Tytuł: | Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++. Wydanie III | Tytuł oryginalny | Programming: Principles and Practice Using C++ (2nd Edition) | Autor: | Bjarne Stroustrup | ISBN: | 978-83-283-6312-0 | Ilość stron: | 1088 | Data wydania: | 03/2020 | Oprawa: | Twarda | Format: | 164x239 | Wydawnictwo: | Helion | Cena: | 149.00zł |
Zaczerpnij wiedzę o C++ od samego twórcy języka!
• Jak zacząć pracę w zintegrowanym środowisku programistycznym?
• Jak profesjonalnie tworzyć programy użytkowe?
• Jak korzystać z biblioteki graficznego interfejsu użytkownika?
Jeśli zależy Ci na tym, aby zdobyć rzetelną wiedzę i perfekcyjne umiejętności programowania z użyciem języka C++, powinieneś uczyć się od wybitnego eksperta i twórcy tego języka - Bjarne Stroustrupa, który jako pierwszy zaprojektował i zaimplementował C++. Podręcznik, który trzymasz w ręku, daje Ci szansę odkrycia wszelkich tajników tego języka, obszernie opisanego w międzynarodowym standardzie i obsługującego najważniejsze techniki programistyczne. C++ umożliwia pisanie wydajnego i eleganckiego kodu, a większość technik w nim stosowanych można przenieść do innych języków programowania.
Książka Programowanie w C++. Teoria i praktyka zawiera szczegółowy opis pojęć i technik programistycznych, a także samego języka C++, oraz przykłady kodu. Znajdziesz tu również omówienia zagadnień zaawansowanych, takich jak przetwarzanie tekstu i testowanie. Z tego podręcznika dowiesz się, na czym polega wywoływanie funkcji przeciążonych i dopasowywanie wyrażeń regularnych. Zobaczysz też, jaki powinien być standard kodowania. Poznasz sposoby projektowania klas graficznych i systemów wbudowanych, tajniki implementacji, wykorzystywania funkcji oraz indywidualizacji operacji wejścia i wyjścia. Korzystając z tego przewodnika, nauczysz się od samego mistrza pisać doskonałe, wydajne i łatwe w utrzymaniu programy.
• Techniki programistyczne
• Infrastruktura algorytmiczna
• Biblioteka standardowa C++
• Instrukcje sterujące i obsługa błędów
• Implementacja i wykorzystanie funkcji
• Kontrola typów
• Interfejsy klas
• Indywidualizacja operacji wejścia i wyjścia
• Projektowanie klas graficznych
• Wektory i pamięć wolna
• Kontenery i iteratory
• Programowanie systemów wbudowanych
• Makra
Wykorzystaj wiedzę Bjarne Stroustrupa i pisz profesjonalne programy w C++.
Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++. Wydanie III --- Pozycja niedostępna.---
|