Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Masa Od greckich atomów do pól kwantowych

Masa Od greckich atomów do pól kwantowych

45.00zł
36.00zł
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II 149.00zł 108.77zł
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II

Tytuł: Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II
Tytuł oryginalny Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity
Autor: Jeremy Gibson Bond
ISBN: 978-83-283-4252-1
Ilość stron: 984
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Twarda
Format: 164x239
Wydawnictwo: HELION
Cena: 149.00zł 108.77zł


Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi służących do tego celu.

W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować wiele istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju gry.

Ważna jest również umiejętność prototypowania i przekazywania pozostałym członkom zespołu swoich koncepcji projektowych. To wszystko sprawia, że prowadzenie projektu, którego celem jest napisanie dobrej gry, jest zadaniem trudnym i pełnym wyzwań.

Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą projektować i programować gry. Przedstawiono tu kilka praktycznych teorii projektowania gier oraz praktyk pomocnych w rozwijaniu i udoskonalaniu pomysłu na projekt.

Znalazło się tu również sporo wskazówek dotyczących programowania gier jako takiego. Istotnym elementem książki jest opis procesu opracowywania prototypów dla różnych gatunków gier. Każdy z omówionych przykładów uwzględnia szybkie metody przechodzenia od koncepcji do działającego prototypu cyfrowego.

W publikacji tej wykorzystano silnik gier Unity i język programowania C#. To wszystko sprawia, że maksymalnie ułatwia ona nabycie wiedzy i umiejętności, które docenia każdy profesjonalny projektant gier!

W tej książce między innymi:
• czterowarstwowa struktura programowa i iteracyjny proces projektowania
• programowanie w języku C#
• zasady testowania gier i rozwiązywania problemów projektowych
• praca w środowisku Unity na zaawansowanym poziomie
• przykłady prototypów gier i materiały szkoleniowe

Jaki pomysł dziś wcielisz w grę?

Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II
Tytuł książki: "Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II"
Autor: Jeremy Gibson Bond
Wydawnictwo: HELION
Cena: 149.00zł 108.77zł
Klienci, którzy kupili „Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II”, kupili także:
<b>Fotografia ślubna w praktyce</b>, <font color="navy">Bill Hurter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Fotografia ślubna w praktyce, Bill Hurter, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Materiały inżynierskie i projektowanie materiałowe Podstawy nauki o materiałach i metaloznawstwo Wydanie II</b>, <font color="navy">Leszek A. Dobrzański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Materiały inżynierskie i projektowanie materiałowe Podstawy nauki o materiałach i metaloznawstwo Wydanie II, Leszek A. Dobrzański, Wydawnictwo WNT
<b>Fotochemia i spektroskopia optyczna Ćwiczenia laboratoryjne</b>, <font color="navy">Jan Najbar, Andrzej Turek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Fotochemia i spektroskopia optyczna Ćwiczenia laboratoryjne, Jan Najbar, Andrzej Turek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Dźwięki i fale</b>, <font color="navy">Rufin Makarewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe UAM</font>
Dźwięki i fale, Rufin Makarewicz, Wydawnictwo Naukowe UAM
<b>Druty ze stali i stopów specjalnych Wytwarzanie, przetwarzanie i zastosowanie</b>, <font color="navy">Janusz Łuksza, Andrzej Skołyszewski, Franciszek Witek, Władysław Zacha</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Druty ze stali i stopów specjalnych Wytwarzanie, przetwarzanie i zastosowanie, Janusz Łuksza, Andrzej Skołyszewski, Franciszek Witek, Władysław Zacha, Wydawnictwo WNT
<b>Mapowanie historyjek użytkownika. Przepis na produkt idealny</b>, <font color="navy">Jeff Patton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mapowanie historyjek użytkownika. Przepis na produkt idealny, Jeff Patton, Wydawnictwo HELION
<b>Responsive Web Design z jQuery</b>, <font color="navy">Gilberto Crespo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Responsive Web Design z jQuery, Gilberto Crespo, Wydawnictwo HELION
<b>Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2018 Kurs zaawansowany</b>, <font color="navy">Fabian Stasiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ExpertBooks</font>
Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2018 Kurs zaawansowany, Fabian Stasiak, Wydawnictwo ExpertBooks
<b>Jak działa Linux. Podręcznik administratora. Wydanie II</b>, <font color="navy">Brian Ward</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Jak działa Linux. Podręcznik administratora. Wydanie II, Brian Ward, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Chemia leksykon ucznia

Chemia leksykon ucznia

6.00zł
4.56zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION

środa, 16 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami