Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wodór jako paliwo

Wodór jako paliwo

37.80zł
28.73zł
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II 149.00zł 108.77zł
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II

Tytuł: Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II
Tytuł oryginalny Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity
Autor: Jeremy Gibson Bond
ISBN: 978-83-283-4252-1
Ilość stron: 984
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Twarda
Format: 164x239
Wydawnictwo: HELION
Cena: 149.00zł 108.77zł


Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi służących do tego celu.

W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować wiele istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju gry.

Ważna jest również umiejętność prototypowania i przekazywania pozostałym członkom zespołu swoich koncepcji projektowych. To wszystko sprawia, że prowadzenie projektu, którego celem jest napisanie dobrej gry, jest zadaniem trudnym i pełnym wyzwań.

Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą projektować i programować gry. Przedstawiono tu kilka praktycznych teorii projektowania gier oraz praktyk pomocnych w rozwijaniu i udoskonalaniu pomysłu na projekt.

Znalazło się tu również sporo wskazówek dotyczących programowania gier jako takiego. Istotnym elementem książki jest opis procesu opracowywania prototypów dla różnych gatunków gier. Każdy z omówionych przykładów uwzględnia szybkie metody przechodzenia od koncepcji do działającego prototypu cyfrowego.

W publikacji tej wykorzystano silnik gier Unity i język programowania C#. To wszystko sprawia, że maksymalnie ułatwia ona nabycie wiedzy i umiejętności, które docenia każdy profesjonalny projektant gier!

W tej książce między innymi:
• czterowarstwowa struktura programowa i iteracyjny proces projektowania
• programowanie w języku C#
• zasady testowania gier i rozwiązywania problemów projektowych
• praca w środowisku Unity na zaawansowanym poziomie
• przykłady prototypów gier i materiały szkoleniowe

Jaki pomysł dziś wcielisz w grę?

Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II
Tytuł książki: "Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II"
Autor: Jeremy Gibson Bond
Wydawnictwo: HELION
Cena: 149.00zł 108.77zł
Klienci, którzy kupili „Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II”, kupili także:
<b>Sieci bezprzewodowe Przewodnik po sieciach Wi-Fi i szerokopasmowych sieciach bezprzewodowych Wydanie II</b>, <font color="navy">John Ross</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sieci bezprzewodowe Przewodnik po sieciach Wi-Fi i szerokopasmowych sieciach bezprzewodowych Wydanie II, John Ross, Wydawnictwo HELION
<b>ECDL S5 Zarządzanie projektami</b>, <font color="navy">Alicja Żarowska-Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
ECDL S5 Zarządzanie projektami, Alicja Żarowska-Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wstęp do teorii mnogości i topologii</b>, <font color="navy">Kazimierz Kuratowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wstęp do teorii mnogości i topologii, Kazimierz Kuratowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Język R. Kompletny zestaw narzędzi dla analityków danych</b>, <font color="navy">Hadley Wickham, Garrett Grolemund</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Język R. Kompletny zestaw narzędzi dla analityków danych, Hadley Wickham, Garrett Grolemund, Wydawnictwo HELION
<b>Konsultant zarządzania jakością Wydanie 3</b>, <font color="navy">Jerzy Kowalczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Konsultant zarządzania jakością Wydanie 3, Jerzy Kowalczyk, Wydawnictwo CEDEWU
<b>XML Szybki start Wydanie II</b>, <font color="navy">Kevin Howard Goldberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
XML Szybki start Wydanie II, Kevin Howard Goldberg, Wydawnictwo HELION
<b>Trening z pulsometrem</b>, <font color="navy">Joe Friel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Inne Spacery</font>
Trening z pulsometrem, Joe Friel, Wydawnictwo Inne Spacery
<b>BIOS przewodnik Wydanie 4</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski, Andrzej Pyrchla</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
BIOS przewodnik Wydanie 4, Bartosz Danowski, Andrzej Pyrchla, Wydawnictwo HELION
<b>Marka przywództwa</b>, <font color="navy">Dave Ulrich, Norman Smallwood</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Marka przywództwa, Dave Ulrich, Norman Smallwood, Wydawnictwo MT Biznes
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Ekonomika energetyki w modelach matematycznych z czasem ciągłym

Ekonomika energetyki w modelach matematycznych z czasem ciągłym

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION

środa, 12 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami