Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Matematyka » Statystyka Statistica SPSS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
  Algebra Teoria liczb
  Analiza matematyczna
  Logika Topologia
  Matematyka dyskretna
  Matematyka ogólna
  Rachunek prawdopodobieństwa
  Statystyka Statistica SPSS
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Działalność gospodarcza w branży elektrycznej

Działalność gospodarcza w branży elektrycznej

30.45zł
25.88zł
Prowadzenie badań jakościowych 49.90zł
Prowadzenie badań jakościowych

Autor: David Silverman

ISBN: 978-83-01-15480-6

Ilość stron: 456

Data wydania: 10/2013

Książka w ciekawy i klarowny sposób pokazuje jak, krok po kroku, przeprowadzić własne badania, a także odpowiada na pytania:

• co może stanowić odpowiedni temat badawczy?
• w jaki sposób wybrać odpowiednią metodologię?
• jak przygotować plan badania i od czego zacząć?
• jakie są możliwości wykorzystania programów komputerowych w analizie danych jakościowych?
• w jaki sposób ocenić jakość badania?

Zakończenie badania to jednak nie koniec. Silverman, bazując na swoim bogatym doświadczeniu radzi, jak napisać raport badawczy, w jakiej formie go przedstawić i opublikować.

Daje również praktyczne wskazówki, jak przetrwać obronę pracy doktorskiej. Każdy rozdział kończą bloki z proponowanymi ćwiczeniami i polecaną literaturą przedmiotu.

Książka napisana jasnym, przystępnym językiem i zilustrowana wieloma przykładami jest skierowana do studentów studiów licencjackich, magisterskich i doktoranckich.

Druga część i uzupełnienie podręcznika: Interpretacja badań jakościowych

Rozdziały:

Część I. Wprowadzenie

1. Jak korzystać z podręcznika    23

2. Jak można wykorzystać badania jakościowe i jak nie można    27

3. Doświadczenie badawcze 1    41

4. Doświadczenie badawcze 2    73

5. Czy "oryginalność" ma znaczenie?      101

Część II. Początek

6. Wybór tematu    113

7. Zastosowanie teorii    113

8. Wybór metodologii    149

9. Wybór przypadku     167

10. Przygotowanie planu działania      181

Część III. Analiza danych

11. Rozpoczęcie analizy danych   191

12. Rozwinięcie analizy danych    215

13. Wykorzystanie komputera w analizie danych jakościowych     233

14. Jakość w badanich jakościowych     257

15. Ocena badań jakościowych    275

Część IV. Zachowaj kontakt

16. Prowadzenie dokumentacji    297

17. Kontakty w terenie   305

18. Dobra współpraca z promotorem    321

19. Uzyskanie informacji zwrotnej    329

Część V. Pisanie rozprawy naukowej

20. Kilka pierwszych stron    341

21. Przegląd literatury przedmiotu     347

22. Rozdział metodologiczny    355

23. Praca na rozdziałami analitycznymi     363

24. Ostatni rozdział   377

Część VI. Obrona pracy doktorskiej    

25. Przetrwać obronę pracy doktorskiej    387

Część VII. Podsumowanie

26. Efektywne badania jakościowe     399

Część VIII. I co dalej?

27. Publikacja     407

28. Odbiorcy    417

29. Poszukiwanie pracy    425

Załącznik. Uproszczone symbole transkrypcji     431

Słownik terminów   433

Prowadzenie badań jakościowych
Tytuł książki: "Prowadzenie badań jakościowych"
Autor: David Silverman
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł
Klienci, którzy kupili „Prowadzenie badań jakościowych”, kupili także:
<b>Twoje domowe biuro. Jak pracować zdalnie i odnosić sukcesy</b>, <font color="navy">Laura Vanderkam</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Twoje domowe biuro. Jak pracować zdalnie i odnosić sukcesy, Laura Vanderkam, Wydawnictwo Onepress
<b>Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Jo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II, Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Jo, Wydawnictwo Helion

Masaż tajski. Między jogą i fizjoterapią. Praktyczny podręcznik, Piotr Druzgała, Wydawnictwo Sensus

Projektowanie konstrukcji żelbetowych, Andrzej Łapko, Wydawnictwo Arkady

Ślady palców bogów, Graham Hancock, Wydawnictwo Amber
<b>Brazylijskie Jiu-Jitsu Od białego do czarnego pasa</b>, <font color="navy">Saulo Ribeiro</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Brazylijskie Jiu-Jitsu Od białego do czarnego pasa, Saulo Ribeiro, Wydawnictwo GALAKTYKA

Neurobiologia Krótkie wykłady, Alan Longstaff, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jądro systemu UNIX nowe horyzonty, Uresh Vahalia, Wydawnictwo WNT

Vademecum Administratora Windows Server 2012, William R. Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami