Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Technologie energetyczne

Technologie energetyczne

79.00zł
59.25zł
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II 149.00zł 108.77zł
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II

Tytuł: Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II
Tytuł oryginalny Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity
Autor: Jeremy Gibson Bond
ISBN: 978-83-283-4252-1
Ilość stron: 984
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Twarda
Format: 164x239
Wydawnictwo: HELION
Cena: 149.00zł 108.77zł


Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi służących do tego celu.

W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować wiele istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju gry.

Ważna jest również umiejętność prototypowania i przekazywania pozostałym członkom zespołu swoich koncepcji projektowych. To wszystko sprawia, że prowadzenie projektu, którego celem jest napisanie dobrej gry, jest zadaniem trudnym i pełnym wyzwań.

Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą projektować i programować gry. Przedstawiono tu kilka praktycznych teorii projektowania gier oraz praktyk pomocnych w rozwijaniu i udoskonalaniu pomysłu na projekt.

Znalazło się tu również sporo wskazówek dotyczących programowania gier jako takiego. Istotnym elementem książki jest opis procesu opracowywania prototypów dla różnych gatunków gier. Każdy z omówionych przykładów uwzględnia szybkie metody przechodzenia od koncepcji do działającego prototypu cyfrowego.

W publikacji tej wykorzystano silnik gier Unity i język programowania C#. To wszystko sprawia, że maksymalnie ułatwia ona nabycie wiedzy i umiejętności, które docenia każdy profesjonalny projektant gier!

W tej książce między innymi:
• czterowarstwowa struktura programowa i iteracyjny proces projektowania
• programowanie w języku C#
• zasady testowania gier i rozwiązywania problemów projektowych
• praca w środowisku Unity na zaawansowanym poziomie
• przykłady prototypów gier i materiały szkoleniowe

Jaki pomysł dziś wcielisz w grę?

Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II
Tytuł książki: "Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II"
Autor: Jeremy Gibson Bond
Wydawnictwo: HELION
Cena: 149.00zł 108.77zł
Klienci, którzy kupili „Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II”, kupili także:
<b>Matematyka dla kierunków ekonomicznych. Przykłady i zadania wraz z repetytorium ze szkoły średniej. Wydanie 6</b>, <font color="navy">Henryk Gurgul , Marcin Suder</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Matematyka dla kierunków ekonomicznych. Przykłady i zadania wraz z repetytorium ze szkoły średniej. Wydanie 6, Henryk Gurgul , Marcin Suder, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Filozofia Na czym stoi świat Poradnik bez kantów</b>, <font color="navy">James Mannion</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Filozofia Na czym stoi świat Poradnik bez kantów, James Mannion, Wydawnictwo Onepress
<b>Instalacje elektryczne w budownictwie</b>, <font color="navy">Witold Jabłoński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Instalacje elektryczne w budownictwie, Witold Jabłoński, Wydawnictwo WSiP
<b>Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa</b>, <font color="navy">Katarzyna Szczepańska-Woszczyna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Akademia sieci CISCO CCNA pełny przegląd poleceń</b>, <font color="navy">Scott Empson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Akademia sieci CISCO CCNA pełny przegląd poleceń, Scott Empson, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Tablice informatyczne C++ Wydanie II</b>, <font color="navy">Andrzej Stasiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne C++ Wydanie II, Andrzej Stasiewicz, Wydawnictwo HELION
<b>ABC VAT-u Wydanie IX</b>, <font color="navy">Włodzimierz Markowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Marcus</font>
ABC VAT-u Wydanie IX, Włodzimierz Markowski, Wydawnictwo Marcus
<b>Rachunkowość finansowa i podatkowa Wydanie 2</b>, <font color="navy">Teresa Cebrowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rachunkowość finansowa i podatkowa Wydanie 2, Teresa Cebrowska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Arduino dla początkujących Kolejny krok</b>, <font color="navy">Simon Monk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Arduino dla początkujących Kolejny krok, Simon Monk, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Bezzałogowe platformy w cyberprzestrzeni

Bezzałogowe platformy w cyberprzestrzeni

42.00zł
37.80zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION

środa, 20 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami