Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Tajemnice Wszechświata Podróż do granic fizyki

Tajemnice Wszechświata Podróż do granic fizyki

39.00zł
31.20zł
Projektowanie dla nowych mediów 19.90zł
Projektowanie dla nowych mediów

Autor: Tricia Austin, Richard Doust

ISBN: 978-83-01-15355-7

Ilość stron: 192

Data wydania: 05/2008

Pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia – nowe media – oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne.

Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych – środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk –umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie – przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych.

Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów.

Rozdziały:

1. Podstawy

Rys historyczny   25
Wpływ nowych mediów na projektowanie graficzne   33
Nowe horyzonty   37
Podsumowanie    60

2. Projektowanie dla nowych mediów

Terminologia i techniki stosowane w nowych mediach    63
Projektowanie    80
Proces twórczy    85
Podsumowanie    89

3. Internet

Od cyberprzestrzeni do świata rzeczywistego   93
Ścieżki w głąb labiryntu    100
Przestrzeń społeczna    102
Odkrycia i nauka     107
E-learning - nauka przez Internet    108
Sieci intranet i ekstranet    110
Poczta elektroniczna   111
Transmisje cyfrowe     112
Marketing i handel on-line    113
Podsumowanie    116

4. Światy wirtulane

Grafika komputerowa: tworzenie światów realnych i nierealnych   119
Symulatory   123
Studio projektowania graficznego: cyfrowa wyspa     125
Multimedia   128
Cyfrowe efekty specjalne   132
Przemysł gier komputerowych     137
Wirtualne istoty    145
Podsumowanie   146

5. Dalsze kroki

Dlaczego warto projektować dla nowych mediów?   149
Kto może odnieść sukces?    149
Miejsce pracy    151
Małe nie znaczy gorsze   153
Wolny strzelec   156
Tempo pracy   159
Współpraca   160
Jak znależć pierwsza pracę    162
Autoreklama   164
O tym warto pamiętać   169
Podsumowanie    178

Słownik pojęć     180
Literatura uzupełniająca    184
Witryny internetowe     185
Indeks pojęć   187

Projektowanie dla nowych mediów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Projektowanie dla nowych mediów”, kupili także:
<b>Słownik niemiecko-polski i polsko-niemiecki Nowa ortografia</b>, <font color="navy">Bender Anna, Żak Krzysztof</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Słownik niemiecko-polski i polsko-niemiecki Nowa ortografia, Bender Anna, Żak Krzysztof, Wydawnictwo WNT
<b>Data science od podstaw. Analiza danych w Pythonie</b>, <font color="navy">Joel Grus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Data science od podstaw. Analiza danych w Pythonie, Joel Grus, Wydawnictwo HELION
<b>Czytanie bilansu przedsiębiorstwa (dla menedżerów)</b>, <font color="navy">Witold Bień</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Czytanie bilansu przedsiębiorstwa (dla menedżerów), Witold Bień, Wydawnictwo Difin
<b>Pierwsze kroki z komputerem</b>, <font color="navy">Mirosław Sławik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
Pierwsze kroki z komputerem, Mirosław Sławik, Wydawnictwo Videograf
<b>W drodze do CCNA Część I</b>, <font color="navy">Adam Józefiok</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
W drodze do CCNA Część I, Adam Józefiok, Wydawnictwo HELION
<b>Ekonometria Wydanie 2</b>, <font color="navy">G.S. Maddala</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ekonometria Wydanie 2, G.S. Maddala, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Biznesplan w małej firmie Wydanie II zaktualizowane</b>, <font color="navy">Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biznesplan w małej firmie Wydanie II zaktualizowane, Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown, Wydawnictwo Onepress
<b>Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620</b>, <font color="navy">Ion mcLean, Orin Thomas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620, Ion mcLean, Orin Thomas, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Opel Vectra i Calibra</b>, <font color="navy">Hans-Rüdiger Etzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Opel Vectra i Calibra, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Projektowanie analogowych układów scalonych

Projektowanie analogowych układów scalonych

82.00zł
65.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION

czwartek, 18 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami