Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Motywacja Osobowość » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Edukacja
  Filozofie
  Geografia
  Historia
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Miłość Szczęście
  Motywacja Osobowość
  Mózg Umysł
  Osobowość Samorealizacja
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Stres
  Turystyka
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Kosmiczna pajęczyna Tajemnicza struktura Wszechświata

Kosmiczna pajęczyna Tajemnicza struktura Wszechświata

45.00zł
36.00zł
Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II 49.00zł
Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II

Tytuł: Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II
Tytuł oryginalny Design for How People Learn (2nd Edition) (Voices That Matter)
Autor: Julie Dirksen
ISBN: 978-83-283-3078-8
Ilość stron: 296
Data wydania: 04/2017 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł


Efektywne i atrakcyjne przekazywanie wiedzy innym jest trudnym zadaniem.

Nawet ekspert w swojej dziedzinie może mieć problem z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć edukacyjnych, dzięki którym nauczane osoby przyswoją podane informacje i będą umiały się nimi posłużyć. Większość osób w jakimś stopniu zajmuje się edukacją: wygłasza prezentacje, wdraża nowych pracowników, omawia nowe produkty czy choćby pomaga własnym dzieciom w nauce!

Niniejsza książka dotyczy planowania doświadczeń edukacyjnych - jednej z najskuteczniejszych metod nauczania. Znalazły się tu również wyczerpujące informacje na temat koncentracji, pamięci i samego procesu uczenia się.

Zaprezentowano wyniki najnowszych badań nad procesem uczenia się i zapamiętywania oraz informacje o nowych technikach uczenia się społecznego i nieoficjalnego. Podano też wskazówki umożliwiające planowanie doświadczeń edukacyjnych, które pozwolą na przekazanie wiedzy i wyrabianie pożądanych nawyków.

W tej książce między innymi:
• informacje o sposobie działania ludzkiej pamięci i przebiegu procesów uczenia się
• wskazówki dotyczące planowania projektu edukacyjnego
• wskazówki dotyczące dobierania odpowiednich strategii metodycznych
• opis skutecznych strategii motywowania ludzi do nauki
• instrukcje dotyczące przekazywania wiedzy i umiejętności
• opis różnych metod oceny efektów nauczania

Julie Dirksen cieszy się wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie e-learningu. Zajmuje się metodologią uczenia się zarówno w przypadku dużych korporacji czy organizacji typu non profit, jak i szkół wyższych. Regularnie prowadzi warsztaty metodyczne na całym świecie, a także zajęcia z metodyki planowania doświadczeń edukacyjnych i psychologii kognitywnej. Pasjonuje się stosowaniem ekonomii behawioralnej w nauczaniu.

Jak fajnie jest wiedzieć więcej i umieć to przekazać.

Spis treści:

1. Od czego zacząć? (1)
• Droga ucznia (1)
• Czego brakuje? (2)
• Rozpoznawanie i uzupełnianie luk (20)
• Przykłady (21)
• Dlaczego to ma znaczenie (24)
• Podsumowanie (26)

2. Kim są Twoi uczniowie? (27)
• Czego oczekują Twoi uczniowie? (28)
• Jakie umiejętności mają już teraz Twoi uczniowie? (37)
• Czym Twoi uczniowie różnią się od Ciebie? (43)
• Style uczenia się (53)
• Jak poznać naszych uczniów? (54)
• Podsumowanie (58)

3. Jakie są cele projektu? (59)
• Określ cele (59)
• Zdefiniuj problem (60)
• Określ cel (63)
• Jak długa jest ta podróż? (73)
• Podsumowanie (80)

4. W jaki sposób zapamiętujemy informacje? (81)
• Zapis i odczyt z pamięci (82)
• Rodzaje pamięci (107)
• Powtarzanie i zapamiętywanie (117)
• Podsumowanie (120)

5. Jak przyciągnąć i skupić uwagę uczniów? (123)
• Jeśli uczniowie nie uważają na zajęciach... (123)
• Mów do słonia (124)
• Sposoby angażowania słonia (132)
• Podsumowanie (159)

6. Planuj tak, aby przekazać wiedzę (161)
• Czy zapamiętają? (161)
• Zadbaj o to, by Twoi uczniowie zrozumieli materiał (171)
• Ilu porad udzielać? (176)
• Proponowana procedura (186)
• Podsumowanie (193)

7. Projektowanie pod kątem umiejętności (195)
• Rozwijanie umiejętności (195)
• Praktyka (196)
• Świadomość dokonywanych postępów (207)
• Planuj zajęcia z myślą o osiągnięciach uczniów (209)
• Podsumowanie (214)

8. Zadbaj o to, by Twoi uczniowie byli zmotywowani (215)
• Motywacja do działania (215)
• Projektowanie pod kątem zachowań (218)
• Społeczny dowód słuszności (224)
• Podsumowanie (228)

9. Planuj tak, aby Twoi uczniowie nabierali dobrych nawyków (231)
• Czym jest nawyk? (231)
• Rozpoznawanie braków w nawykach (236)
• Planuj tak, aby Twoi uczniowie wyrabiali w sobie dobre nawyki (239)
• Podsumowanie (244)

10. Społeczne i pozainstytucjonalne uczenie (247)
• Jak wygląda nauka w Twojej firmie? (247)
• Równowaga pomiędzy nauką oficjalną i nieoficjalną (250)
• Podróż Hiro (251)
• Podsumowanie (259)

11. Rola środowiska w edukacji (261)
• Braki w środowisku zawodowym (261)
• Wiedza na świecie (262)
• Stosowanie zasobów (265)
• Umieszczamy wskazówki i podpowiedzi w otaczającym świecie (269)
• Wdrażanie określonych zachowań w rzeczywistym świecie (270)
• Oczyszczanie ścieżki (272)
• Podsumowanie (274)

12. Ocenianie (275)
• Trafna ocena to prawdziwe wyzwanie (275)
• Czy to działa? (276)
• Czy się uczą? (280)
• Czy uczniowie potrafią poprawnie wykonywać określone czynności? (283)
• Czy uczniowie wykonują czynności prawidłowo? (287)

Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II”, kupili także:

Rosyjski dla bystrzaków. Wydanie II, Andrew D. Kaufman, Serafima Gettys Ph.D., Wydawnictwo Septem

Jak się nie pomylić, czyli potęga matematycznego myślenia, Jordan Ellenberg, Wydawnictwo Helion

Windows 8 PL Zaawansowana administracja systemem, Andrzej Szeląg, Wydawnictwo Helion

Monitorowanie otoczenia z Arduino, Emily Gertz, Patrick Di Justo, Wydawnictwo Helion

Termodynamika dla bystrzaków, Michael Pauken, Wydawnictwo Septem

Tablice informatyczne. Python, Adalbert Arsen, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami