Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) Teoria i praktyka

Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) Teoria i praktyka

55.00zł
47.30zł
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II 129.00zł 91.59zł
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II

Tytuł: Projektowanie gier Podstawy Wydanie II
Autor: Ernest Adams
ISBN: 978-83-246-2781-3
Ilość stron: 800
Data wydania: 11/2010 (wydanie 2)
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 129.00zł 91.59zł


Według analityków wartość globalnego rynku gier komputerowych w 2012 roku ma wynieść 68 miliardów dolarów. Robi wrażenie? Jakby tego było mało, roczny wzrost szacowany jest na 10%! Dlatego warto walczyć o każdy procent czy promil tego tortu. Chętnych jest wielu, szanse ma kilku. W dawnych czasach liczył się pomysł, w dzisiejszych sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana.

Czynników, które decydują o powodzeniu lub porażce, jest zdecydowanie więcej: pomysł, wykonanie i promocja to tylko niektóre z nich. Najważniejszy jest jednak projekt! To on decyduje o tym, czy znajdziesz inwestorów, a Twoja wizja i marzenia zamienią się w namacalny, ceniony produkt na sklepowej półce.

Dzięki tej książce poznasz wszystkie aspekty związane z projektowaniem gier komputerowych. Dowiesz się, z czego powinien składać się dobry projekt, jak się do niego zabrać i jak go zrealizować. W trakcie lektury niejeden raz zadziwi Cię skomplikowanie i interdyscyplinarność tego procesu. Składa się on z wielu etapów, a na każdym z nich bardzo łatwo o błąd.

Poznasz metody definiowania świata gry i jej bohaterów oraz określania ról, jakie gracze będą pełnili w Twoim wirtualnym świecie. Kolejnym, prawdopodobnie najważniejszym elementem, na który autor postara się zwrócić Twoją uwagę, jest grywalność - parametr o decydującym znaczeniu na skali sukcesu. To tylko niektóre tematy poruszane w tej unikatowej książce. Sprawdź spis treści i zobacz, jak szeroki znajdziesz tu zakres informacji!

  • Różnice między grami klasycznymi oraz wideo
  • Etapy procesu projektowania
  • Przygotowywanie koncepcji gry
  • Definiowanie świata gry
  • Rodzaje rozgrywek - kreatywne i ekspresywne
  • Proces projektowania postaci
  • Przygotowywanie fabuły i prowadzenie narracji w grze
  • Rodzaje fabuł
  • Projektowanie interfejsu użytkownika
  • Wykorzystanie efektów dźwiękowych, projektowanie ścieżki dźwiękowej
  • Grywalność
  • Mechanika gier
  • Metody wyważania gier
  • Zasady projektowania poziomów
  • Przegląd gatunków gier

Sprawdź, jak zrealizować Twoje najśmielsze marzenia w dziedzinie gier komputerowych! Poznaj świat projektantów gier komputerowych!

Rozdziały:

Część I: Elementy projektowania gier (31)
Rozdział 1. Gry klasyczne oraz gry wideo (33)
Rozdział 2. Elementy i procesy projektowania (65)
Rozdział 3. Koncepcje gry (103)
Rozdział 4. Światy gry (125)
Rozdział 5. Rozgrywka kreatywna i ekspresywna (157)
Rozdział 6. Projektowanie postaci (171)
Rozdział 7. Opowiadanie historii i narracja (203)
Rozdział 8. Interfejsy użytkownika (255)
Rozdział 9. Rozgrywka (315)
Rozdział 10. Mechanika podstawowa (355)
Rozdział 11. Wyważanie gry (397)
Rozdział 12. Ogólne zasady projektowania poziomów (437)

Część II: Gatunki gier (473)
Rozdział 13. Gry zręcznościowe (475)
Rozdział 14. Gry strategiczne (507)
Rozdział 15. Gry fabularne (545)
Rozdział 16. Gry sportowe (575)
Rozdział 17. Symulacje poruszania się pojazdami (601)
Rozdział 18. Symulacje konstruowania i zarządzania (621)
Rozdział 19. Gry przygodowe (641)
Rozdział 20. Symulacje sztucznego życia i gry logiczne (671)
Rozdział 21. Gry sieciowe (691)

Dodatek A: Projektowanie w celu zachęcenia określonych grup odbiorców (723)
Słowniczek (737)

Projektowanie gier Podstawy Wydanie II
Tytuł książki: "Projektowanie gier Podstawy Wydanie II"
Autor: Ernest Adams
Wydawnictwo: HELION
Cena: 129.00zł 91.59zł
Klienci, którzy kupili „Projektowanie gier Podstawy Wydanie II”, kupili także:
<b>Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych</b>, <font color="navy">Gabe Zichermann, Christopher Cunningham</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych, Gabe Zichermann, Christopher Cunningham, Wydawnictwo HELION
<b>Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11</b>, <font color="navy">Frank Luna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11, Frank Luna, Wydawnictwo HELION
<b>HTML5 i CSS3 Standardy przyszłości</b>, <font color="navy">Brian P. Hogan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML5 i CSS3 Standardy przyszłości, Brian P. Hogan, Wydawnictwo HELION
<b>Android 2 Tworzenie aplikacji</b>, <font color="navy">Sayed Hashimi, Satya Komatineni, Dave MacLean</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android 2 Tworzenie aplikacji, Sayed Hashimi, Satya Komatineni, Dave MacLean, Wydawnictwo HELION
<b>UML i wzorce projektowe Analiza i projektowanie obiektowe oraz iteracyjny model wytwarzania aplikacji Wydanie III</b>, <font color="navy">Craig Larman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
UML i wzorce projektowe Analiza i projektowanie obiektowe oraz iteracyjny model wytwarzania aplikacji Wydanie III, Craig Larman, Wydawnictwo HELION
<b>Tworzenie gier na platformę Android 4</b>, <font color="navy">J. F. DiMarzio</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie gier na platformę Android 4, J. F. DiMarzio, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Matematyka
Nowe Ślady Pitagorasa Książka o matematyce

Nowe Ślady Pitagorasa Książka o matematyce

54.00zł
43.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION
Energia jądrowa wczoraj i dziś Wydanie 2 Grzegorz Jezierski WNT
Po prostu Unix Deborah S. Ray, Eric J. Ray HELION
C++ i Qt Wprowadzenie do wzorców projektowych Wydanie II Alan Ezust, Paul Ezust HELION
Zadania z mechaniki ogólnej Część 1 Statyka Wydaniwctwo VIII Jan Misiak Naukowe PWN
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Kwalifikacja E.14. Część 3. Tworzenie aplikacji internetowych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Jolanta Pokorska HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION

sobota, 22 lipiec 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami