Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
LPC2000 mikrokontrolery z rdzeniem ARM7

LPC2000 mikrokontrolery z rdzeniem ARM7

70.00zł
56.00zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów 49.00zł 41.65zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów

Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper

ISBN: 978-83-264-0271-5

Ilość stron: 356

Data wydania: 06/2010

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych.

Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.

Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
• Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
• Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
• Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
• Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
• Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?
• Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?

Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji.

Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Rozdziały:
1. Gromadzenie informacji
2. Definiowanie zakresu działalności firmy
3. Definiowanie marki
4. Definiowanie odbiorcy docelowego
5. Definiowanie treści przekazu
6. Pomiar wyników
7. Reklama i promocja
8. Tradycyjne środki przekazu
9. Public relations
10. Marketing interaktywny
11. Kreowanie doświadczenia klienta
12. Zarządzanie relacjami z klientami
13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu
14. Zakończenie

Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich
Załącznik B: Analizy internetowe

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów
Tytuł książki: "Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów"
Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów”, kupili także:
<b>Controlling kosztów i rachunkowość zarządcza</b>, <font color="navy">Gertruda Krystyna Świderska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Controlling kosztów i rachunkowość zarządcza, Gertruda Krystyna Świderska, Wydawnictwo Difin
<b>OpenOffice 2.0 PL Funkcje arkusza kalkulacyjnego Leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy"></font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
OpenOffice 2.0 PL Funkcje arkusza kalkulacyjnego Leksykon kieszonkowy, , Wydawnictwo HELION
<b>10 prostych sposobów na panikę</b>, <font color="navy">Martin M. Antony, Randi E. McCabe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GWP</font>
10 prostych sposobów na panikę, Martin M. Antony, Randi E. McCabe, Wydawnictwo GWP
<b>GlobalGAP Podstawy wymagania wdrażanie i kontrola</b>, <font color="navy">Małgorzata Wiśniewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
GlobalGAP Podstawy wymagania wdrażanie i kontrola, Małgorzata Wiśniewska, Wydawnictwo ODDK
<b>Ekstremalna ekspozycja</b>, <font color="navy">David Nightingale</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Ekstremalna ekspozycja, David Nightingale, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Druga szansa, czyli jak odzyskać swoją byłą partnerkę</b>, <font color="navy">Marcin Szabelski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Druga szansa, czyli jak odzyskać swoją byłą partnerkę, Marcin Szabelski, Wydawnictwo Septem
<b>Wybrane zagadnienia z teorii plastyczności</b>, <font color="navy">Wojciech Waszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Wybrane zagadnienia z teorii plastyczności, Wojciech Waszewski, Wydawnictwo DWE
<b>Wzmacniacze audio Poradnik konstruktora</b>, <font color="navy">Jerzy Gołaszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Wzmacniacze audio Poradnik konstruktora, Jerzy Gołaszewski, Wydawnictwo BTC
<b>Księga Przychodów i Rozchodów Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktuali</b>, <font color="navy">Katarzyna Heinze</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Księga Przychodów i Rozchodów Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktuali, Katarzyna Heinze, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
1 x Zielony wzrost, zielony zysk Jak zielona rewolucja stymuluje gospodarkę
64.78zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Ekonometria
Od Keynesa do teorii chaosu

Od Keynesa do teorii chaosu

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION

wtorek, 11 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami