Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów 49.00zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów

Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper

ISBN: 978-83-264-0271-5

Ilość stron: 356

Data wydania: 06/2010

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych.

Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.

Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
• Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
• Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
• Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
• Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
• Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?
• Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?

Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji.

Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Rozdziały:
1. Gromadzenie informacji
2. Definiowanie zakresu działalności firmy
3. Definiowanie marki
4. Definiowanie odbiorcy docelowego
5. Definiowanie treści przekazu
6. Pomiar wyników
7. Reklama i promocja
8. Tradycyjne środki przekazu
9. Public relations
10. Marketing interaktywny
11. Kreowanie doświadczenia klienta
12. Zarządzanie relacjami z klientami
13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu
14. Zakończenie

Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich
Załącznik B: Analizy internetowe

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów”, kupili także:

Jak czytać nowoczesne budynki Przyspieszony kurs wiedzy o architekturze epoki nowoczesnej, Will Jones, Wydawnictwo Arkady

Skuteczne techniki idealnego sprzedawcy. Mistrzowskie domykanie transakcji w każdym miejscu i czasie, Mike Kaplan, Wydawnictwo Onepress

Mój kawałek raju, czyli jak wybrać dobre życie, Ewa W. Żurczak, Wydawnictwo Onepress

Skoda Octavia II, Jiří Schwarz, Wydawnictwo WKiŁ

Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress
<b>Java. Kompendium programisty. Wydanie XII</b>, <font color="navy">Herbert Schildt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Java. Kompendium programisty. Wydanie XII, Herbert Schildt, Wydawnictwo Helion

Wózki jezdniowe Zagadnienia egzaminacyjne UDT w przykładach pytaniach i odpowiedziach, Ryszard Tuchliński, Wydawnictwo Liwona

Windows XP dla każdego, Mirosław Sławik, Wydawnictwo Videograf

Geniusz techniki bogów, David Hatcher Childress, Wydawnictwo Amber

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami