Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2 70.35zł
Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2

Autor: Chris Todman

ISBN: 83-204-3150-6

Ilość stron: 348

Data wydania: 2005

Hurtownie danych następnej generacji są budowane w celu zmaksymalizowania możliwości zarządzania kontaktami z klientami firmy (ang. Customer Relationship Management; CRM). Temu właśnie problemowi jest poświęcona książka "Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM".

Autor opisuje zagadnienia dotyczące zarządzania informacjami o klientach firmy i podkreśla jego znaczenie dla powodzenia firmy. Przedstawia metodykę definiowania, projektowania i implementacji hurtowni typu CRM. Analizuje kluczowe znaczenie czasu w modelowaniu hurtowni danych i formułowaniu zapytań do niej. Sporo miejsca poświęca sprawom związanym z kierowaniem przedsięwzięciem, a mianowicie określaniu celów, założeń i ryzyka.

Zajmuje się problemem tworzenia zespołu, a w tym podziału zadań. Przedstawia zagadnienia dotyczące szacowania opłacalności hurtowni danych typu CRM. Omawia dostępne na rynku oprogramowanie potrzebne do budowy takich hurtowni. Opisuje trendy rozwojowe w dziedzinie tworzenia hurtowni danych. Zajmuje się więc między innymi temporalnymi bazami danych, rozszerzeniami SQL o OLAP, wspomaganiem aktywnego podejmowania decyzji, integracją danych zewnętrznych i niestrukturalnych oraz agentami wyszukiwania. W dodatkach przedstawia opis schematu hurtowni danych typu CRM dla fikcyjnego Klubu Miłośników Wina.

Książka "Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM" jest napisana bardzo przystępnie. Jest przeznaczona dla specjalistów od baz danych, dla projektantów systemów wspomagających podejmowanie decyzji, a także dla szefów firm, którym zależy na sprawnych kontaktach z klientami.

Rozdziały:

- Spis rysunków

- Wstęp

- Zarządzanie kontaktami z klientami

- Wprowadzenie do tematyki hurtowni danych

- Problemy projektowe, którym musimy stawiać czoła

- Znaczenie czasu w hurtowniach danych

- Model pojęciowy

- Model logiczny

- Implementacja fizyczna

- Uzasadnienie biznesowe

- Zarządzanie przedsięwzięciem

- Produkty programowe

- Przyszłość

- Dodatek A. Klasyfikacja temporalna dla Klubu Miłośników Wina

- Dodatek B. Model punktowy dla Klubu Miłośników Wina

- Dodatek C. Model logiczny dla Klubu Miłośników Wina

- Dodatek D. Atrybuty klientów

- Literatura

- Skorowidz

Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2”, kupili także:

Jak to zrobić w Photoshopie? Najszybsza droga do skuteczności, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion

Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript, Juriy Bura, Paul Coates, Wydawnictwo Helion

Metody numeryczne dla informatyków, Wojciech Kordecki, Karol Selwat, Wydawnictwo Helion

Biologiczne aspekty oczyszczania ścieków, Mieczysław Kazimierz Błaszczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kompetencje menedżera, Mirosław Kot, Wydawnictwo Onepress

SAP Zrozumieć system ERP, Jerzy Auksztol, Piotr Balwierz, Magdalena Chomuszko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Słownik chromatografii i elektroforezy, Jacek Hetper, Zygfryd Witkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu, Sally Hogshead, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie finansami przedsiębiorstw Podstawy teorii Wydanie 3, Jan Czekaj, Zbigniew Dresler, Wydawnictwo Naukowe PWN

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami