Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Fale i anteny wydanie 3 uaktualnione

Fale i anteny wydanie 3 uaktualnione

73.50zł
55.13zł
Projektowanie dla nowych mediów 19.90zł
Projektowanie dla nowych mediów

Autor: Tricia Austin, Richard Doust

ISBN: 978-83-01-15355-7

Ilość stron: 192

Data wydania: 05/2008

Pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia – nowe media – oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne.

Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych – środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk –umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie – przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych.

Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów.

Rozdziały:

1. Podstawy

Rys historyczny   25
Wpływ nowych mediów na projektowanie graficzne   33
Nowe horyzonty   37
Podsumowanie    60

2. Projektowanie dla nowych mediów

Terminologia i techniki stosowane w nowych mediach    63
Projektowanie    80
Proces twórczy    85
Podsumowanie    89

3. Internet

Od cyberprzestrzeni do świata rzeczywistego   93
Ścieżki w głąb labiryntu    100
Przestrzeń społeczna    102
Odkrycia i nauka     107
E-learning - nauka przez Internet    108
Sieci intranet i ekstranet    110
Poczta elektroniczna   111
Transmisje cyfrowe     112
Marketing i handel on-line    113
Podsumowanie    116

4. Światy wirtulane

Grafika komputerowa: tworzenie światów realnych i nierealnych   119
Symulatory   123
Studio projektowania graficznego: cyfrowa wyspa     125
Multimedia   128
Cyfrowe efekty specjalne   132
Przemysł gier komputerowych     137
Wirtualne istoty    145
Podsumowanie   146

5. Dalsze kroki

Dlaczego warto projektować dla nowych mediów?   149
Kto może odnieść sukces?    149
Miejsce pracy    151
Małe nie znaczy gorsze   153
Wolny strzelec   156
Tempo pracy   159
Współpraca   160
Jak znależć pierwsza pracę    162
Autoreklama   164
O tym warto pamiętać   169
Podsumowanie    178

Słownik pojęć     180
Literatura uzupełniająca    184
Witryny internetowe     185
Indeks pojęć   187

Projektowanie dla nowych mediów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Projektowanie dla nowych mediów”, kupili także:
<b>JavaScript podręcznik tworzenia interaktywnych stron internetowych Wydanie II</b>, <font color="navy">Dave Thau</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript podręcznik tworzenia interaktywnych stron internetowych Wydanie II, Dave Thau, Wydawnictwo HELION
<b>Przechytrzyć social media</b>, <font color="navy">Evan Bailyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Przechytrzyć social media, Evan Bailyn, Wydawnictwo HELION
<b>Wszechświat w skorupce orzecha</b>, <font color="navy">Stephen Hawking</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Zysk i S-ka</font>
Wszechświat w skorupce orzecha, Stephen Hawking, Wydawnictwo Zysk i S-ka
<b>Projekty europejskie Praktyczne aspekty pozyskiwania i rozliczania dotacji unijnych</b>, <font color="navy">Jan Wiktor Tkaczyński , Marek Świstak , Elżbieta Sztorc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Projekty europejskie Praktyczne aspekty pozyskiwania i rozliczania dotacji unijnych, Jan Wiktor Tkaczyński , Marek Świstak , Elżbieta Sztorc, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>TDD Programowanie w Javie sterowane testami</b>, <font color="navy">Viktor Farcic, Alex Garcia</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
TDD Programowanie w Javie sterowane testami, Viktor Farcic, Alex Garcia, Wydawnictwo HELION
<b>Trening mózgu. 50 zadań wzmacniających równowagę lewej i prawej półkuli</b>, <font color="navy">Charles Phillips</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Trening mózgu. 50 zadań wzmacniających równowagę lewej i prawej półkuli, Charles Phillips, Wydawnictwo Sensus
<b>Elektryczne i elektroniczne czujniki temperatury</b>, <font color="navy">Mariusz R. Rząsa, Bolesław Kiczma</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Elektryczne i elektroniczne czujniki temperatury, Mariusz R. Rząsa, Bolesław Kiczma, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Bądź sobą Autentyczność jest w cenie</b>, <font color="navy">Mike Robbins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Bądź sobą Autentyczność jest w cenie, Mike Robbins, Wydawnictwo Sensus
<b>Równania różniczkowe zwyczajne Teoria i metody numeryczne z wykorzystaniem komputerowego systemu obliczeń symbolicznych</b>, <font color="navy">Andrzej Palczewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Równania różniczkowe zwyczajne Teoria i metody numeryczne z wykorzystaniem komputerowego systemu obliczeń symbolicznych, Andrzej Palczewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Algorytmy
Wstęp do informatyki kwantowej

Wstęp do informatyki kwantowej

44.00zł
33.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Sass. Nowoczesne arkusze stylów Bartosz Chucherko HELION

czwartek, 21 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami