Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Podejście innowacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Podejście innowacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem

36.00zł
32.40zł
Prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie od e-commerce do e-businessu 55.00zł
Prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie od e-commerce do e-businessu

Autor: Włodzimierz Szpringer

ISBN: 83-7251-572-7

Ilość stron: 328

Data wydania: 2005

Publikacja zapewnia kompleksowe podejście do wszystkich istotnych kwestii e-businessu. Koncepcja e-businessu integruje całokształt problemów ekonomicznych i regulacyjnych Internetu, komputerów i e-commerce, adaptacji struktur i strategii firmy, zastosowań oprogramowania komputerowego i baz danych, ochrony konsumenta, ale też stworzenia firmie możliwości działania na Wspólnym Rynku - bez nadmiernych ograniczeń.

Rozwój handlu elektronicznego wymaga podejścia systemowego. Dotychczas brakowało pogłębionej refleksji kojarzącej rozmaite kierunki badawcze, a zwłaszcza uwzględniającej rosnącą rolę instytucji prawnych i konwergencję mediów elektronicznych.

Nie jest bowiem prawdą twierdzenie, że w tej sferze działa tylko wolny rynek. Występuje potrzeba łagodzenia sprzeczności np. między ochroną prywatności a przejrzystością zawieranych transakcji, efektywnością a bezpieczeństwem. Na nowo trzeba przemyśleć problemy ochrony prywatności i nieuczciwej konkurencji - pod kątem rozważenia potrzeby specjalnych regulacji.

Istnieje sprzeczność między globalnym charakterem Internetu a regulacjami krajowymi, które nierzadko znacznie różnią się między sobą. Trudności sprawia stosowanie zasady siedziby i teorii skutku, a więc ustalenia właściwości władz krajowych w konkretnej sprawie.

Niejasności regulacyjne i orzecznicze powstają w kontekście określenia, czym jest aktywna lub pasywna strona www oraz kiedy konsument jest adresatem oferty lub reklamy, a tym samym korzysta z przywileju prawa swego kraju (a nie kraju dostawcy). Kontrowersje dotyczą również sytuacji, kiedy podpis własnoręczny może być zastępowany przez podpis elektroniczny, a forma pisemna (papierowa) - innym "trwałym" nośnikiem danych.

Książka wypełnia lukę rynkową, ponieważ zapewnia kompleksowe podejście do wszystkich istotnych kwestii e-businessu.

Rozdziały:
1. E-commerce (wyzwania globalizacji)
2. Linking i framing (kwestia dopuszczalności)
3. Domeny a linki (granice odpowiedzialności)
4. Problem linków w sektorze mediów
5. "Poprawianie" własnej pozycji na listach wyników wyszukiwania - pozycjonowanie strony www czy nieuczciwa konkurencja?
6. Formy i metody prowadzenia przedsiębiorstwa w Internecie
7. Podpisy elektroniczne oraz elektroniczne oświadczenia woli - wspólny problem e-commerce i e-goverment
8. Handel elektroniczny a ochrona prywatności
9. Handel elektroniczny a inne formy sprzedaży dóbr lub usług na odległość
10. Prawo europejskie a prawo krajowe (dylematy harmonizacji a swobody wspólnego rynku)
11. Internet - e-commerce - prawo konkurencji
12. Software komputerowy i bazy danych
13. Uwarunkowania efektywności i bezpieczeństwa (co dalej po sprawie Microsoft?)
14. Ewolucja praw autorskich w środowisku cyfrowym

Prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie od e-commerce do e-businessu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie od e-commerce do e-businessu”, kupili także:
<b>ABC użytkownika Internetu Przewodnik po sieci</b>, <font color="navy">Mirosław Sławik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
ABC użytkownika Internetu Przewodnik po sieci, Mirosław Sławik, Wydawnictwo Videograf
<b>WordPress 4. Instalacja i zarządzanie</b>, <font color="navy">Łukasz Wójcik, Magdalena Bród</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
WordPress 4. Instalacja i zarządzanie, Łukasz Wójcik, Magdalena Bród, Wydawnictwo HELION
<b>Re-Horachte Pierwsze spotkanie Tom 2</b>, <font color="navy">Dariusz Kankowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sumptibus</font>
Re-Horachte Pierwsze spotkanie Tom 2, Dariusz Kankowski, Wydawnictwo Sumptibus
<b>Konstrukcje drewniane w budownictwie tradycyjnym</b>, <font color="navy">Janusz Kotwica</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Konstrukcje drewniane w budownictwie tradycyjnym, Janusz Kotwica, Wydawnictwo Arkady
<b>Inwestuj we własny etat Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie Wydanie II</b>, <font color="navy">Sławomir Śniegocki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Inwestuj we własny etat Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie Wydanie II, Sławomir Śniegocki, Wydawnictwo Onepress
<b>Alchemia manipulacji</b>, <font color="navy">Richard Bandler, John La Valle</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Alchemia manipulacji, Richard Bandler, John La Valle, Wydawnictwo Onepress
<b>Mierzenie wyników szkoleń Praktyczny przewodnik po sześciu najważniejszych wskaźnikach oceny</b>, <font color="navy">Jack J. Phillips, Drew Ron Stone</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Mierzenie wyników szkoleń Praktyczny przewodnik po sześciu najważniejszych wskaźnikach oceny, Jack J. Phillips, Drew Ron Stone, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Chemia żywności Tom 1 Główne składniki żywności</b>, <font color="navy">Zdzisław E. Sikorski, Hanna Staroszczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia żywności Tom 1 Główne składniki żywności, Zdzisław E. Sikorski, Hanna Staroszczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem</b>, <font color="navy">Matthew Dixon, Brent Adamson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem, Matthew Dixon, Brent Adamson, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Informatyczne Narzędzia Zarządzania Wiedzą

Informatyczne Narzędzia Zarządzania Wiedzą

52.50zł
42.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION

sobota, 15 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami