Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Sektor usług logistycznych W teorii i w praktyce

Sektor usług logistycznych W teorii i w praktyce

40.00zł
34.00zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów 49.00zł 41.65zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów

Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper

ISBN: 978-83-264-0271-5

Ilość stron: 356

Data wydania: 06/2010

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych.

Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.

Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
• Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
• Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
• Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
• Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
• Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?
• Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?

Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji.

Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Rozdziały:
1. Gromadzenie informacji
2. Definiowanie zakresu działalności firmy
3. Definiowanie marki
4. Definiowanie odbiorcy docelowego
5. Definiowanie treści przekazu
6. Pomiar wyników
7. Reklama i promocja
8. Tradycyjne środki przekazu
9. Public relations
10. Marketing interaktywny
11. Kreowanie doświadczenia klienta
12. Zarządzanie relacjami z klientami
13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu
14. Zakończenie

Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich
Załącznik B: Analizy internetowe

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów
Tytuł książki: "Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów"
Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów”, kupili także:
<b>JMX zarządzanie aplikacjami w języku Java</b>, <font color="navy">Bartłomiej Starosta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PJWSTK</font>
JMX zarządzanie aplikacjami w języku Java, Bartłomiej Starosta, Wydawnictwo PJWSTK
<b>Matematyka w szkole ponadgimnazjalnej Powtórzenie i zbiór zadań</b>, <font color="navy">Szymański Karol, Dróbka Norbert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Matematyka w szkole ponadgimnazjalnej Powtórzenie i zbiór zadań, Szymański Karol, Dróbka Norbert, Wydawnictwo WNT
<b>Komunikacja naprawdę skuteczna Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych</b>, <font color="navy">Maciej Czekaj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Komunikacja naprawdę skuteczna Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych, Maciej Czekaj, Wydawnictwo Onepress
<b>Uwaga</b>, <font color="navy">Jacek Janowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Uwaga, Jacek Janowski, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Cyfrowy świat seniora Bezpiecznie w internecie</b>, <font color="navy">Alicja Żarowska-Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Cyfrowy świat seniora Bezpiecznie w internecie, Alicja Żarowska-Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Socjologia</b>, <font color="navy">Anthony Giddens , Philip W. Sutton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Socjologia, Anthony Giddens , Philip W. Sutton, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sztuka kodowania Sekrety wielkich programistów</b>, <font color="navy">Peter Seibel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sztuka kodowania Sekrety wielkich programistów, Peter Seibel, Wydawnictwo HELION
<b>C++ bez obaw</b>, <font color="navy">Brian Overland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++ bez obaw, Brian Overland, Wydawnictwo HELION
<b>Encyklopedia undergroundowego treningu siłowo-kondycyjnego</b>, <font color="navy">Zach Even-Esh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Encyklopedia undergroundowego treningu siłowo-kondycyjnego, Zach Even-Esh, Wydawnictwo AHA
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy i struktury danych Helion

Algorytmy i struktury danych Helion

65.00zł
55.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION

piątek, 19 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami