Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Zanieczyszczenie powietrza przez pojazdy samochodowe

Zanieczyszczenie powietrza przez pojazdy samochodowe

46.20zł
34.65zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów 49.00zł 41.65zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów

Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper

ISBN: 978-83-264-0271-5

Ilość stron: 356

Data wydania: 06/2010

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych.

Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.

Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
• Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
• Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
• Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
• Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
• Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?
• Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?

Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji.

Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Rozdziały:
1. Gromadzenie informacji
2. Definiowanie zakresu działalności firmy
3. Definiowanie marki
4. Definiowanie odbiorcy docelowego
5. Definiowanie treści przekazu
6. Pomiar wyników
7. Reklama i promocja
8. Tradycyjne środki przekazu
9. Public relations
10. Marketing interaktywny
11. Kreowanie doświadczenia klienta
12. Zarządzanie relacjami z klientami
13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu
14. Zakończenie

Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich
Załącznik B: Analizy internetowe

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów
Tytuł książki: "Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów"
Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów”, kupili także:
<b>Ochrona przeciwpożarowa w obiektach budowlanych Instalacje elektryczne, wentylacyjne i gaśnicze Projektowanie, montaż i</b>, <font color="navy">Julian Wiatr, Waldemar Joniec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Ochrona przeciwpożarowa w obiektach budowlanych Instalacje elektryczne, wentylacyjne i gaśnicze Projektowanie, montaż i, Julian Wiatr, Waldemar Joniec, Wydawnictwo DW Medium
<b>Zarządzanie talentami w organizacji Wydanie 2</b>, <font color="navy">Aleksy Pocztowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Zarządzanie talentami w organizacji Wydanie 2, Aleksy Pocztowski, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Jak naprawdę działają rynki Fakty i mity</b>, <font color="navy">Jack D. Schwager</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Jak naprawdę działają rynki Fakty i mity, Jack D. Schwager, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Programowanie koncepcje techniki i modele</b>, <font color="navy">Peter Van Roy, Seif Haridi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie koncepcje techniki i modele, Peter Van Roy, Seif Haridi, Wydawnictwo HELION
<b>Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II</b>, <font color="navy">Eugeniusz Michalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II, Eugeniusz Michalski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Outsourcing metodyka przygotowywania procesów i ocena efektywności</b>, <font color="navy">Stanisław M. Szukalski, Monika Wodnicka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Outsourcing metodyka przygotowywania procesów i ocena efektywności, Stanisław M. Szukalski, Monika Wodnicka, Wydawnictwo Difin
<b>Stal dupleks w konstrukcjach spawanych Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jerzy Nowacki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Stal dupleks w konstrukcjach spawanych Wydanie 2, Jerzy Nowacki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Modelowanie 2D i 3D w programie Autodesk Inventor Podstawy</b>, <font color="navy">Kamil Sybilski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Modelowanie 2D i 3D w programie Autodesk Inventor Podstawy, Kamil Sybilski, Wydawnictwo REA
<b>Koszty jakości dla inżynierów</b>, <font color="navy">Katarzyna Szczepańska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PLACET</font>
Koszty jakości dla inżynierów, Katarzyna Szczepańska, Wydawnictwo PLACET
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Informatyka gospodarcza Tom 1

Informatyka gospodarcza Tom 1

89.00zł
75.65zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION

środa, 17 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami