Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Podstawy Dziesięć kluczy do rzeczywistości

Podstawy Dziesięć kluczy do rzeczywistości

43.00zł
36.55zł
Projektowanie opakowań 89.00zł
Projektowanie opakowań

Autor: Bill Stewart

ISBN: 978-83-01-16041-8

Ilość stron: 224

Data wydania: 10/2009

Książka opisuje zjawiska najważniejsze dla procesu projektowania opakowań. Omawia jego kolejne etapy od badania rynku, poprzez powstanie koncepcji artystycznej, aż do technologii i produkcji.

Prezentuje wzornictwo opakowań na tle zachodzących zmian społecznych, ekonomicznych i technologicznych. Podkreśla znaczenie brandingu i pokazuje, na czym polega rola projektanta działającego na tym polu.

Świetna publikacja dla projektantów-praktyków, grafików, studentów grafiki i wzornictwa przemysłowego.

Projektowanie opakowań
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Projektowanie opakowań”, kupili także:

Delicje i łakocie, Paulina Krajewska, Wydawnictwo Septem

Logika praktyczna Wydanie 26, Zygmunt Ziembiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Trening innowacyjnego myślenia. Rozwiń swój kreatywny potencjał w 31 dni, Paulina Mechło, Olga Geppert, Wydawnictwo Sensus

Windows 10 PL. Dla seniorów, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion
<b>Koduj jak profesjonalista C#</b>, <font color="navy">Jort Rodenburg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Koduj jak profesjonalista C#, Jort Rodenburg, Wydawnictwo Promise
<b>Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców</b>, <font color="navy">Norbert Oruba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców, Norbert Oruba, Wydawnictwo Onepress

Harvard Business Review Zarządzanie innowacją, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress

Pomiary Czujniki i metody pomiarowe wybranych wielkości fizycznych i składu chemicznego Wydanie II, Buchczik Dariusz, Ilewicz Witold, Piotrowski Janusz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Filozofia Na czym stoi świat Poradnik bez kantów, James Mannion, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami