Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
Prowadź blog! przewodnik dla małych firm 34.00zł
Prowadź blog! przewodnik dla małych firm

Autor: Andy Wibbels

ISBN: 978-83-246-0534-7

Ilość stron: 192

Data wydania: 03/2007

Twarda oprawa

Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz. Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o swojej ofercie.

Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • gdzie szukać blogów w internecie (rodzaje blogów i użyteczne łącza),
  • jakich 8 elementów decyduje o popularności dziennika internetowego,
  • kto czyta blogi (do jakich klientów możesz dotrzeć w ten sposób),
  • jak wykorzystać blog do promocji strony internetowej -- i odwrotnie,
  • jak zastąpić blogiem newsletter rozsyłany pocztą e-mail,
  • jak "czyścić" blog (filtrowanie komentarzy),
  • jak dostosowywać istniejący blog do nowych tematów, które są na topie.

Rozdziały:

Część pierwsza: Blog? A co to takiego?

  • Co to jest blog? (17)
  • Gdzie szukać blogów? (19)
  • Budowa bloga (22)
  • Co to jest TrackBack? (30)
  • Jak działa blog? (32)
  • Krótka historia blogów (34)
  • Kto czyta blogi? (39)

Część druga: Blogi a biznes

  • Blogi a biznes (43)
  • Zwolnij projektanta stron internetowych (48)
  • Zostań "filtrem" (50)
  • Strona internetowa czy blog? (52)
  • Legenda Microsoftu (55)
  • Newsletter wysyłany e-mailem czy blog? (58)
  • Blogi a fora dyskusyjne (60)
  • Jak zarabiać na blogach? (62)
  • Dlaczego Google uwielbia blogi? (65)
  • Nie musisz codziennie umieszczać wpisów na blogu, aby odnieść sukces (68)
  • Modne tematy, większa liczba odwiedzających strony internetowe (71)
  • Kiedy skończy się zamieszanie wokół blogów (74)
  • Czy jesteś gotowy na założenie bloga? (77)

Część trzecia: Jak założyć swojego pierwszego bloga i zamieścić go na stronie internetowej

  • Wybór platformy blogowej (81)
  • Dlaczego TypePad? (86)
  • Jak wykreować swoją postać na blogu (90)
  • Prowadzenie bloga a etyka (95)
  • Jak założyć swój pierwszy blog (100)
  • Poznaj TypePad (104)
  • Jak zamieścić pierwszy wpis (105)
  • Wklejanie obrazów do wpisów (111)
  • Ładowanie plików, udostępnianie ich i wstawianie łączy do nich (113)
  • Jak zaplanować zamieszczenie wpisu na blogu w przyszłości (115)

Część czwarta: Zaawansowane techniki

  • Edytowanie, zmiany, akceptowanie i usuwanie komentarzy (119)
  • Dodawanie i usuwanie kategorii (123)
  • Zmiana wyglądu bloga (125)
  • Jak zastosować własne ustawienia (135)
  • Jak dokonać zmiany swojego profilu i strony o autorze (137)
  • Zaawansowane opcje zamieszczania wpisów (140)
  • Zamieszczanie wpisów za pomocą e-maila, telefonu komórkowego oraz telefonu z aparatem (144)
  • Zarządzanie plikami (147)

Część piąta: Jak wypromować swojego bloga?

  • Tworzenie i zamieszczanie TypeLists (151)
  • Monitorowanie liczby osób odwiedzających blog (154)
  • Hasło dostępu do bloga (157)
  • Uruchamianie powiadamiania osób trzecich (160)
  • Co to jest feed i jak działa? (162)
  • Co to jest podcasting? (171)
  • Promowanie swojego bloga (173)
  • I co dalej? (176)
  • Natychmiastowa autoekspresja na globalną skalę (178)
  • Podziel się z innymi swoim sukcesem (180)
  • Materiały do nauki (181)
  • Słownik (183)
  • O autorze (187)
Prowadź blog! przewodnik dla małych firm
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Prowadź blog! przewodnik dla małych firm”, kupili także:

Komputerowy detektyw Algorytmiczna opowieść o przestępstwach, spiskach i obliczeniach, Jeremy Kubica, Wydawnictwo Naukowe PWN

Szefie, angażuj zespół. Jak motywować grupę metodą Decision Making for Leaders, Robert Zych, Wydawnictwo Onepress

Arduino. Automatyka domowa dla każdego, Marco Schwartz, Wydawnictwo Helion

Wstęp do chemii koordynacyjnej, Maria Cieślak-Golonka, Jan Starosta, Marek Wasielewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rachunek kosztów i wyników w przedsiębiorstwie Zbiór zadań z rozwiązaniami, Jerzy Kuchmacz, Wydawnictwo Difin

Kierownik w instytucji publicznej Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania, Radosław Hancewicz, Wydawnictwo Onepress

Rzeczy niemożliwe, które nie mogły powstać, a istnieją, Reinhard Habeck, Wydawnictwo Amber

Statystyka z pakietem komputerowym Statistica PL Teoria i zastosowania Wydanie 3, Andrzej Luszniewicz, Teresa Słaby, Wydawnictwo C.H. BECK

Miłosne zaklęcia Jak zauroczyć mężczyznę, Ellen Dugan, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami