Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Trwałość mostów drogowych

Trwałość mostów drogowych

46.20zł
34.65zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów 49.00zł 41.65zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów

Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper

ISBN: 978-83-264-0271-5

Ilość stron: 356

Data wydania: 06/2010

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych.

Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.

Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
• Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
• Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
• Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
• Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
• Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?
• Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?

Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji.

Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Rozdziały:
1. Gromadzenie informacji
2. Definiowanie zakresu działalności firmy
3. Definiowanie marki
4. Definiowanie odbiorcy docelowego
5. Definiowanie treści przekazu
6. Pomiar wyników
7. Reklama i promocja
8. Tradycyjne środki przekazu
9. Public relations
10. Marketing interaktywny
11. Kreowanie doświadczenia klienta
12. Zarządzanie relacjami z klientami
13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu
14. Zakończenie

Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich
Załącznik B: Analizy internetowe

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów
Tytuł książki: "Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów"
Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów”, kupili także:
<b>Po prostu Windows 7</b>, <font color="navy">Maria Sokół</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Po prostu Windows 7, Maria Sokół, Wydawnictwo HELION
<b>Królowie innowacji w usługach finansowych</b>, <font color="navy">Krzysztof Rybiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Królowie innowacji w usługach finansowych, Krzysztof Rybiński, Wydawnictwo Onepress
<b>Rozwiń swoją inteligencję seksualną Żyj zmysłowo, rozkosznie i w szczęśliwym związku</b>, <font color="navy">Agnieszka Ornatowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Rozwiń swoją inteligencję seksualną Żyj zmysłowo, rozkosznie i w szczęśliwym związku, Agnieszka Ornatowska, Wydawnictwo Sensus
<b>Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa</b>, <font color="navy">Katarzyna Czekaj-Kotynia, Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa, Katarzyna Czekaj-Kotynia, Bartosz Danowski, Wydawnictwo HELION
<b>Tao medytacji Zajęcia dla początkujących</b>, <font color="navy">Jack Kornfield</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Tao medytacji Zajęcia dla początkujących, Jack Kornfield, Wydawnictwo Onepress
<b>Sektor usług logistycznych W teorii i w praktyce</b>, <font color="navy">Anna Maria Jeszka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Sektor usług logistycznych W teorii i w praktyce, Anna Maria Jeszka, Wydawnictwo Difin
<b>Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem</b>, <font color="navy">Edyta Duda-Piechaczek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem, Edyta Duda-Piechaczek, Wydawnictwo Onepress
<b>Strategiczne zarządzanie innowacjami Strategie małych i średnich przedsiębiorstw IT</b>, <font color="navy">Michał Żebrowski, Kazimierz Waćkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Strategiczne zarządzanie innowacjami Strategie małych i średnich przedsiębiorstw IT, Michał Żebrowski, Kazimierz Waćkowski, Wydawnictwo Difin
<b>Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących</b>, <font color="navy">Joseph J. Carr</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących, Joseph J. Carr, Wydawnictwo BTC
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmika w analizach gospodarczych i społecznych

Algorytmika w analizach gospodarczych i społecznych

69.00zł
57.27zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION

niedziela, 20 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami