Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Analiza techniczna Wprowadzenie do analizy wykresów giełdowych

Analiza techniczna Wprowadzenie do analizy wykresów giełdowych

79.00zł
63.20zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów 49.00zł 41.65zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów

Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper

ISBN: 978-83-264-0271-5

Ilość stron: 356

Data wydania: 06/2010

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych.

Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.

Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
• Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
• Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
• Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
• Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
• Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?
• Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?

Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji.

Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Rozdziały:
1. Gromadzenie informacji
2. Definiowanie zakresu działalności firmy
3. Definiowanie marki
4. Definiowanie odbiorcy docelowego
5. Definiowanie treści przekazu
6. Pomiar wyników
7. Reklama i promocja
8. Tradycyjne środki przekazu
9. Public relations
10. Marketing interaktywny
11. Kreowanie doświadczenia klienta
12. Zarządzanie relacjami z klientami
13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu
14. Zakończenie

Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich
Załącznik B: Analizy internetowe

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów
Tytuł książki: "Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów"
Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów”, kupili także:
<b>Microsoft Access Przewodnik dla użytkowników Excela</b>, <font color="navy">Michael Alexander</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft Access Przewodnik dla użytkowników Excela, Michael Alexander, Wydawnictwo HELION
<b>Demon Maxwella Dzieje i filozofia pewnego eksperymentu</b>, <font color="navy">Robert Piotrowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Dialog</font>
Demon Maxwella Dzieje i filozofia pewnego eksperymentu, Robert Piotrowski, Wydawnictwo Dialog
<b>Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty</b>, <font color="navy">Yoshihito Isogawa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty, Yoshihito Isogawa, Wydawnictwo HELION
<b>Zarządzanie wiedzą Wydanie 2</b>, <font color="navy">Dariusz Jemielniak , Andrzej K. Koźmiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Zarządzanie wiedzą Wydanie 2, Dariusz Jemielniak , Andrzej K. Koźmiński, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Chemia fizyczna Tom 3 Obliczenia fizykochemiczne Wydanie 3</b>, <font color="navy">Jadwiga Demichowicz-Pigoniowa, Andrzej Olszowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia fizyczna Tom 3 Obliczenia fizykochemiczne Wydanie 3, Jadwiga Demichowicz-Pigoniowa, Andrzej Olszowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>phpMyAdmin proste zarządzanie bazą MySQL</b>, <font color="navy">Łukasz Sosna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
phpMyAdmin proste zarządzanie bazą MySQL, Łukasz Sosna, Wydawnictwo NAKOM
<b>jQuery Poradnik programisty</b>, <font color="navy">Włodzimierz Gajda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
jQuery Poradnik programisty, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo HELION
<b>Systemy transportowe PRT</b>, <font color="navy">Włodzimierz Choromański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Systemy transportowe PRT, Włodzimierz Choromański, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Wózki jezdniowe Podręcznik bezpiecznej eksploatacji</b>, <font color="navy">Kazimierz Żurawski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Zacharek</font>
Wózki jezdniowe Podręcznik bezpiecznej eksploatacji, Kazimierz Żurawski, Wydawnictwo Zacharek
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION

poniedziałek, 20 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami