Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Chemia bionieorganiczna

Chemia bionieorganiczna

59.90zł
44.33zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów 49.00zł 41.65zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów

Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper

ISBN: 978-83-264-0271-5

Ilość stron: 356

Data wydania: 06/2010

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych.

Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.

Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
• Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
• Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
• Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
• Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
• Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?
• Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?

Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji.

Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Rozdziały:
1. Gromadzenie informacji
2. Definiowanie zakresu działalności firmy
3. Definiowanie marki
4. Definiowanie odbiorcy docelowego
5. Definiowanie treści przekazu
6. Pomiar wyników
7. Reklama i promocja
8. Tradycyjne środki przekazu
9. Public relations
10. Marketing interaktywny
11. Kreowanie doświadczenia klienta
12. Zarządzanie relacjami z klientami
13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu
14. Zakończenie

Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich
Załącznik B: Analizy internetowe

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów
Tytuł książki: "Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów"
Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów”, kupili także:
<b>Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne Przepisy szczególne</b>, <font color="navy">Maciej Nowak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne Przepisy szczególne, Maciej Nowak, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Chemia organiczna Część III</b>, <font color="navy">Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Chemia organiczna Część III, Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S, Wydawnictwo WNT
<b>Design XX wieku Główne nurty i style we współczesnym designie</b>, <font color="navy">Lakshmi Bhaskaran</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ABE Dom Wydawn</font>
Design XX wieku Główne nurty i style we współczesnym designie, Lakshmi Bhaskaran, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn
<b>Java Przygotowanie do programowania na platformę Android</b>, <font color="navy">Jeff Friesen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Przygotowanie do programowania na platformę Android, Jeff Friesen, Wydawnictwo HELION
<b>Tworzenie stron WWW szybciej lepiej</b>, <font color="navy">Mary Millhollon, Jeff Castrina</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Tworzenie stron WWW szybciej lepiej, Mary Millhollon, Jeff Castrina, Wydawnictwo RM
<b>Audi A4 i A4 Avant (typu B8) modele 2007-2015 Sam naprawiam samochód</b>, <font color="navy">Hans-Rüdiger Etzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Audi A4 i A4 Avant (typu B8) modele 2007-2015 Sam naprawiam samochód, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II</b>, <font color="navy">Eugeniusz Michalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II, Eugeniusz Michalski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Prawo umów budowlanych Wydanie 3</b>, <font color="navy">Janusz Strzępka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Prawo umów budowlanych Wydanie 3, Janusz Strzępka, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Rynki instrumenty i instytucje finansowe Wydanie II</b>, <font color="navy">Jan Czekaj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rynki instrumenty i instytucje finansowe Wydanie II, Jan Czekaj, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy Kiedy mniej myśleć i inne sposoby na racjonalne życie

Algorytmy Kiedy mniej myśleć i inne sposoby na racjonalne życie

44.90zł
35.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
C++ i Qt Wprowadzenie do wzorców projektowych Wydanie II Alan Ezust, Paul Ezust HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION

niedziela, 25 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami