Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Rachunkowość » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Audi A4 i A4 Avant modele 1994-2000 Wydanie 5

Audi A4 i A4 Avant modele 1994-2000 Wydanie 5

71.40zł
60.69zł
Projektowanie i wdrażanie rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwie 126.00zł 107.10zł
Projektowanie i wdrażanie rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwie

Tytuł: Projektowanie i wdrażanie rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwie
Autor: Zbigniew Leszczyński
ISBN: 978-83-7804-020-0
Ilość stron: 264
Data wydania: 02/2012
Oprawa: Zawiera CD
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: ODDK
Cena: 126.00zł 107.10zł


Specjalistyczny poradnik dla służb finansowo-księgowych. Pomoże wprowadzić rachunek kosztów działań w przedsiębiorstwie, prezentuje podejście problemowe do rachunku kosztów działań obejmujące charakterystykę tradycyjnego rachunku kosztów, istotę rachunku kosztów działań oraz zalety i sposób jego stosowania w przedsiębiorstwach.

W książce:
•­ omówiono założenia, zasady i etapy realizacji analizy procesowej i analizy wartości w przedsiębiorstwie. Analiza procesowa pomaga zdefiniować i odpowiednio usystematyzować problemy przedsiębiorstwa w sposób umożliwiający precyzyjne zlokalizowanie i wykluczenie przyczyn ich powstania, dostarcza podstaw do podniesienia jakości, skrócenia cyklu produkcji i obniżenia kosztów.
­• opisano proces projektowania struktur informacyjnych rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwie produkcyjnym na podstawie studium przypadku – poczynając od identyfikacji działań oraz rodzajów zasobów zużywanych w procesach produkcyjnych, poprzez zbudowanie wielopoziomowego schematu przepływu zużywanych zasobów (schemat przepływu kosztów) do działań i pomiędzy działaniami, po przedstawienie modelu akumulacji kosztów, który jest fundamentem rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwie.
•­ przedstawiono charakterystykę metod zarządzania kosztami i rentownością w przedsiębiorstwie w warunkach stosowania rachunku kosztów działań.

Rozdziały:
Rozdział 1. Warunki funkcjonowania rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwie zarządzanym procesowo
Rozdział 2. Analiza procesowa i analiza wartości procesów jako podstawa implementacji rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwie
Rozdział 3. Projektowanie systemu informacyjnego rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwie
Rozdział 4. Zarządzanie kosztami i rentownością w przedsiębiorstwie w warunkach stosowania rachunku kosztów działań


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 107,10zł

Projektowanie i wdrażanie rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwie
Tytuł książki: "Projektowanie i wdrażanie rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwie"
Autor: Zbigniew Leszczyński
Wydawnictwo: ODDK
Cena: 126.00zł 107.10zł
Klienci, którzy kupili „Projektowanie i wdrażanie rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwie”, kupili także:

Asembler samouczek, Stanisław Kruk, Wydawnictwo HELP

Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami, Herb Sorensen, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Blockchain Zaawansowane zastosowania łańcucha bloków. Wydanie II, Imran Bashir, Wydawnictwo Helion

Programowanie w języku Delphi, Nick Hodges, Wydawnictwo Helion

Odnajdź swoją drugą połówkę, Pepper Schwartz, Wydawnictwo Onepress

Paradoks wyboru Dlaczego więcej oznacza mniej, Barry Schwartz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Metaloznawstwo Wydanie 8, Karol Przybyłowicz, Wydawnictwo WNT

HTML i XHTML krok po kroku, Faithe Wempen, Wydawnictwo RM
<b>Jak fotografować kota</b>, <font color="navy">Joanna Zaleska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak fotografować kota, Joanna Zaleska, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami