Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
O kształtowaniu się człowieka

O kształtowaniu się człowieka

39.00zł
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II 149.00zł 111.75zł
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II

Tytuł: Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II
Tytuł oryginalny Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity
Autor: Jeremy Gibson Bond
ISBN: 978-83-283-4252-1
Ilość stron: 984
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Twarda
Format: 164x239
Wydawnictwo: Helion
Cena: 149.00zł 111.75zł


Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi służących do tego celu.

W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować wiele istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju gry.

Ważna jest również umiejętność prototypowania i przekazywania pozostałym członkom zespołu swoich koncepcji projektowych. To wszystko sprawia, że prowadzenie projektu, którego celem jest napisanie dobrej gry, jest zadaniem trudnym i pełnym wyzwań.

Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą projektować i programować gry. Przedstawiono tu kilka praktycznych teorii projektowania gier oraz praktyk pomocnych w rozwijaniu i udoskonalaniu pomysłu na projekt.

Znalazło się tu również sporo wskazówek dotyczących programowania gier jako takiego. Istotnym elementem książki jest opis procesu opracowywania prototypów dla różnych gatunków gier. Każdy z omówionych przykładów uwzględnia szybkie metody przechodzenia od koncepcji do działającego prototypu cyfrowego.

W publikacji tej wykorzystano silnik gier Unity i język programowania C#. To wszystko sprawia, że maksymalnie ułatwia ona nabycie wiedzy i umiejętności, które docenia każdy profesjonalny projektant gier!

W tej książce między innymi:
• czterowarstwowa struktura programowa i iteracyjny proces projektowania
• programowanie w języku C#
• zasady testowania gier i rozwiązywania problemów projektowych
• praca w środowisku Unity na zaawansowanym poziomie
• przykłady prototypów gier i materiały szkoleniowe

Jaki pomysł dziś wcielisz w grę?


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 111,75zł

Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II
Tytuł książki: "Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II"
Autor: Jeremy Gibson Bond
Wydawnictwo: Helion
Cena: 149.00zł 111.75zł
Klienci, którzy kupili „Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II”, kupili także:

Pierwszy Tajemnica zwycięstwa, Rich Froning , David Thomas , Dave Castro, Wydawnictwo GALAKTYKA

Encyklopedia komputerów, Alan Freedman, Wydawnictwo Helion
<b>Algorytmika praktyczna Nie tylko dla mistrzów Wydanie II</b>, <font color="navy">Piotr Stańczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Algorytmika praktyczna Nie tylko dla mistrzów Wydanie II, Piotr Stańczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Choroba afektywna dwubiegunowa, czyli ze skrajności w skrajność</b>, <font color="navy">Monika Kotlarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Choroba afektywna dwubiegunowa, czyli ze skrajności w skrajność, Monika Kotlarek, Wydawnictwo Sensus

SWiSHmax ćwiczenia, Paweł Lenar, Wydawnictwo Helion

Systemy doradcze w projektowaniu maszyn, Jerzy Pokojski, Wydawnictwo WNT

Informatyka Europejczyka iPodręcznik dla szkoły podstawowej Klasy IV - VI, Danuta Kiałka, Katarzyna Kiałka, Wydawnictwo Helion
<b>Teoria sterowania Projektowanie układów regulacji</b>, <font color="navy">Jacek Kabziński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Teoria sterowania Projektowanie układów regulacji, Jacek Kabziński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wielki słownik polsko-rosyjski, Jan Wawrzyńczyk, Magdalena Kuratczyk, Eliza Małek, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami