Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Prawda ostateczna Jak odkryliśmy narodziny Wszechświata

Prawda ostateczna Jak odkryliśmy narodziny Wszechświata

38.00zł
28.50zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów 49.00zł 41.65zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów

Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper

ISBN: 978-83-264-0271-5

Ilość stron: 356

Data wydania: 06/2010

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych.

Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.

Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
• Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
• Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
• Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
• Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
• Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?
• Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?

Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji.

Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Rozdziały:
1. Gromadzenie informacji
2. Definiowanie zakresu działalności firmy
3. Definiowanie marki
4. Definiowanie odbiorcy docelowego
5. Definiowanie treści przekazu
6. Pomiar wyników
7. Reklama i promocja
8. Tradycyjne środki przekazu
9. Public relations
10. Marketing interaktywny
11. Kreowanie doświadczenia klienta
12. Zarządzanie relacjami z klientami
13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu
14. Zakończenie

Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich
Załącznik B: Analizy internetowe

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów
Tytuł książki: "Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów"
Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów”, kupili także:
<b>Dynamika robotów</b>, <font color="navy">Edward Jezierski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Dynamika robotów, Edward Jezierski, Wydawnictwo WNT
<b>Mikrobiologia</b>, <font color="navy">Jadwiga Baj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mikrobiologia, Jadwiga Baj, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wprowadzenie do badań operacyjnych z komputerem Wydanie 2</b>, <font color="navy">Tadeusz Trzaskalik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Wprowadzenie do badań operacyjnych z komputerem Wydanie 2, Tadeusz Trzaskalik, Wydawnictwo PWE
<b>Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania</b>, <font color="navy">Urszula Gros</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania, Urszula Gros, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Nowoczesne wyposażenie techniczne domu jednorodzinnego Instalacje elektryczne</b>, <font color="navy">Eugeniusz Sroczan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWRiL</font>
Nowoczesne wyposażenie techniczne domu jednorodzinnego Instalacje elektryczne, Eugeniusz Sroczan, Wydawnictwo PWRiL
<b>Skoda Octavia II</b>, <font color="navy">Jiří Schwarz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Skoda Octavia II, Jiří Schwarz, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Adobe Acrobat 9/9 PL Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Acrobat 9/9 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
<b>Budynki jednorodzinne Projektowanie konstrukcyjne, realizacja, użytkowanie</b>, <font color="navy">Hanna Michalak, Stefan Pyrak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Budynki jednorodzinne Projektowanie konstrukcyjne, realizacja, użytkowanie, Hanna Michalak, Stefan Pyrak, Wydawnictwo Arkady
<b>Przetwarzanie i analiza danych w języku Python</b>, <font color="navy">Marek Gogolewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przetwarzanie i analiza danych w języku Python, Marek Gogolewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Ekonometria
Konkurencja i kooperacja Teoria gier w ekonomii i naukach społecznych Wydanie 2

Konkurencja i kooperacja Teoria gier w ekonomii i naukach społecznych Wydanie 2

49.00zł
36.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION

poniedziałek, 17 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami