Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie w Windows » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
BMW serii 3 (typu E46)

BMW serii 3 (typu E46)

70.56zł
52.92zł
Programowanie w systemie Windows. Wydanie IV 109.00zł 43.60zł
Programowanie w systemie Windows. Wydanie IV

Tytuł: Programowanie w systemie Windows. Wydanie IV
Autor: Johnson M. Hart
ISBN: 978-83-246-2780-6
Ilość stron: 752
Data wydania: 10/2010
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 109.00zł 43.60zł


Wybierając system Windows jako docelową platformę rozwijanych aplikacji, programiści na całym świecie sugerują się najczęściej jego dużą funkcjonalnością i wymogami biznesowymi. System ten jest bowiem zgodny z wieloma kluczowymi standardami. Obsługuje między innymi biblioteki standardowe języków C i C+ oraz uwzględnia wiele otwartych standardów współdziałania.

Dlatego gniazda systemu Windows są standardowym interfejsem programowania rozwiązań sieciowych z dostępem do TCP/IP i innych protokołów sieciowych. W dodatku każda nowa wersja tego systemu jest coraz bardziej zintegrowana z dodatkowymi technologiami z obszaru multimediów, sieci bezprzewodowych, usług Web Service, platformy .NET i usługi plug-and-play. Niewątpliwym atutem Windows jest także zawsze uważany za stabilny, a jednak ciągle wzbogacany o ważne dodatki interfejs API.

Jeśli zatem szukasz kompletnego, rzetelnego i aktualnego podręcznika do nauki programowania za pomocą interfejsu Windows API, właśnie go znalazłeś! Książka ta w praktyczny sposób przedstawia wszystkie mechanizmy systemu Windows potrzebne programistom, pokazując, w jaki sposób działają funkcje tego systemu i jak wchodzą w interakcje z aplikacjami.

Skoncentrowano się tu na podstawowych usługach systemu, w tym na systemie plików, zarządzaniu procesami i wątkami, komunikacji między procesami, programowaniu sieciowym i synchronizacji. Autor tej książki nie zamierza jednak obciążać Cię zbędną teorią i nieistotnymi szczegółami. Podaje Ci wiedzę opartą na prawdziwych przykładach, dzięki czemu szybko i sprawnie opanujesz poruszane tu zagadnienia. Wiadomości, które tu znajdziesz, pozwolą Ci zrozumieć interfejs Windows API w takim stopniu, byś zdobył solidne podstawy do rozwijania programów na platformę .NET Microsoftu.

W książce znajdziesz omówienie między innymi takich kwestii, jak:

  • wprowadzenie do rodziny systemów operacyjnych Windows
  • wykorzystanie paralelizmu i maksymalizowanie wydajności w systemach wielordzeniowych
  • używanie 64-bitowej przestrzeni adresowej oraz zapewnianie przenośności między środowiskami 64- i 32-bitowymi
  • zagadnienia związane z systemami plików, operacjami wejścia-wyjścia w konsoli, blokowaniem dostępu do plików i zarządzaniem katalogami
  • wprowadzenie do obsługi wyjątków w systemie Windows, w tym do mechanizmu SEH
  • zarządzanie i synchronizacja procesów systemu Windows
  • zarządzanie pamięcią i biblioteki DLL
  • szczegółowe omówienie synchronizacji wątków systemu Windows, pul wątków i wydajności
  • przekształcanie aplikacji serwerowych na usługi systemu Windows
  • zapewnianie przenośności kodu źródłowego oraz współdziałania aplikacji z systemów Windows, Linux i UNIX
  • zabezpieczanie obiektów w systemie Windows
  • poprawiające wydajność funkcje interfejsu Windows API — blokady SRW i zmienne warunkowe

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie do systemu Windows (35)

  • Podstawy systemów operacyjnych (36)
  • Ewolucja systemu Windows (37)
  • Wersje systemu Windows (37)
  • Pozycja systemu Windows na rynku (40)
  • System Windows, standardy i systemy o otwartym dostępie do kodu źródłowego (41)
  • Podstawy systemu Windows (43)
  • Przenośność 32- i 64-bitowego kodu źródłowego (46)
  • Biblioteka standardowa języka C - kiedy korzystać z niej do przetwarzania plików? (47)
  • Co jest potrzebne do korzystania z tej książki? (48)
  • Przykład - proste sekwencyjne kopiowanie pliku (50)
  • Podsumowanie (58)
  • Ćwiczenia (61)

Rozdział 2. Korzystanie z systemu plików i znakowych operacji wejścia-wyjścia w systemie Windows (63)

  • Systemy plików w systemie Windows (64)
  • Reguły tworzenia nazw plików (65)
  • Otwieranie, wczytywanie, zapisywanie i zamykanie plików (66)
  • Przerywnik - Unicode i znaki ogólne (74)
  • Strategie związane z kodowaniem Unicode (77)
  • Przykład - przetwarzanie błędów (78)
  • Urządzenia standardowe (81)
  • Przykład - kopiowanie wielu plików do standardowego wyjścia (82)
  • Przykład - proste szyfrowanie pliku (85)
  • Zarządzanie plikami i katalogami (88)
  • Operacje wejścia-wyjścia konsoli (94)
  • Przykład - wyświetlanie danych i instrukcji (96)
  • Przykład - wyświetlanie bieżącego katalogu (99)
  • Podsumowanie (100)
  • Ćwiczenia (101)

Rozdział 3. Zaawansowane przetwarzanie plików i katalogów oraz rejestr (103)

  • 64-bitowy system plików (104)
  • Wskaźniki do plików (104)
  • Pobieranie rozmiaru plików (109)
  • Przykład - bezpośrednie aktualizowanie rekordów (111)
  • Atrybuty plików i przetwarzanie katalogów (115)
  • Przykład - wyświetlanie atrybutów plików (121)
  • Przykład - ustawianie znaczników czasu dla plików (125)
  • Strategie przetwarzania plików (126)
  • Blokowanie dostępu do plików (128)
  • Rejestr (134)
  • Zarządzanie rejestrem (137)
  • Przykład - wyświetlanie kluczy i zawartości rejestru (141)
  • Podsumowanie (145)
  • Ćwiczenia (146)

Rozdział 4. Obsługa wyjątków (149)

  • Wyjątki i procedury do ich obsługi (150)
  • Wyjątki zmiennoprzecinkowe (157)
  • Błędy i wyjątki (159)
  • Przykład - traktowanie błędów jak wyjątków (161)
  • Procedury obsługi zakończenia (163)
  • Przykład - stosowanie procedur obsługi zakończenia do poprawy jakości programów (167)
  • Przykład - stosowanie funkcji filtrującej (170)
  • Procedury sterujące konsoli (175)
  • Przykład - procedura sterująca konsoli (176)
  • Wektorowa obsługa wyjątków (178)
  • Podsumowanie (180)
  • Ćwiczenia (181)

Rozdział 5. Zarządzanie pamięcią, pliki odwzorowane w pamięci i biblioteki DLL (183)

  • Architektura zarządzania pamięcią w systemie Windows (184)
  • Sterty (187)
  • Zarządzanie pamięcią na stercie (191)
  • Przykład - sortowanie plików za pomocą binarnego drzewa wyszukiwań (198)
  • Pliki odwzorowane w pamięci (203)
  • Przykład - sekwencyjne przetwarzanie pliku za pomocą plików odwzorowanych (212)
  • Przykład - sortowanie pliku odwzorowanego w pamięci (215)
  • Przykład - stosowanie wskaźników z bazą (218)
  • Biblioteki DLL (224)
  • Przykład - dołączanie w czasie wykonywania programu funkcji do konwersji plików (231)
  • Punkt wejścia do biblioteki DLL (232)
  • Zarządzanie wersjami bibliotek DLL (234)
  • Podsumowanie (236)
  • Ćwiczenia (237)

Rozdział 6. Zarządzanie procesem (241)

  • Procesy i wątki w systemie Windows (241)
  • Tworzenie procesu (244)
  • Dane identyfikacyjne procesów (251)
  • Powielanie uchwytów (252)
  • Wychodzenie z procesu i kończenie jego działania (254)
  • Oczekiwanie na zakończenie działania procesu (256)
  • Bloki i łańcuchy znaków środowiska (258)
  • Przykład - równoległe wyszukiwanie wzorca (260)
  • Procesy w środowisku wieloprocesorowym (264)
  • Czas wykonywania procesu (265)
  • Przykład - czas wykonywania procesu (265)
  • Generowanie zdarzeń sterujących konsoli (267)
  • Przykład - proste zarządzanie zadaniem (268)
  • Przykład - korzystanie z obiektów zadań (279)
  • Podsumowanie (283)
  • Ćwiczenia (284)

Rozdział 7. Wątki i szeregowanie (287)

  • Wprowadzenie do wątków (287)
  • Podstawowe informacje o wątkach (290)
  • Zarządzanie wątkami (291)
  • Stosowanie biblioteki języka C w wątkach (296)
  • Przykład - wielowątkowe wyszukiwanie wzorca (298)
  • Wpływ na wydajność (301)
  • Wątki główne i robocze oraz inne modele działania wątków (303)
  • Przykład - sortowanie przez scalanie z wykorzystaniem wielu procesorów (304)
  • Wprowadzenie do paralelizmu w programach (311)
  • Pamięć TLS (312)
  • Priorytety oraz szeregowanie procesów i wątków (314)
  • Stany wątków (317)
  • Pułapki i często popełniane błędy (319)
  • Oczekiwanie z pomiarem czasu (321)
  • Włókna (322)
  • Podsumowanie (325)
  • Ćwiczenia (326)

Rozdział 8. Synchronizowanie wątków (329)

  • Dlaczego trzeba synchronizować wątki? (330)
  • Obiekty synchronizacji wątków (339)
  • Obiekty CRITICAL_SECTION (340)
  • Obiekty CRITICAL_SECTION do zabezpieczania współużytkowanych zmiennych (343)
  • Przykład - prosty system z producentem i konsumentem (345)
  • Muteksy (351)
  • Semafory (358)
  • Zdarzenia (361)
  • Przykład - system z producentem i konsumentem (364)
  • Więcej wskazówek na temat muteksów i obiektów CRITICAL_SECTION (369)
  • Inne funkcje Interlocked (371)
  • Wydajność przy zarządzaniu pamięcią (373)
  • Podsumowanie (374)
  • Ćwiczenia (375)

Rozdział 9. Blokowanie, wydajność i dodatki w systemach NT6 (377)

  • Wpływ synchronizacji na wydajność (378)
  • Program do badania wydajności (383)
  • Dopracowywanie wydajności systemów wieloprocesorowych za pomocą liczby powtórzeń pętli obiektów CS (384)
  • Blokady SRW w systemach NT6 (387)
  • Zmniejszanie rywalizacji za pomocą puli wątków (390)
  • Porty kończenia operacji wejścia-wyjścia (393)
  • Pule wątków z systemów NT6 (394)
  • Podsumowanie - wydajność blokowania (403)
  • Paralelizm po raz wtóry (404)
  • Koligacja procesora (409)
  • Wskazówki i pułapki z obszaru wydajności (411)
  • Podsumowanie (413)
  • Ćwiczenia (414)

Rozdział 10. Zaawansowana synchronizacja wątków (417)

  • Model zmiennej warunkowej i właściwości związane z bezpieczeństwem (418)
  • Stosowanie funkcji SignalObjectAndWait (426)
  • Przykład - obiekt bariery z progiem (428)
  • Obiekt kolejki (432)
  • Przykład - wykorzystanie kolejek w wieloetapowym potoku (436)
  • Zmienne warunkowe z systemów Windows NT6 (446)
  • Asynchroniczne wywołania procedur (451)
  • Kolejkowanie asynchronicznych wywołań procedur (452)
  • Oczekiwanie z obsługą alertów (454)
  • Bezpieczne anulowanie wątków (456)
  • Wątki Pthreads i przenośność aplikacji (457)
  • Stosy wątków i liczba wątków (457)
  • Wskazówki z obszaru projektowania, diagnozowania i testowania (458)
  • Poza interfejs Windows API (461)
  • Podsumowanie (462)
  • Ćwiczenia (463)

Rozdział 11. Komunikacja między procesami (467)

  • Potoki anonimowe (468)
  • Przykład - przekierowywanie wejścia-wyjścia za pomocą potoku anonimowego (469)
  • Potoki nazwane (472)
  • Funkcje do obsługi transakcji z wykorzystaniem potoku nazwanego (479)
  • Przykład - system klient-serwer do przetwarzania wiersza poleceń (483)
  • Komentarze na temat programu klient-serwer do przetwarzania wiersza poleceń (489)
  • Szczeliny pocztowe (491)
  • Tworzenie i nazywanie potoków oraz szczelin pocztowych i nawiązywanie połączeń z nimi (496)
  • Przykład - serwer możliwy do znalezienia przez klienty (496)
  • Podsumowanie (499)
  • Ćwiczenia (500)

Rozdział 12. Programowanie sieciowe z wykorzystaniem gniazd systemu Windows (503)

  • Gniazda systemu Windows (504)
  • Funkcje do obsługi gniazd serwera (507)
  • Funkcje do obsługi gniazd klienta (513)
  • Porównanie potoków nazwanych i gniazd (515)
  • Przykład - funkcja do odbierania komunikatów w gnieździe (516)
  • Przykład - klient oparty na gniazdach (517)
  • Przykład - oparty na gniazdach serwer z nowymi mechanizmami (519)
  • Serwery wewnątrzprocesowe (529)
  • Komunikaty oparte na wierszach, punkty wejścia bibliotek DLL i pamięć TLS (531)
  • Przykład - bezpieczna ze względu na wątki biblioteka DLL do obsługi komunikatów w gniazdach (533)
  • Przykład - inna strategia tworzenia bibliotek DLL bezpiecznych ze względu na wątki (538)
  • Datagramy (541)
  • Gniazda Berkeley a gniazda systemu Windows (543)
  • Operacje nakładanego wejścia-wyjścia oparte na gniazdach systemu Windows (544)
  • Dodatkowe funkcje gniazd systemu Windows (544)
  • Podsumowanie (545)
  • Ćwiczenia (546)

Rozdział 13. Usługi systemu Windows (549)

  • Tworzenie usług systemu Windows - przegląd (550)
  • Funkcja main() (551)
  • Funkcje ServiceMain() (552)
  • Procedura sterująca usługi (557)
  • Rejestrowanie zdarzeń (558)
  • Przykład - nakładka na usługi (558)
  • Zarządzanie usługami systemu Windows (565)
  • Podsumowanie - działanie usług i zarządzanie nimi (569)
  • Przykład - powłoka do sterowania usługą (569)
  • Współużytkowanie obiektów jądra przy użyciu usługi (574)
  • Uwagi na temat diagnozowania usług (575)
  • Podsumowanie (576)
  • Ćwiczenia (577)

Rozdział 14. Asynchroniczne operacje wejścia-wyjścia i IOCP (579)

  • Przegląd asynchronicznych operacji wejścia-wyjścia w systemie Windows (580)
  • Operacje nakładanego wejścia-wyjścia (581)
  • Przykład - synchronizacja z wykorzystaniem uchwytu pliku (586)
  • Przykład - przekształcanie pliku za pomocą operacji nakładanego wejścia-wyjścia i wielu buforów (587)
  • Wzbogacone operacje wejścia-wyjścia z procedurami zakończenia (591)
  • Przykład - przekształcanie plików za pomocą wzbogaconych operacji wejścia-wyjścia (597)
  • Asynchroniczne operacje wejścia-wyjścia z wykorzystaniem wątków (600)
  • Zegary oczekujące (602)
  • Przykład - korzystanie z zegarów oczekujących (605)
  • Mechanizm IOCP (607)
  • Przykład - serwer oparty na mechanizmie IOCP (612)
  • Podsumowanie (619)
  • Ćwiczenia (620)

Rozdział 15. Zabezpieczanie obiektów systemu Windows (623)

  • Atrybuty zabezpieczeń (623)
  • Przegląd zabezpieczeń - deskryptor zabezpieczeń (624)
  • Flagi kontrolne deskryptora zabezpieczeń (628)
  • Identyfikatory zabezpieczeń (628)
  • Zarządzanie listami ACL (630)
  • Przykład - uprawnienia w stylu UNIX-a do plików NTFS (632)
  • Przykład - inicjowanie atrybutów zabezpieczeń (636)
  • Wczytywanie i modyfikowanie deskryptorów zabezpieczeń (641)
  • Przykład - odczytywanie uprawnień do pliku (643)
  • Przykład - modyfikowanie uprawnień do plików (645)
  • Zabezpieczanie obiektów jądra i komunikacji (645)
  • Przykład - zabezpieczanie procesu i jego wątków (648)
  • Przegląd dodatkowych mechanizmów zabezpieczeń (648)
  • Podsumowanie (650)
  • Ćwiczenia (651)

Dodatek A: Używanie przykładowych programów (655)

  • Układ plików w pakiecie Przykłady (656)

Dodatek B: Przenośność kodu źródłowego - Windows, UNIX i Linux (659)

  • Strategie tworzenia przenośnego kodu źródłowego (660)
  • Usługi systemu Windows dla systemu UNIX (660)
  • Przenośność kodu źródłowego z funkcjami systemu Windows (661)
  • Rozdziały 2. i 3. - zarządzanie plikami i katalogami (667)
  • Rozdział 4. - obsługa wyjątków (672)
  • Rozdział 5. - zarządzanie pamięcią, pliki odwzorowane w pamięci i biblioteki DLL (674)
  • Rozdział 6. - zarządzanie procesem (675)
  • Rozdział 7. - wątki i szeregowanie (677)
  • Rozdziały od 8. do 10. - synchronizowanie wątków (679)
  • Rozdział 11. - komunikacja między procesami (681)
  • Rozdział 14. - asynchroniczne operacje wejścia-wyjścia (684)
  • Rozdział 15. - zabezpieczanie obiektów systemu Windows (685)

Dodatek C: Wyniki pomiarów wydajności (687)

  • Konfiguracje testowe (687)
  • Pomiary wydajności (690)
  • Przeprowadzanie testów (703)
Programowanie w systemie Windows. Wydanie IV
Tytuł książki: "Programowanie w systemie Windows. Wydanie IV"
Autor: Johnson M. Hart
Wydawnictwo: HELION
Cena: 109.00zł 43.60zł
Klienci, którzy kupili „Programowanie w systemie Windows. Wydanie IV”, kupili także:
<b>Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11</b>, <font color="navy">Frank Luna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11, Frank Luna, Wydawnictwo HELION
<b>C++ Biblioteka standardowa Podręcznik programisty Wydanie II</b>, <font color="navy">Nicolai M. Josuttis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++ Biblioteka standardowa Podręcznik programisty Wydanie II, Nicolai M. Josuttis, Wydawnictwo HELION
<b>Wskaźniki w języku C Przewodnik</b>, <font color="navy">Richard Reese</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wskaźniki w języku C Przewodnik, Richard Reese, Wydawnictwo HELION
<b>Wzorce SOA Najlepsze podejście do wytwarzania oprogramowania</b>, <font color="navy">Arnon Rotem-Gal-Oz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wzorce SOA Najlepsze podejście do wytwarzania oprogramowania, Arnon Rotem-Gal-Oz, Wydawnictwo HELION
<b>Programowanie współbieżne Systemy czasu rzeczywistego</b>, <font color="navy">Paweł Majdzik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie współbieżne Systemy czasu rzeczywistego, Paweł Majdzik, Wydawnictwo HELION
<b>Biblioteki Qt Zaawansowane programowanie przy użyciu C++</b>, <font color="navy">Mark Summerfield</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Biblioteki Qt Zaawansowane programowanie przy użyciu C++, Mark Summerfield, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Sterowniki SIMATIC S7-1200 i S7-1500 w zaawansowanych systemach sterowania

Sterowniki SIMATIC S7-1200 i S7-1500 w zaawansowanych systemach sterowania

89.00zł
72.09zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION

poniedziałek, 10 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami