzedaży, ściągania należności, określania celów, burzy mózgów i rozwiązywania problemów;
• zachęcić jak największą grupę klientów dzięki reklamie, promocji i marketingowi;
• poznać doskonałe techniki zatrudniania, szkolenia i motywowania pracowników;
• zrozumieć nowe przepisy podatkowe i zyskać wiedzę „jak z nimi żyć”;
• wykorzystać potęgę marketingu internetowego, poczty elektronicznej, stron www.

Rozdziały:

Część I. ZANIM ZACZNIESZ
1. Czym jest samozatrudnienie?
2. Czy masz odpowiednią osobowość?
3. Ile to będzie kosztować?
4. Podstawowe zasady tworzenia budżetu
5. Jaki rodzaj firmy?
6. Rodzaje dziaµalności
7. Zakup działającej firmy
8. Wspólnicy
9. Możliwości pracy w niepełnym wymiarze godzin
10. Ustalanie celów a sukces

Część II. ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI
11. Osiąganie celów
12. Przygotowanie biznesplanu
13. Wielkie otwarcie
14. Pierwszy miesiąc
15. Miesice od drugiego do szóstego

Część III. PIERWSZE TRZY LATA
16. Od czego zależy sukces w biznesie?
17. Dlaczego firma bankrutuje?
18. Wszechmocna gotówka
19. Personel
20. Rozwój sprzedaży

Część IV. ZARZĄDZANIE SOBĄ I INNYMI
21. Zarządzanie firmą
22. Zarządzanie menedżerami
23. Samomotywacja
24. Co robić, gdy odkryjesz, że to nie to
25. Określanie nowych celów

Część V. ZARZĄDZANIE AKTYWAMI
26. Czy się rozwijać?
27. Kupowanie rozwoju
28. Sprzedaż firmy
29. Sprzedaż części firmy


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 38,17zł

Prowadzenie małej firmy w XXI wieku Poradnik dla przedsiębiorców
Tytuł książki: "Prowadzenie małej firmy w XXI wieku Poradnik dla przedsiębiorców"
Autor: Randy W. Kirk
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 44.90zł 38.17zł
Klienci, którzy kupili „Prowadzenie małej firmy w XXI wieku Poradnik dla przedsiębiorców”, kupili także:

Deep Learning. Praca z językiem R i biblioteką Keras, Francois Chollet, J. J. Allaire, Wydawnictwo Helion

Chłodnictwo Technologia w piekarni, Klaus Losche, Wydawnictwo Naukowe PWN

Dlaczego pracownicy nie robią tego, co powinni... i co z tym zrobić, Ferdinand F. Fournies, Wydawnictwo Emka

Inżynieria materiałowa Tom 1, Michael Ashby, Hugh Shercliff, David Cebon, Wydawnictwo GALAKTYKA

Podstawy techniki cyfrowej wydanie II, Andrzej Skorupski, Wydawnictwo WKiŁ

Facebook. Włącz się do gry, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion
<b>Miej zawsze czas. Jak zrobić więcej, będąc mniej zajętym</b>, <font color="navy">Laura Vanderkam</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Miej zawsze czas. Jak zrobić więcej, będąc mniej zajętym, Laura Vanderkam, Wydawnictwo Onepress

Minionki. Stwórz ciekawe projekty z klocków LEGO, Joachim Klang, Wydawnictwo Helion

Podstawy organizacji robót drogowych, Sławomir Biruk, Kazimierz M. Jaworski, Zbigniew Tokarski, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami