Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Matematyka » Statystyka Statistica SPSS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
  Algebra Teoria liczb
  Analiza matematyczna
  Logika Topologia
  Matematyka dyskretna
  Matematyka ogólna
  Rachunek prawdopodobieństwa
  Statystyka Statistica SPSS
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

50.40zł
42.34zł
Projektowanie badania jakościowego Niezbędnik badacza 49.00zł
Projektowanie badania jakościowego Niezbędnik badacza

Autor: Uwe Flick

ISBN: 978-83-01-16244-3

Ilość stron: 206

Data wydania: 05/2010

Przystępnie napisany przewodnik po tym, na co zwrócić uwagę, gdy zabieramy się do projektowania badania jakościowego.

Autor szczegółowo rozważa takie kwestie, jak właściwe sformułowanie pytania badawczego, wybór odpowiedniej strategii badawczej i metodologii, określenie ram analitycznych oraz źródeł danych.

Rozważa również problemy etyki badacza oraz jakości danych w odniesieniu do poszczególnych metod zbierania i interpretacji materiałów empirycznych.

Projektowanie badania jakościowego Niezbędnik badacza
Tytuł książki: "Projektowanie badania jakościowego Niezbędnik badacza"
Autor: Uwe Flick
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.00zł
Klienci, którzy kupili „Projektowanie badania jakościowego Niezbędnik badacza”, kupili także:
<b>Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Jo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II, Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Jo, Wydawnictwo Helion

Formuła 1 dla bystrzaków, Jonathan Noble, Mark Hughes, Wydawnictwo Onepress

Mosty dla pieszych, Andrzej Flaga, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Java. Podstawy. Wydanie XII</b>, <font color="navy">Cay Horstmann</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Java. Podstawy. Wydanie XII, Cay Horstmann, Wydawnictwo Helion

Autobusy z Sanoka 1950-2013, Marek Kuc, Wydawnictwo WKiŁ
<b>TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie I</b>, <font color="navy">Adam Freeman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie I, Adam Freeman, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych, Marek Bugdol, Wydawnictwo Difin

Komputerowe wspomaganie zarządzania przedsiębiorstwem, Ryszard Knosala, Wydawnictwo PWE

Opel Omega od stycznia 1994 do lipca 2003, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami