Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Projektowanie dla nowych mediów 19.90zł
Projektowanie dla nowych mediów

Autor: Tricia Austin, Richard Doust

ISBN: 978-83-01-15355-7

Ilość stron: 192

Data wydania: 05/2008

Pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia – nowe media – oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne.

Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych – środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk –umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie – przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych.

Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów.

Rozdziały:

1. Podstawy

Rys historyczny   25
Wpływ nowych mediów na projektowanie graficzne   33
Nowe horyzonty   37
Podsumowanie    60

2. Projektowanie dla nowych mediów

Terminologia i techniki stosowane w nowych mediach    63
Projektowanie    80
Proces twórczy    85
Podsumowanie    89

3. Internet

Od cyberprzestrzeni do świata rzeczywistego   93
Ścieżki w głąb labiryntu    100
Przestrzeń społeczna    102
Odkrycia i nauka     107
E-learning - nauka przez Internet    108
Sieci intranet i ekstranet    110
Poczta elektroniczna   111
Transmisje cyfrowe     112
Marketing i handel on-line    113
Podsumowanie    116

4. Światy wirtulane

Grafika komputerowa: tworzenie światów realnych i nierealnych   119
Symulatory   123
Studio projektowania graficznego: cyfrowa wyspa     125
Multimedia   128
Cyfrowe efekty specjalne   132
Przemysł gier komputerowych     137
Wirtualne istoty    145
Podsumowanie   146

5. Dalsze kroki

Dlaczego warto projektować dla nowych mediów?   149
Kto może odnieść sukces?    149
Miejsce pracy    151
Małe nie znaczy gorsze   153
Wolny strzelec   156
Tempo pracy   159
Współpraca   160
Jak znależć pierwsza pracę    162
Autoreklama   164
O tym warto pamiętać   169
Podsumowanie    178

Słownik pojęć     180
Literatura uzupełniająca    184
Witryny internetowe     185
Indeks pojęć   187

Projektowanie dla nowych mediów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Projektowanie dla nowych mediów”, kupili także:

Kot na diecie BARF. Zdrowe i naturalne jedzenie dla Twojego pupila, Małgorzata Olejnik, Wydawnictwo Septem

Encyklopedia Fizyka z astronomią, Alicja Nawrot, Dorota Karolczak, Jadwiga Jaworska, Wydawnictwo Greg

Biegiem przez świat 9 krajów, 11 par butów, ponad 5600 pokonanych kilometrów., Becky Wade, Wydawnictwo GALAKTYKA

JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo Helion

Ekonomia systemu podatkowego, Konrad Raczkowski , Friedrich Schneider , Joanna Węgrzyn, Wydawnictwo Naukowe PWN

NLP w balerinkach, Agnieszka Ornatowska, Wydawnictwo Onepress

Modelowanie ryzyka inwestycyjnego Zastosowania praktyczne z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel i programu GRETL, Tomasz Krawczyk, Wydawnictwo CEDEWU

Krytyka czystego rozumu, Immanuel Kant, Wydawnictwo Onepress

Pracuj mniej i lepiej! Odkryj i realizuj swój potencjał, Michael Bungay Stanier, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami