Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Prawdziwa planeta małp Nowa historia człowieka

Prawdziwa planeta małp Nowa historia człowieka

39.90zł
32.32zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów 49.00zł 41.65zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów

Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper

ISBN: 978-83-264-0271-5

Ilość stron: 356

Data wydania: 06/2010

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych.

Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.

Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
• Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
• Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
• Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
• Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
• Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?
• Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?

Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji.

Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Rozdziały:
1. Gromadzenie informacji
2. Definiowanie zakresu działalności firmy
3. Definiowanie marki
4. Definiowanie odbiorcy docelowego
5. Definiowanie treści przekazu
6. Pomiar wyników
7. Reklama i promocja
8. Tradycyjne środki przekazu
9. Public relations
10. Marketing interaktywny
11. Kreowanie doświadczenia klienta
12. Zarządzanie relacjami z klientami
13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu
14. Zakończenie

Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich
Załącznik B: Analizy internetowe

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów
Tytuł książki: "Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów"
Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów”, kupili także:
<b>Identyfikacja i agregacyjne modelowanie nieliniowych systemów dynamicznych</b>, <font color="navy">Paweł Wachel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Identyfikacja i agregacyjne modelowanie nieliniowych systemów dynamicznych, Paweł Wachel, Wydawnictwo EXIT
<b>Potyczki z Freudem Mity, pułapki i pokusy psychoterapii</b>, <font color="navy">Tomasz Stawiszyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Potyczki z Freudem Mity, pułapki i pokusy psychoterapii, Tomasz Stawiszyński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT
<b>Paradygmat agentowy w informatyce Koncepcje, podstawy i zastosowania</b>, <font color="navy">Krzysztof Cetnarowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Paradygmat agentowy w informatyce Koncepcje, podstawy i zastosowania, Krzysztof Cetnarowicz, Wydawnictwo EXIT
<b>Zagrożenia i ochrona od porażeń w instalacjach elektrycznych</b>, <font color="navy">Henryk Markiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Zagrożenia i ochrona od porażeń w instalacjach elektrycznych, Henryk Markiewicz, Wydawnictwo WNT
<b>Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost</b>, <font color="navy">Bjorn Karlsson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost, Bjorn Karlsson, Wydawnictwo HELION
<b>Gospodarowanie odpadami komunalnymi w gminie Nowe zasady funkcjonowania systemu w 2013 r. + CD</b>, <font color="navy">Paweł Jaśkiewicz, Anna Olejniczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Gospodarowanie odpadami komunalnymi w gminie Nowe zasady funkcjonowania systemu w 2013 r. + CD, Paweł Jaśkiewicz, Anna Olejniczak, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg</b>, <font color="navy">Nicholas Carr</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg, Nicholas Carr, Wydawnictwo HELION
<b>Konie. Poradnik bez kantów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Konie. Poradnik bez kantów. Wydanie II, Witold Wrotek, Wydawnictwo Septem
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Ekonometria
Prognozowanie ekonomiczne Teoria przykłady zadania

Prognozowanie ekonomiczne Teoria przykłady zadania

49.90zł
36.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Access 2007 PL ćwiczenia praktyczne Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION

poniedziałek, 25 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami