Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II 149.00zł 111.75zł
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II

Tytuł: Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II
Tytuł oryginalny Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity
Autor: Jeremy Gibson Bond
ISBN: 978-83-283-4252-1
Ilość stron: 984
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Twarda
Format: 164x239
Wydawnictwo: Helion
Cena: 149.00zł 111.75zł


Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi służących do tego celu.

W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować wiele istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju gry.

Ważna jest również umiejętność prototypowania i przekazywania pozostałym członkom zespołu swoich koncepcji projektowych. To wszystko sprawia, że prowadzenie projektu, którego celem jest napisanie dobrej gry, jest zadaniem trudnym i pełnym wyzwań.

Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą projektować i programować gry. Przedstawiono tu kilka praktycznych teorii projektowania gier oraz praktyk pomocnych w rozwijaniu i udoskonalaniu pomysłu na projekt.

Znalazło się tu również sporo wskazówek dotyczących programowania gier jako takiego. Istotnym elementem książki jest opis procesu opracowywania prototypów dla różnych gatunków gier. Każdy z omówionych przykładów uwzględnia szybkie metody przechodzenia od koncepcji do działającego prototypu cyfrowego.

W publikacji tej wykorzystano silnik gier Unity i język programowania C#. To wszystko sprawia, że maksymalnie ułatwia ona nabycie wiedzy i umiejętności, które docenia każdy profesjonalny projektant gier!

W tej książce między innymi:
• czterowarstwowa struktura programowa i iteracyjny proces projektowania
• programowanie w języku C#
• zasady testowania gier i rozwiązywania problemów projektowych
• praca w środowisku Unity na zaawansowanym poziomie
• przykłady prototypów gier i materiały szkoleniowe

Jaki pomysł dziś wcielisz w grę?


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 111,75zł

Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II
Tytuł książki: "Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II"
Autor: Jeremy Gibson Bond
Wydawnictwo: Helion
Cena: 149.00zł 111.75zł
Klienci, którzy kupili „Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II”, kupili także:
<b>Excel 365. Biblia</b>, <font color="navy">Michael Alexander, Dick Kusleika</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Excel 365. Biblia, Michael Alexander, Dick Kusleika, Wydawnictwo Helion

Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść, Marty Neumeier, Wydawnictwo MT Biznes

Filozofia kosmologii, Michał Heller, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Dzieje życia na Ziemi Wprowadzenie do paleobiologii Wydanie V</b>, <font color="navy">Jerzy Dzik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dzieje życia na Ziemi Wprowadzenie do paleobiologii Wydanie V, Jerzy Dzik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Urządzenia elektroniczne Część 1, Kazimierz Daniszewski, Sylwia Żyburt-Wasilewska, Wydawnictwo WSiP

SolidWorks 2020. Projektowanie maszyn i konstrukcji. Praktyczne przykłady, Jerzy Domański, Wydawnictwo Helion
<b>Trening mięśni pośladkowych Jak zbudować siłę, poprawić sylwetkę i osiągnąć sportowe cele</b>, <font color="navy">Bret Contreras</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Trening mięśni pośladkowych Jak zbudować siłę, poprawić sylwetkę i osiągnąć sportowe cele, Bret Contreras, Wydawnictwo GALAKTYKA

Windows XP Home PL ćwiczenia praktyczne, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Java Tworzenie gier, David Brackeen, Bret Barker, Laurence Vanhelsuwe, Wydawnictwo Helion

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami