Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Geografia Leksykon ucznia

Geografia Leksykon ucznia

7.00zł
5.32zł
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II 149.00zł 108.77zł
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II

Tytuł: Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II
Tytuł oryginalny Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity
Autor: Jeremy Gibson Bond
ISBN: 978-83-283-4252-1
Ilość stron: 984
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Twarda
Format: 164x239
Wydawnictwo: HELION
Cena: 149.00zł 108.77zł


Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi służących do tego celu.

W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować wiele istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju gry.

Ważna jest również umiejętność prototypowania i przekazywania pozostałym członkom zespołu swoich koncepcji projektowych. To wszystko sprawia, że prowadzenie projektu, którego celem jest napisanie dobrej gry, jest zadaniem trudnym i pełnym wyzwań.

Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą projektować i programować gry. Przedstawiono tu kilka praktycznych teorii projektowania gier oraz praktyk pomocnych w rozwijaniu i udoskonalaniu pomysłu na projekt.

Znalazło się tu również sporo wskazówek dotyczących programowania gier jako takiego. Istotnym elementem książki jest opis procesu opracowywania prototypów dla różnych gatunków gier. Każdy z omówionych przykładów uwzględnia szybkie metody przechodzenia od koncepcji do działającego prototypu cyfrowego.

W publikacji tej wykorzystano silnik gier Unity i język programowania C#. To wszystko sprawia, że maksymalnie ułatwia ona nabycie wiedzy i umiejętności, które docenia każdy profesjonalny projektant gier!

W tej książce między innymi:
• czterowarstwowa struktura programowa i iteracyjny proces projektowania
• programowanie w języku C#
• zasady testowania gier i rozwiązywania problemów projektowych
• praca w środowisku Unity na zaawansowanym poziomie
• przykłady prototypów gier i materiały szkoleniowe

Jaki pomysł dziś wcielisz w grę?

Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II
Tytuł książki: "Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II"
Autor: Jeremy Gibson Bond
Wydawnictwo: HELION
Cena: 149.00zł 108.77zł
Klienci, którzy kupili „Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II”, kupili także:
<b>Windows 7 wskazówki dla zaawansowanych z płytą DVD</b>, <font color="navy">Axel Springer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Axel Springer</font>
Windows 7 wskazówki dla zaawansowanych z płytą DVD, Axel Springer, Wydawnictwo Axel Springer
<b>Sztuka rynkologii</b>, <font color="navy">Jacek Kotarbiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka rynkologii, Jacek Kotarbiński, Wydawnictwo Onepress
<b>Nie bój się pochodnej</b>, <font color="navy">Jerzy Ginter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Nie bój się pochodnej, Jerzy Ginter, Wydawnictwo WNT
<b>12 sposobów na supermózg</b>, <font color="navy">John Medina</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
12 sposobów na supermózg, John Medina, Wydawnictwo Prószyński
<b>Język niemiecki w IT. Rozmówki</b>, <font color="navy">Marcin Jackiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Język niemiecki w IT. Rozmówki, Marcin Jackiewicz, Wydawnictwo HELION
<b>TCP/IP w 24 godziny. Wydanie VI</b>, <font color="navy">Joe Casad</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
TCP/IP w 24 godziny. Wydanie VI, Joe Casad, Wydawnictwo HELION
<b>Mikrokontrolery XMC1000 z Cortex-M0 w praktyce od mikrokontrolera do systemu. 12 projektów z XMC 2GO</b>, <font color="navy">Szymon Panecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Mikrokontrolery XMC1000 z Cortex-M0 w praktyce od mikrokontrolera do systemu. 12 projektów z XMC 2GO, Szymon Panecki, Wydawnictwo BTC
<b>Kobiety przejmują ster 99 sposobów na sukces zawodowy i osobisty</b>, <font color="navy">Lois P. Frankel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kobiety przejmują ster 99 sposobów na sukces zawodowy i osobisty, Lois P. Frankel, Wydawnictwo Onepress
<b>Język VHDL w praktyce</b>, <font color="navy">Józef Kalisz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Język VHDL w praktyce, Józef Kalisz, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny

Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny

69.30zł
55.44zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson Promise
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION

sobota, 20 kwiecień 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami