Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Projektowanie stron » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Wprowadzenie do uczenia maszynowego według Esposito

Wprowadzenie do uczenia maszynowego według Esposito

79.80zł
65.44zł
Projektowanie stron WWW Użyteczność w praktyce 59.00zł
Projektowanie stron WWW Użyteczność w praktyce

Autor: Marek Kasperski, Anna Boguska-Torbicz

ISBN: 978-83-246-1291-8

Ilość stron: 368

Data wydania: 12/2008

Prototypowanie to efektywna metoda pozyskiwania wiedzy o przyszłym serwisie na początku tworzenia witryny internetowej. Dzięki temu można sprawdzić, w jaki sposób klienci będą poruszać się po nowej stronie WWW, przeanalizować ich preferencje i oczekiwania. Prototypowanie jako specyfikacja jest istotne także dla działu kreacji i działu technologii (IT).

Programem umożliwiającym tworzenie prototypów w prosty sposób, zainstalowanym na większości komputerów klasy PC, jest PowerPoint - element pakietu Microsoft Office. Chociaż aplikacja ta służy przede wszystkim do tworzenia prezentacji, można wykorzystać ją do budowy interaktywnych prototypów stron.

Z książki „Projektowanie stron WWW. Użyteczność w praktyce” nauczysz się, jak tworzyć schematy witryn internetowych oraz interfejsów użytkownika tak, aby były zgodne z oczekiwaniami klientów. Poznasz wiele metod i narzędzi przydanych podczas prototypowania i tworzenia strony.

Zyskasz wiedzę na temat użytkownika, czyli tego, jak ludzie postrzegają świat, jak oddziałują na nich kolory, co przyciąga ich uwagę, jak dobierać elementy graficzne oraz typograficzne i - co najważniejsze - jak to wszystko wykorzystać podczas projektowania, a następnie tworzenia atrakcyjnej strony WWW.

Rozdziały:

Rozdział 1. Elementy strony WWW (23)
1.1. Układ strony (23)
1.2. Nawigacja (27)
1.3. Pozostałe elementy strony (39)
1.4. Graficzny interfejs użytkownika (44)
1.5. Reklama (63)
1.6. Typografia (71)
1.7. Kolory (113)
1.8. Grafika (150)
1.9. Projektowanie obsługi błędów (154)
1.10. Formularze (168)

Rozdział 2. Prototypowanie - metody i narzędzia (187)
2.1. Sortowanie kart (card sorting) (187)
2.2. Papierowe makiety (204)
2.3. Prototypowanie komputerowe (digital prototyping) (221)
2.4. Persony (252)

Rozdział 3. Badania wykorzystywane przy projektowaniu stron (263)
3.1. Badania jakościowe (263)
3.2. Testy funkcjonalności (268)
3.3. Clicktracking (284)
3.4. Testy A/B (292)
3.5. Eyetracking (298)
3.6. Badania z analizą statystyk (303)

Dodatek A Tomasz Karwatka, Projektowanie dla urządzeń mobilnych (331)
Scenariusze użycia i flowcharts (335)
Architektura informacji (337)
Prototypowanie (338)
Prototypowanie a urządzenia docelowe (341)
Projektowanie graficzne na bazie prototypów (341)
Wdrożenie a prototypowanie (343)
Testowanie serwisu mobilnego (346)

Dodatek B Tematyczna literatura polskojęzyczna (349)
Kognitywne podstawy projektowania (350)
Spis przydatnych narzędzi (351)

Projektowanie stron WWW Użyteczność w praktyce
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Projektowanie stron WWW Użyteczność w praktyce”, kupili także:

Sztuka bycia twardym. Jak obudzić się do życia i zadowolić partnerkę, Michael E. Metz, Barry W. McCarthy, Wydawnictwo Sensus

Pokrętne ścieżki długodystansowca. Lepsze i gorsze powody, dla których warto biegać, The Oatmeal, Matthew Inman, Wydawnictwo Septem

Słownik techniczny hiszpańsko-polski REA, Tadeusz Weroniecki, Wydawnictwo REA

Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji, C. Richard Weylman, Wydawnictwo Onepress

Sześć kroków do niezależności finansowej, Michael Masterson, Wydawnictwo Onepress

Sztuka rynkologii, Jacek Kotarbiński, Wydawnictwo Onepress

Skąd się wziął kot Schrödingera Geniusz z Wiednia i kwantowa rewolucja, John Gribbin, Wydawnictwo Prószyński

Tom 10. Bioinformatyka, Piotr Pawłowski, Andrzej Polański, Andrzej Świerniak, Piotr Zielenkiew, Wydawnictwo EXIT

Idealna rzeźba w 12 tygodni Twój plan treningowy Sprawdzona i przetestowana metoda, Nick Warner, Joe Mitchell, Wydawnictwo Edipresse Polska

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami