Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper
ISBN: 978-83-264-0271-5
Ilość stron: 356
Data wydania: 06/2010
Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych.
Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.
Odpowiadają m.in. na następujące pytania: • Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym? • Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż? • Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce? • Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami? • Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków? • Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?
Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji.
Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.
Rozdziały: 1. Gromadzenie informacji 2. Definiowanie zakresu działalności firmy 3. Definiowanie marki 4. Definiowanie odbiorcy docelowego 5. Definiowanie treści przekazu 6. Pomiar wyników 7. Reklama i promocja 8. Tradycyjne środki przekazu 9. Public relations 10. Marketing interaktywny 11. Kreowanie doświadczenia klienta 12. Zarządzanie relacjami z klientami 13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu 14. Zakończenie
Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich Załącznik B: Analizy internetowe
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów --- Pozycja niedostępna.---
|