Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Zbiór gier z zakresu rozwiązywania konfliktów

Zbiór gier z zakresu rozwiązywania konfliktów

129.00zł
101.91zł
Projektowanie dla nowych mediów 19.90zł
Projektowanie dla nowych mediów

Autor: Tricia Austin, Richard Doust

ISBN: 978-83-01-15355-7

Ilość stron: 192

Data wydania: 05/2008

Pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia – nowe media – oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne.

Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych – środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk –umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie – przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych.

Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów.

Rozdziały:

1. Podstawy

Rys historyczny   25
Wpływ nowych mediów na projektowanie graficzne   33
Nowe horyzonty   37
Podsumowanie    60

2. Projektowanie dla nowych mediów

Terminologia i techniki stosowane w nowych mediach    63
Projektowanie    80
Proces twórczy    85
Podsumowanie    89

3. Internet

Od cyberprzestrzeni do świata rzeczywistego   93
Ścieżki w głąb labiryntu    100
Przestrzeń społeczna    102
Odkrycia i nauka     107
E-learning - nauka przez Internet    108
Sieci intranet i ekstranet    110
Poczta elektroniczna   111
Transmisje cyfrowe     112
Marketing i handel on-line    113
Podsumowanie    116

4. Światy wirtulane

Grafika komputerowa: tworzenie światów realnych i nierealnych   119
Symulatory   123
Studio projektowania graficznego: cyfrowa wyspa     125
Multimedia   128
Cyfrowe efekty specjalne   132
Przemysł gier komputerowych     137
Wirtualne istoty    145
Podsumowanie   146

5. Dalsze kroki

Dlaczego warto projektować dla nowych mediów?   149
Kto może odnieść sukces?    149
Miejsce pracy    151
Małe nie znaczy gorsze   153
Wolny strzelec   156
Tempo pracy   159
Współpraca   160
Jak znależć pierwsza pracę    162
Autoreklama   164
O tym warto pamiętać   169
Podsumowanie    178

Słownik pojęć     180
Literatura uzupełniająca    184
Witryny internetowe     185
Indeks pojęć   187

Projektowanie dla nowych mediów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Projektowanie dla nowych mediów”, kupili także:
<b>Projektowanie opakowań</b>, <font color="navy">Bill Stewart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Projektowanie opakowań, Bill Stewart, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Programowanie mikrokontrolerów 8051 w języku C pierwsze kroki</b>, <font color="navy">Jacek Majewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Programowanie mikrokontrolerów 8051 w języku C pierwsze kroki, Jacek Majewski, Wydawnictwo BTC
<b>CMS praktyczne projekty</b>, <font color="navy">Waldemar Howil</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CMS praktyczne projekty, Waldemar Howil, Wydawnictwo HELION
<b>Drgania swobodne i stateczność obiektów smukłych jako układów liniowych lub nieliniowych</b>, <font color="navy">red. L. Tomskiego</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Drgania swobodne i stateczność obiektów smukłych jako układów liniowych lub nieliniowych, red. L. Tomskiego, Wydawnictwo WNT
<b>Medycyna sportowa</b>, <font color="navy">Krzysztof Klukowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Medical Tribune</font>
Medycyna sportowa, Krzysztof Klukowski, Wydawnictwo Medical Tribune
<b>Microsoft Excel 2016 Krok po kroku</b>, <font color="navy">Curtis Frye</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Excel 2016 Krok po kroku, Curtis Frye, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Amunicja myśliwska</b>, <font color="navy">Manfred R. Rosenberger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Amunicja myśliwska, Manfred R. Rosenberger, Wydawnictwo Bellona
<b>Rysunek techniczny maszynowy Wydanie 26</b>, <font color="navy">Tadeusz Dobrzański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rysunek techniczny maszynowy Wydanie 26, Tadeusz Dobrzański, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - Audiobook CD</b>, <font color="navy">Marek Jankowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - Audiobook CD, Marek Jankowski, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy inteligencji obliczeniowej dla rozproszonych środowisk sieciowych

Algorytmy inteligencji obliczeniowej dla rozproszonych środowisk sieciowych

42.00zł
33.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION

niedziela, 21 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami