Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Węzły drogowe i autostradowe

Węzły drogowe i autostradowe

72.45zł
61.58zł
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II 149.00zł 111.75zł
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II

Tytuł: Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II
Tytuł oryginalny Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity
Autor: Jeremy Gibson Bond
ISBN: 978-83-283-4252-1
Ilość stron: 984
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Twarda
Format: 164x239
Wydawnictwo: Helion
Cena: 149.00zł 111.75zł


Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi służących do tego celu.

W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować wiele istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju gry.

Ważna jest również umiejętność prototypowania i przekazywania pozostałym członkom zespołu swoich koncepcji projektowych. To wszystko sprawia, że prowadzenie projektu, którego celem jest napisanie dobrej gry, jest zadaniem trudnym i pełnym wyzwań.

Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą projektować i programować gry. Przedstawiono tu kilka praktycznych teorii projektowania gier oraz praktyk pomocnych w rozwijaniu i udoskonalaniu pomysłu na projekt.

Znalazło się tu również sporo wskazówek dotyczących programowania gier jako takiego. Istotnym elementem książki jest opis procesu opracowywania prototypów dla różnych gatunków gier. Każdy z omówionych przykładów uwzględnia szybkie metody przechodzenia od koncepcji do działającego prototypu cyfrowego.

W publikacji tej wykorzystano silnik gier Unity i język programowania C#. To wszystko sprawia, że maksymalnie ułatwia ona nabycie wiedzy i umiejętności, które docenia każdy profesjonalny projektant gier!

W tej książce między innymi:
• czterowarstwowa struktura programowa i iteracyjny proces projektowania
• programowanie w języku C#
• zasady testowania gier i rozwiązywania problemów projektowych
• praca w środowisku Unity na zaawansowanym poziomie
• przykłady prototypów gier i materiały szkoleniowe

Jaki pomysł dziś wcielisz w grę?


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 111,75zł

Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II
Tytuł książki: "Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II"
Autor: Jeremy Gibson Bond
Wydawnictwo: Helion
Cena: 149.00zł 111.75zł
Klienci, którzy kupili „Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II”, kupili także:
<b>Siła aktywności. Jak wzmocnić ciało, przywrócić nadzieję, znaleźć odwagę i naprawić relacje</b>, <font color="navy">Kelly McGonigal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Siła aktywności. Jak wzmocnić ciało, przywrócić nadzieję, znaleźć odwagę i naprawić relacje, Kelly McGonigal, Wydawnictwo Sensus

Optyka, Eugene Hecht, Wydawnictwo Naukowe PWN

Głośniki i zestawy głośnikowe Budowa działanie zastosowania Wydanie 2, Jerzy Krajewski, Wydawnictwo WKiŁ

Ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocena, Maciej Nowak, Bartosz Dąbrowski, Wydawnictwo CEDEWU

Projektowanie konstrukcji stalowych Część 2 Belki, płatwie, węzły i połączenia, ramy, łożyska, Jan Żmuda, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących</b>, <font color="navy">Casey Hardman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących, Casey Hardman, Wydawnictwo Promise
<b>Algorytmy w służbie klimatu, czyli sekrety globalnego ocieplenia</b>, <font color="navy">Syukuro Manabe , Anthony Broccoli</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Algorytmy w służbie klimatu, czyli sekrety globalnego ocieplenia, Syukuro Manabe , Anthony Broccoli, Wydawnictwo Naukowe PWN

Doskonalenie zarządzania organizacją w praktyce, Jerzy Kowalczyk, Wydawnictwo CEDEWU

Projektowanie systemów rozproszonych. Wzorce i paradygmaty dla skalowalnych, niezawodnych usług, Brendan Burns, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami