Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Cząstki elementarne. W poszukiwaniu fundamentalnej natury rzeczywistości

Cząstki elementarne. W poszukiwaniu fundamentalnej natury rzeczywistości

42.00zł
31.50zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów 49.00zł 41.65zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów

Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper

ISBN: 978-83-264-0271-5

Ilość stron: 356

Data wydania: 06/2010

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych.

Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.

Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
• Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
• Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
• Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
• Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
• Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?
• Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?

Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji.

Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Rozdziały:
1. Gromadzenie informacji
2. Definiowanie zakresu działalności firmy
3. Definiowanie marki
4. Definiowanie odbiorcy docelowego
5. Definiowanie treści przekazu
6. Pomiar wyników
7. Reklama i promocja
8. Tradycyjne środki przekazu
9. Public relations
10. Marketing interaktywny
11. Kreowanie doświadczenia klienta
12. Zarządzanie relacjami z klientami
13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu
14. Zakończenie

Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich
Załącznik B: Analizy internetowe

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów
Tytuł książki: "Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów"
Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów”, kupili także:
<b>Mambo tworzenie wydajnych serwisów internetowych</b>, <font color="navy">Tobias Hauser, Christian Wenz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mambo tworzenie wydajnych serwisów internetowych, Tobias Hauser, Christian Wenz, Wydawnictwo HELION
<b>Modelowanie 2D i 3D w programie Autodesk Inventor Podstawy</b>, <font color="navy">Kamil Sybilski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Modelowanie 2D i 3D w programie Autodesk Inventor Podstawy, Kamil Sybilski, Wydawnictwo REA
<b>Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze</b>, <font color="navy">Arkadiusz Skuza</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze, Arkadiusz Skuza, Wydawnictwo Onepress
<b>Pamięć na całe życie z płytą CD Trening arcymistrzowski</b>, <font color="navy">Marek Szurawski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Pamięć na całe życie z płytą CD Trening arcymistrzowski, Marek Szurawski, Wydawnictwo AHA
<b>Metody podejmowania decyzji finansowych</b>, <font color="navy">Maria Sierpińska, Tomasz Jachna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Metody podejmowania decyzji finansowych, Maria Sierpińska, Tomasz Jachna, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wykonywanie elementów maszyn, urządzeń i narzędzi metodą obróbki maszynowej Kwalifikacja M.20.2 Podręcznik</b>, <font color="navy">Janusz Figurski, Stanisław Popis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Wykonywanie elementów maszyn, urządzeń i narzędzi metodą obróbki maszynowej Kwalifikacja M.20.2 Podręcznik, Janusz Figurski, Stanisław Popis, Wydawnictwo WSiP
<b>Zasilacze UPS oraz baterie akumulatorów w układzie zasilania gwarantowanego</b>, <font color="navy">Julian Wiatr, Mirosław Miegoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Zasilacze UPS oraz baterie akumulatorów w układzie zasilania gwarantowanego, Julian Wiatr, Mirosław Miegoń, Wydawnictwo DW Medium
<b>Przewodnik po świecie suplementów Jak bezpiecznie wspomóc leczenie ponad 100 chorób i dolegliwości.</b>, <font color="navy">Mark Moyad</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Przewodnik po świecie suplementów Jak bezpiecznie wspomóc leczenie ponad 100 chorób i dolegliwości., Mark Moyad, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Kreatywna fotografia cyfrowa Montaż retusz i techniki artystyczne</b>, <font color="navy">Tomas Tuma</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Kreatywna fotografia cyfrowa Montaż retusz i techniki artystyczne, Tomas Tuma, Wydawnictwo APN Promise
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Algorytmy
Zaprzyjaźnij się z algorytmami Przewodnik dla początkujących i średniozaawansowanych

Zaprzyjaźnij się z algorytmami Przewodnik dla początkujących i średniozaawansowanych

49.00zł
36.26zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION

sobota, 18 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami