Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Uszkodzenia i diagnostyka obiektów mostowych

Uszkodzenia i diagnostyka obiektów mostowych

57.75zł
43.31zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów 49.00zł 41.65zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów

Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper

ISBN: 978-83-264-0271-5

Ilość stron: 356

Data wydania: 06/2010

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych.

Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.

Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
• Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
• Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
• Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
• Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
• Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?
• Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?

Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji.

Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Rozdziały:
1. Gromadzenie informacji
2. Definiowanie zakresu działalności firmy
3. Definiowanie marki
4. Definiowanie odbiorcy docelowego
5. Definiowanie treści przekazu
6. Pomiar wyników
7. Reklama i promocja
8. Tradycyjne środki przekazu
9. Public relations
10. Marketing interaktywny
11. Kreowanie doświadczenia klienta
12. Zarządzanie relacjami z klientami
13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu
14. Zakończenie

Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich
Załącznik B: Analizy internetowe

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów
Tytuł książki: "Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów"
Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów”, kupili także:
<b>Wojskowa walka wręcz</b>, <font color="navy">Aleksiej Aleksiejewicz Kadocznikow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Wojskowa walka wręcz, Aleksiej Aleksiejewicz Kadocznikow, Wydawnictwo AHA
<b>Mistrz PHP Pisz nowoczesny kod</b>, <font color="navy">Davey Shafik, Lorna Mitchell, Matthew Turland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mistrz PHP Pisz nowoczesny kod, Davey Shafik, Lorna Mitchell, Matthew Turland, Wydawnictwo HELION
<b>Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki</b>, <font color="navy">Jacek Kall</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki, Jacek Kall, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Windows 7 Komendy i polecenia Leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 7 Komendy i polecenia Leksykon kieszonkowy, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Wordpress Tworzenie własnych motywów</b>, <font color="navy">Alan Cole, Raena Jackson Armitage, Brandon R. Jones, Jeffrey Way</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wordpress Tworzenie własnych motywów, Alan Cole, Raena Jackson Armitage, Brandon R. Jones, Jeffrey Way, Wydawnictwo HELION
<b>Kosmos Einsteina Jak wizja wielkiego fizyka zmieniła nasze rozumienie czasu i przestrzeni</b>, <font color="navy">Michio Kaku</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Kosmos Einsteina Jak wizja wielkiego fizyka zmieniła nasze rozumienie czasu i przestrzeni, Michio Kaku, Wydawnictwo Prószyński
<b>Rekonfigurowalny Firewall implementowany w układach FPGA</b>, <font color="navy">Maciej Twardy, Kazimierz Wiatr</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Rekonfigurowalny Firewall implementowany w układach FPGA, Maciej Twardy, Kazimierz Wiatr, Wydawnictwo EXIT
<b>Administrowanie sieciowymi protokołami komunikacyjnymi</b>, <font color="navy">Stanisław Wszelak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Administrowanie sieciowymi protokołami komunikacyjnymi, Stanisław Wszelak, Wydawnictwo HELION
<b>Joga dla bystrzaków Wydanie II</b>, <font color="navy">Georg Feuerstein Ph.D., Larry Payne Ph.D.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Joga dla bystrzaków Wydanie II, Georg Feuerstein Ph.D., Larry Payne Ph.D., Wydawnictwo Septem
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Energetyka
Bezpieczeństwo energetyczne: między teorią a praktyką

Bezpieczeństwo energetyczne: między teorią a praktyką

25.20zł
21.42zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION

sobota, 22 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami