Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Wizje czyli jak nauka zmieni świat w XXI wieku

Wizje czyli jak nauka zmieni świat w XXI wieku

44.00zł
35.20zł
Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2 70.35zł
Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2

Autor: Chris Todman

ISBN: 83-204-3150-6

Ilość stron: 348

Data wydania: 2005

Hurtownie danych następnej generacji są budowane w celu zmaksymalizowania możliwości zarządzania kontaktami z klientami firmy (ang. Customer Relationship Management; CRM). Temu właśnie problemowi jest poświęcona książka "Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM".

Autor opisuje zagadnienia dotyczące zarządzania informacjami o klientach firmy i podkreśla jego znaczenie dla powodzenia firmy. Przedstawia metodykę definiowania, projektowania i implementacji hurtowni typu CRM. Analizuje kluczowe znaczenie czasu w modelowaniu hurtowni danych i formułowaniu zapytań do niej. Sporo miejsca poświęca sprawom związanym z kierowaniem przedsięwzięciem, a mianowicie określaniu celów, założeń i ryzyka.

Zajmuje się problemem tworzenia zespołu, a w tym podziału zadań. Przedstawia zagadnienia dotyczące szacowania opłacalności hurtowni danych typu CRM. Omawia dostępne na rynku oprogramowanie potrzebne do budowy takich hurtowni. Opisuje trendy rozwojowe w dziedzinie tworzenia hurtowni danych. Zajmuje się więc między innymi temporalnymi bazami danych, rozszerzeniami SQL o OLAP, wspomaganiem aktywnego podejmowania decyzji, integracją danych zewnętrznych i niestrukturalnych oraz agentami wyszukiwania. W dodatkach przedstawia opis schematu hurtowni danych typu CRM dla fikcyjnego Klubu Miłośników Wina.

Książka "Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM" jest napisana bardzo przystępnie. Jest przeznaczona dla specjalistów od baz danych, dla projektantów systemów wspomagających podejmowanie decyzji, a także dla szefów firm, którym zależy na sprawnych kontaktach z klientami.

Rozdziały:

- Spis rysunków

- Wstęp

- Zarządzanie kontaktami z klientami

- Wprowadzenie do tematyki hurtowni danych

- Problemy projektowe, którym musimy stawiać czoła

- Znaczenie czasu w hurtowniach danych

- Model pojęciowy

- Model logiczny

- Implementacja fizyczna

- Uzasadnienie biznesowe

- Zarządzanie przedsięwzięciem

- Produkty programowe

- Przyszłość

- Dodatek A. Klasyfikacja temporalna dla Klubu Miłośników Wina

- Dodatek B. Model punktowy dla Klubu Miłośników Wina

- Dodatek C. Model logiczny dla Klubu Miłośników Wina

- Dodatek D. Atrybuty klientów

- Literatura

- Skorowidz

Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2”, kupili także:

Sprawozdanie finansowe według MSSF, Ewa Walińska , Agnieszka Wencel , Jacek Gad , Anna Jurewicz, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Siódmy milion Izrael – piętno Zagłady Wydanie II, Tom Segev, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tablice informatyczne Joomla!, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Statystyka nowe wydanie, Mieczysław Sobczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Symulacje komputerowe w fizyce. Wydanie II</b>, <font color="navy">Maciej Matyka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Symulacje komputerowe w fizyce. Wydanie II, Maciej Matyka, Wydawnictwo Helion

Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili Wydanie II rozszerzone, Agnieszka Ornatowska, Wydawnictwo Sensus

Toksykologia współczesna, Witold Seńczuk, Wydawnictwo PZWL

Zastosowania badań systemowych w nauce, technice i ekonomii, Janusz Kacprzyk, Zbigniew Nahorski, Dariusz Wagner, Wydawnictwo EXIT

Ekonometria od podstaw z przykładami w Excelu, Aleksander Grińko, Michał Karpuk, Vladimir Mityushew, Vladimir Mitiouc, Wydawnictwo SKALMIERSKI

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami