Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa

Teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa

49.90zł
36.93zł
Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2 70.35zł
Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2

Autor: Chris Todman

ISBN: 83-204-3150-6

Ilość stron: 348

Data wydania: 2005

Hurtownie danych następnej generacji są budowane w celu zmaksymalizowania możliwości zarządzania kontaktami z klientami firmy (ang. Customer Relationship Management; CRM). Temu właśnie problemowi jest poświęcona książka "Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM".

Autor opisuje zagadnienia dotyczące zarządzania informacjami o klientach firmy i podkreśla jego znaczenie dla powodzenia firmy. Przedstawia metodykę definiowania, projektowania i implementacji hurtowni typu CRM. Analizuje kluczowe znaczenie czasu w modelowaniu hurtowni danych i formułowaniu zapytań do niej. Sporo miejsca poświęca sprawom związanym z kierowaniem przedsięwzięciem, a mianowicie określaniu celów, założeń i ryzyka.

Zajmuje się problemem tworzenia zespołu, a w tym podziału zadań. Przedstawia zagadnienia dotyczące szacowania opłacalności hurtowni danych typu CRM. Omawia dostępne na rynku oprogramowanie potrzebne do budowy takich hurtowni. Opisuje trendy rozwojowe w dziedzinie tworzenia hurtowni danych. Zajmuje się więc między innymi temporalnymi bazami danych, rozszerzeniami SQL o OLAP, wspomaganiem aktywnego podejmowania decyzji, integracją danych zewnętrznych i niestrukturalnych oraz agentami wyszukiwania. W dodatkach przedstawia opis schematu hurtowni danych typu CRM dla fikcyjnego Klubu Miłośników Wina.

Książka "Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM" jest napisana bardzo przystępnie. Jest przeznaczona dla specjalistów od baz danych, dla projektantów systemów wspomagających podejmowanie decyzji, a także dla szefów firm, którym zależy na sprawnych kontaktach z klientami.

Rozdziały:

- Spis rysunków

- Wstęp

- Zarządzanie kontaktami z klientami

- Wprowadzenie do tematyki hurtowni danych

- Problemy projektowe, którym musimy stawiać czoła

- Znaczenie czasu w hurtowniach danych

- Model pojęciowy

- Model logiczny

- Implementacja fizyczna

- Uzasadnienie biznesowe

- Zarządzanie przedsięwzięciem

- Produkty programowe

- Przyszłość

- Dodatek A. Klasyfikacja temporalna dla Klubu Miłośników Wina

- Dodatek B. Model punktowy dla Klubu Miłośników Wina

- Dodatek C. Model logiczny dla Klubu Miłośników Wina

- Dodatek D. Atrybuty klientów

- Literatura

- Skorowidz

Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2”, kupili także:
<b>Chromatografia preparatywna jako proces rozdzielania mieszanin + CD Wydanie 2</b>, <font color="navy">Dorota Antos, Krzysztof Kaczmarski, Wojciech Piątkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Chromatografia preparatywna jako proces rozdzielania mieszanin + CD Wydanie 2, Dorota Antos, Krzysztof Kaczmarski, Wojciech Piątkowski, Wydawnictwo WNT
<b>Modele biznesowe dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Jim Muehlhausen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Modele biznesowe dla bystrzaków, Jim Muehlhausen, Wydawnictwo Septem
<b>Harvard Business Review Zarządzanie marką</b>, <font color="navy">Harvard Business School Press</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Harvard Business Review Zarządzanie marką, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress
<b>Mężczyzna od A do Z. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Piotr Mart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Mężczyzna od A do Z. Wydanie IV, Piotr Mart, Wydawnictwo Sensus
<b>Selenium. Automatyczne testowanie aplikacji</b>, <font color="navy">Prashanth Sams</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Selenium. Automatyczne testowanie aplikacji, Prashanth Sams, Wydawnictwo HELION
<b>Błąd Kartezjusza Wydanie 2</b>, <font color="navy">Antonio Damasio</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Błąd Kartezjusza Wydanie 2, Antonio Damasio, Wydawnictwo Rebis
<b>Drgania układów ciągłych</b>, <font color="navy">Jan Awrejcewicz, Wadim A. Krysko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Drgania układów ciągłych, Jan Awrejcewicz, Wadim A. Krysko, Wydawnictwo WNT
<b>Matematyka daj się uwieść</b>, <font color="navy">Christoph Drösser</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Matematyka daj się uwieść, Christoph Drösser, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>TAK! 60 sekretów nauki perswazji Sztuka przekonywania i wywierania wpływu</b>, <font color="navy">Noah J. Goldstein , Steve J. Martin , Robert Cialdini</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
TAK! 60 sekretów nauki perswazji Sztuka przekonywania i wywierania wpływu, Noah J. Goldstein , Steve J. Martin , Robert Cialdini, Wydawnictwo MT Biznes
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo WNT
 Kategoria:
 Matematyka
Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 2 Wydanie X

Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 2 Wydanie X

59.00zł
43.66zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION

poniedziałek, 16 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami