Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Język C w pigułce. Kompletny przewodnik Wydanie II

Język C w pigułce. Kompletny przewodnik Wydanie II

126.00zł
99.54zł
Projektowanie nadzorowanie i doskonalenie systemu jakości według normy PN-EN ISO 9001:2009 180.00zł 158.40zł
Projektowanie nadzorowanie i doskonalenie systemu jakości według normy PN-EN ISO 9001:2009

Autor: Piotr Grudowski

ISBN: 978-83-7426-628-4

Ilość stron: 110

Data wydania: 2010

Projektowanie, nadzorowanie i doskonalenie systemu jakości według normy PN-EN ISO 9001:2009 w oparciu o podejście procesowe z uwzględnieniem specyfiki sektora MŚP (z suplementem elektronicznym)

Przedstawiona w niniejszym opracowaniu metodyka jest adresowana przede wszystkim do tych organizacji, które pragną samodzielnie zaprojektować swój system zarządzania jakością (SZJ) i uzyskać dzięki temu systemowi coś więcej niż tylko certyfikat.

Dlatego też zawarte w niej moduły mogą pełnić wielorakie funkcje:
• stanowić kompleksowy system doradczy umożliwiający odpowiednie przygotowanie pracowników do samodzielnego zaprojektowania odpowiednich elementów SZJ,
• przygotować odpowiednie mechanizmy umożliwiające obsługę, diagnozowanie i doskonalenie tych systemów:
• umożliwiać szkolenie nowych pracowników oraz przygotować ich do pełnienia określonych ról w SZJ (np. audytorów wewnętrznych);
• ułatwić kontakty z osobami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie spraw związanych z SZJ oraz umożliwić podejmowanie skutecznych decyzji w tym zakresie.

Szczególną uwagę zwrócono na rozwiązania integrujące zasady podejścia procesowego w różnych fazach wdrażania i w odniesieniu do różnych aspektów funkcjonowania SZJ. Wprowadzanie SZJ w oparciu o przedstawioną metodykę jest możliwe po krótkim przygotowaniu osób mających podstawową wiedzę w zakresie zarządzania jakością.

Należy podkreślić, że metodyka ta może być skutecznie wykorzystywana zarówno w zastosowaniach indywidualnych, jak i, zwłaszcza w odniesieniu do mniejszych organizacji, w ramach grupowego wdrażania SZJ.

Metodyka ta może być oczywiście wykorzystana także przez zewnętrznych konsultantów wspierających te organizacje, którym trudno jest się zmobilizować do samodzielnego wysiłku oraz przez audytorów jednostek certyfikacyjnych pragnących lepiej dostosować swój warsztat do specyfiki mniejszych organizacji. Duża część z przedstawionych informacji znaleźć może zastosowanie również w większych przedsiębiorstwach.

Podstawowym warunkiem, by metodyka ta była skuteczna jest zaangażowanie wszystkich pracowników, w tym kierownictwa, w projektowanie i budowę SZJ. Tylko wtedy można bowiem oczekiwać, że system ten będzie traktowany jako własność organizacji oraz autentyczne narzędzie służące zdobywaniu przewagi konkurencyjnej.

Integralną częścią opracowania jest suplement elektroniczny, dzięki któremu użytkownik może równolegle korzystać z wszystkich modułów metodyki, stosując łącza hipertekstowe szybko przywołujące najważniejsze pojęcia i elementy wykorzystywane w prezentowanej metodyce.

Rozdziały:

Metodyka projektowania, nadzorowania i doskonalenia systemu zarządzania
jakością według normy ISO 9001 dla małych i średnich przedsiębiorstw    5
Podstawy i struktura przyjętego modelu                5

Interpretacja i adaptacja wymagań (moduł I)             9
Wskazówki interpretacyjne dotyczące wymagań normy ISO 9001        9
System zarządzania jakością (rozdział 4 normy)             10
Wymagania ogólne (pkt 4.1 normy)               10
Wymagania dotyczące dokumentacji (pkt 4.2 normy)           12
Nadzorowanie dokumentacji (pkt 4.2.3 normy)           17
Nadzorowanie zapisów (pkt 4.2.4 normy)             18
Odpowiedzialność kierownictwa (rozdział 5 normy)            19
Zaangażowanie kierownictwa (pkt 5.1 normy)             19
Orientacja na klienta (pkt 5.2 normy)               19
Polityka jakości (pkt 5.3 normy)                 19
Planowanie (pkt 5.4 normy)                 20
Odpowiedzialność, uprawnienia i komunikacja (pkt 5.5 normy)        21
Przegląd zarządzania (pkt 5.6 normy)               22
Zarządzanie zasobami (rozdział 6 normy)               24
Zapewnienie zasobów (pkt 6.1 normy)               24
Zasoby ludzkie (pkt 6.2 normy)                 24
Infrastruktura (pkt 6.3 normy)                 25
Środowisko pracy (pkt 6.4 normy)                26
Realizacja wyrobu (rozdział 7 normy)                27
Planowanie realizacji wyrobu (pkt 7.1 normy)             27
Procesy związane z klientem (pkt 7.2 normy)             27
Projektowanie i rozwój (pkt 7.3 normy)              29
Zakupy (pkt 7.4 normy)                   30
Produkcja wyrobów, dostarczanie usługi (pkt 7.5 normy)          31
Nadzorowanie produkcji i dostarczania usługi (pkt 7.5.1 normy)       31
Walidacja procesów produkcji i dostarczania usługi (pkt 7.5.2 normy)      32
Identyfikacja i identyfikowalność (pkt 7.5.3 normy)           32
Własność klienta (pkt 7.5.4 normy)               33
Zabezpieczenie wyrobu (pkt 7.5.5 normy)             33
Nadzorowanie wyposażenia do monitorowania i pomiarów (pkt 7.6 normy)     34
Pomiary, analiza i doskonalenie (rozdział 8 normy)            36
Postanowienia ogólne (pkt 8.1 normy)               36
Monitorowanie i pomiary (pkt 8.2 normy)              36
Zadowolenie klienta (pkt 8.2.1 normy)              36
Audyt wewnętrzny (pkt 8.2.2 normy)               38
Monitorowanie i pomiary procesów (pkt 8.2.3 normy)          41
Monitorowanie i pomiary wyrobów (pkt 8.2.4 normy)          42
Nadzór nad wyrobem niezgodnym (pkt 8.3 normy)            43
Analiza danych (pkt 8.4 normy)                 44
Doskonalenie (pkt 8.5 normy)                 45
Ciągłe doskonalenie (pkt 8.5.1 normy)              45
Działania korygujące (pkt 8.5.2 normy) i działania zapobiegawcze (pkt 8.5.3 normy)  45

Zarządzanie procesami (moduł II)               51
Wprowadzenie                      51
Projektowanie procesów                    51
Budowanie świadomości kierownictwa i pracowników           51
Identyfikacja i podział procesów                 52
Określenie hierarchii oraz relacji pomiędzy procesami           52
Opis przebiegu procesów                   55
Ustalenie celów i zadań procesów                56
Określenie metod nadzorowania procesów             58
Wdrożenie procesów                   59
Nadzorowanie procesów                  60
Analiza danych                    60
Właściciel procesu                    61
Dokumentacja                     61
Doskonalenie procesów                  63

Diagnoza (moduł III)                   67
Wprowadzenie                      67
Wskazówki dotyczące audytu wewnętrznego SZJ w MŚP          67
Zagadnienia stanowiące przedmiot audytu wewnętrznego odniesione do wymagań
normy ISO 9001                     68
Przykładowe wskaźniki skuteczności procesów              80
Samoocena poziomu dojrzałości małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie orientacji
procesowej                       82
Metoda określania skuteczności działań doskonalących w procesach        84

Dokumentacja (moduł IV)                  87
Wprowadzenie                      87
Metoda tworzenia struktury dokumentacji SZJ w oparciu o strukturę procesów
przedsiębiorstwa (MASP)                   100
Wybór i zasady współpracy z konsultantem              102
Rola wyboru jednostki certyfikującej                103
Podsumowanie                    106
Jak korzystać z wersji elektronicznej tego opracowania?         107

Projektowanie nadzorowanie i doskonalenie systemu jakości według normy PN-EN ISO 9001:2009
Tytuł książki: "Projektowanie nadzorowanie i doskonalenie systemu jakości według normy PN-EN ISO 9001:2009"
Autor: Piotr Grudowski
Wydawnictwo: ODDK
Cena: 180.00zł 158.40zł
Klienci, którzy kupili „Projektowanie nadzorowanie i doskonalenie systemu jakości według normy PN-EN ISO 9001:2009”, kupili także:
<b>Nawyk osiągania. Odrzuć myślenie życzeniowe. Zacznij działać i przejmij kontrolę nad swoim życiem</b>, <font color="navy">Bernard Roth</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Nawyk osiągania. Odrzuć myślenie życzeniowe. Zacznij działać i przejmij kontrolę nad swoim życiem, Bernard Roth, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Najwspanialsze widowisko świata Świadectwa ewolucji Wydanie II</b>, <font color="navy">Richard Dawkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CIS</font>
Najwspanialsze widowisko świata Świadectwa ewolucji Wydanie II, Richard Dawkins, Wydawnictwo CIS
<b>Algebra i wielowymiarowa geometria analityczna w zadaniach Wydanie 8</b>, <font color="navy">Sylwester Przybyło, Andrzej Szlachtowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Algebra i wielowymiarowa geometria analityczna w zadaniach Wydanie 8, Sylwester Przybyło, Andrzej Szlachtowski, Wydawnictwo WNT
<b>Obliczenia technologiczne w przemyśle chemicznym</b>, <font color="navy">Krzysztof Schmidt-Szałowski , Krzysztof Krawczyk , Jan Petryk , Jan Se</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Obliczenia technologiczne w przemyśle chemicznym, Krzysztof Schmidt-Szałowski , Krzysztof Krawczyk , Jan Petryk , Jan Se, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie od e-commerce do e-businessu</b>, <font color="navy">Włodzimierz Szpringer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie od e-commerce do e-businessu, Włodzimierz Szpringer, Wydawnictwo Difin
<b>Dziesiąta planeta Zniszczona przed tysiącami lat planeta Układu Słonecznego kolebką ludzkości</b>, <font color="navy">Johannes von Buttlar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Dziesiąta planeta Zniszczona przed tysiącami lat planeta Układu Słonecznego kolebką ludzkości, Johannes von Buttlar, Wydawnictwo Amber
<b>Przedsiębiorczość zdyscyplinowana Od startupu do sukcesu w 24 krokach</b>, <font color="navy">Bill Aulet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Przedsiębiorczość zdyscyplinowana Od startupu do sukcesu w 24 krokach, Bill Aulet, Wydawnictwo Onepress
<b>Po człowieku</b>, <font color="navy">Rosi Braidotti</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Po człowieku, Rosi Braidotti, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>REMOTE. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne</b>, <font color="navy">Jason Fried, David Heinemeier Hansson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
REMOTE. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne, Jason Fried, David Heinemeier Hansson, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Mikrokontrolery LPC2000 w przykładach

Mikrokontrolery LPC2000 w przykładach

94.00zł
79.90zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION

wtorek, 19 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami