Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Elektronika ależ to bardzo proste!

Elektronika ależ to bardzo proste!

99.00zł
79.20zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów 49.00zł 41.65zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów

Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper

ISBN: 978-83-264-0271-5

Ilość stron: 356

Data wydania: 06/2010

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych.

Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.

Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
• Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
• Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
• Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
• Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
• Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?
• Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?

Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji.

Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Rozdziały:
1. Gromadzenie informacji
2. Definiowanie zakresu działalności firmy
3. Definiowanie marki
4. Definiowanie odbiorcy docelowego
5. Definiowanie treści przekazu
6. Pomiar wyników
7. Reklama i promocja
8. Tradycyjne środki przekazu
9. Public relations
10. Marketing interaktywny
11. Kreowanie doświadczenia klienta
12. Zarządzanie relacjami z klientami
13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu
14. Zakończenie

Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich
Załącznik B: Analizy internetowe

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów
Tytuł książki: "Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów"
Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów”, kupili także:
<b>Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie taktyczne</b>, <font color="navy">Charles Phillips</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie taktyczne, Charles Phillips, Wydawnictwo Sensus
<b>Balanced Scorecard - pomiar który motywuje Przewodnik wdrożenia</b>, <font color="navy">Piotr Szynkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PROED</font>
Balanced Scorecard - pomiar który motywuje Przewodnik wdrożenia, Piotr Szynkiewicz, Wydawnictwo PROED
<b>Mozaiki</b>, <font color="navy">Massey Peter, Slater Alison</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Mozaiki, Massey Peter, Slater Alison, Wydawnictwo RM
<b>Prawa i obowiązki przedsiębiorców w ochronie środowiska Zarys encyklopedyczny</b>, <font color="navy">Piotr Korzeniowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Prawa i obowiązki przedsiębiorców w ochronie środowiska Zarys encyklopedyczny, Piotr Korzeniowski, Wydawnictwo Difin
<b>Świat bez marudzenia Przestań narzekać i ciesz się życiem</b>, <font color="navy">Will Bowen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Świat bez marudzenia Przestań narzekać i ciesz się życiem, Will Bowen, Wydawnictwo Onepress
<b>Mambo tworzenie wydajnych serwisów internetowych</b>, <font color="navy">Tobias Hauser, Christian Wenz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mambo tworzenie wydajnych serwisów internetowych, Tobias Hauser, Christian Wenz, Wydawnictwo HELION
<b>Motorowodne ABC Jak maksymalnie wykorzystać możliwości łodzi</b>, <font color="navy">Richard Mortimer, Basil Mosenthal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Alma-Press</font>
Motorowodne ABC Jak maksymalnie wykorzystać możliwości łodzi, Richard Mortimer, Basil Mosenthal, Wydawnictwo Alma-Press
<b>Wykłady z analizy matematycznej</b>, <font color="navy">Ryszard Rudnicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wykłady z analizy matematycznej, Ryszard Rudnicki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Elementy organizacji Zasoby i zadania</b>, <font color="navy">Tadeusz Krupa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Elementy organizacji Zasoby i zadania, Tadeusz Krupa, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Chemia
Chemia ogólna Cząsteczki, materia, reakcje

Chemia ogólna Cząsteczki, materia, reakcje

219.00zł
159.87zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Podstawy fizyki atomu Zofia Leś Naukowe PWN
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT

piątek, 24 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami