Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikroprocesory AT91SAM9 w przykładach

Mikroprocesory AT91SAM9 w przykładach

95.00zł
80.75zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów 49.00zł 41.65zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów

Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper

ISBN: 978-83-264-0271-5

Ilość stron: 356

Data wydania: 06/2010

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych.

Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.

Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
• Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
• Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
• Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
• Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
• Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?
• Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?

Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji.

Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Rozdziały:
1. Gromadzenie informacji
2. Definiowanie zakresu działalności firmy
3. Definiowanie marki
4. Definiowanie odbiorcy docelowego
5. Definiowanie treści przekazu
6. Pomiar wyników
7. Reklama i promocja
8. Tradycyjne środki przekazu
9. Public relations
10. Marketing interaktywny
11. Kreowanie doświadczenia klienta
12. Zarządzanie relacjami z klientami
13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu
14. Zakończenie

Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich
Załącznik B: Analizy internetowe

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów
Tytuł książki: "Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów"
Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów”, kupili także:
<b>Szkoła programisty PLC. Język LAD w programowaniu sterowników przemysłowych</b>, <font color="navy">Tomasz Gilewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Szkoła programisty PLC. Język LAD w programowaniu sterowników przemysłowych, Tomasz Gilewski, Wydawnictwo HELION
<b>Słownik naukowo-techniczny francusko-polski</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Słownik naukowo-techniczny francusko-polski, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT
<b>Werbalna prowokacja Posługuj się retoryką ostrą jak brzytwa</b>, <font color="navy">Karsten Bredemeier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Werbalna prowokacja Posługuj się retoryką ostrą jak brzytwa, Karsten Bredemeier, Wydawnictwo Onepress
<b>Historia bomby atomowej</b>, <font color="navy">Jerzy Kubowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poligraf</font>
Historia bomby atomowej, Jerzy Kubowski, Wydawnictwo Poligraf
<b>PHP7. Praktyczny kurs</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP7. Praktyczny kurs, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
<b>Controlling + praktyczne pomoce controllingowe w Excelu na CD</b>, <font color="navy">Axel Mehlan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Controlling + praktyczne pomoce controllingowe w Excelu na CD, Axel Mehlan, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków</b>, <font color="navy">Jarek Szczepański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków, Jarek Szczepański, Wydawnictwo Onepress
<b>Symulacje komputerowe w fizyce</b>, <font color="navy">Maciej Motyka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Symulacje komputerowe w fizyce, Maciej Motyka, Wydawnictwo HELION
<b>Java Techniki zaawansowane Wydanie IX</b>, <font color="navy">Cay S. Horstmann, Gary Cornell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Techniki zaawansowane Wydanie IX, Cay S. Horstmann, Gary Cornell, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Ekonometria
Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań

Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań

39.90zł
29.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION

piątek, 22 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami