Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Nowoczesna Java w działaniu Wyrażenia lambda, strumienie, programowanie funkcyjne i reaktywne

Nowoczesna Java w działaniu Wyrażenia lambda, strumienie, programowanie funkcyjne i reaktywne

126.00zł
100.80zł
Programowanie strukturalne i obiektowe Wydanie 3 z płytą CD WSiP 37.89zł
Programowanie strukturalne i obiektowe Wydanie 3 z płytą CD WSiP

Autor: Przemysław Domka, Małgorzata Łokińska

ISBN: 978-83-02-11266-9

Ilość stron: 272

Data wydania: 09/2010 (wydanie 3)

Zawiera CD

W pierwszej części podręcznika zamieszczono wiadomości na temat programów komputerowych (algorytmy, języki programowania).

Następnie omówiono programowanie w języku Pascal, C, C++, programowanie dla Windows, programowanie współbieżne oraz algorytmy i dynamiczne struktury danych.

Rozdziały:

1. Programowanie w języku Pascal
1.1. Podstawowe pojęcia dotyczące programowania
1.2. Języki programowania
1.2.1. Kompilator
1.2.2. Konsolidator
1.3. Algorytmy (i sposoby ich zapisu)
1.3.1. Definicja algorytmu
1.3.2. Sposoby zapisu
1.3.3. Instrukcje warunkowe
1.3.4. Instrukcje iteracyjne
1.4. Etapy tworzenia programu
1.4.1. Planowanie
1.4.2. Pisanie
1.4.3. Kompilacja
1.4.4. Konsolidacja
1.4.5. Testowanie
1.4.6. Optymalizacja
1.5. Zasady programowania strukturalnego
1.6. Edytor środowiska Pascal
1.6.1. Uruchamiamy FreePascal IDE
1.6.2. Pierwsze uruchomienie IDE FreePascal
1.7. Podstawy zapisywania prograu w języku Pascal
1.7.1. Słowa kluczowe
1.7.2. Identyfikatory
1.7.3. Liczby
1.7.4. Symbole podstawowe
1.7.5. Komentarze w języku Pascal
1.8. Stałe logiczne
1.8.1. Typy danych w języku Pascal
1.8.2. Typ całkowity
1.8.3. Typ rzeczywisty
1.8.4. Typ znakowy
1.8.5. Typ łańcuchowy
1.8.6. Typ logiczny
1.8.7. Typ okrojony
1.8.8. Typ wyliczeniowy
1.9. Struktura programu
1.9.1. Instrukcje wejścia/wyjścia
1.9.2. Deklaracje zmiennych i stałych
1.9.3. Deklaracje stałych
1.9.4. Deklaracja zmiennych
1.9.5. Instrukcja przypisania
1.9.6. Wyrażenia
1.9.7. Operatory
1.9.8. Operatory arytmetyczne
1.9.9. Operatory logiczne
1.9.10. Operatory relacyjne
1.10. Standardowe funkcje i procedury
1.10.1. Instrukcje warunkowe w języku Pascal
1.10.2. Instrukcja case
1.10.3. Instrukcje iteracyjne
1.10.4. Pętle repeat i while oraz instrukcje złożone
1.11. Podprogramy w języku Pascal
1.11.1. Funkcje i procedury
1.11.2. Funkcje
1.12. Zmienne globalne i lokalne
1.12.1. Parametry formalne
1.12.2. Parametry aktualne
1.13. Przekazywanie parametrów do funkcji i procedur
1.13.1. Rekurencja
1.14. Funkcje i procedury obsługi ekranu
1.15. Moduły, zasady budowy i korzystania z modułów
1.15.1. Typy strukturalne
1.15.2. Tablice
1.15.3. Pliki tekstowe i operacje na plikach
1.15.4. Pliki elementowe
1.15.5. Zbiory
1.15.6. Rekordy
1.16. Dynamiczne struktury danych
1.16.1. Wskaźniki
1.16.2. Funkcje i procedury dynamicznego przydziału pamięci
1.16.3. Dynamiczny przydział pamięci
1.16.4. Kolejki
1.16.5. Drzewa
1.16.6. Dyrektywy kompilatora
1.16.7. Obsługa urządzeń peryferyjnych
1.17. Wbudowany asembler

2. Wprowadzenie do programowania obiektowego w C++
2.1. Języki obiektowe
2.2. Instalowanie i konfigurowanie kompilatora języka C++
2.3. Build and run
2.4. Wielkie i małe litery
2.5. Struktura programu w języku C++
2.6. Komentarze
2.7. Słowa kluczowe
2.8. Funkcja return
2.9. Dyrektywa #include
2.10. Zmienne i stałe
2.10.1. Deklaracja stałych
2.10.3. Zmienne
2.10.3. Funkcje wejścia/wyjścia
2.11. Operatory w języku C++
2.11.1. Operatory relacji
2.11.2. Operatory logiczne
2.11.3. Bitowe operatory logiczne
2.11.4. Funkcje
2.11.5. Instrukcje warunkowe
2.11.6. Instrukcja switch
2.11.7. Instrukcja while
2.11.8. Pętla for
2.12. Tablice w C++
2.12.1. Typ tablicowy
2.12.2. Stosowanie arytmetyki wskaźników
2.12.3. Wskaźniki
2.12.4. Struktury danych
2.12.5. Unie
2.12.6. Pola bitowe
2.13. Klasy i obiekty
2.13.1. Definiowanie klas
2.13.2. Definiowanie obiektów
2.13.3. Składniki klasy
2.13.4. Hermetyzacja
2.14. Konstruktor i destruktor
2.14.1. Zagnieżdżona Definicja Klasy
2.14.2. Przeciążenie funkcji
2.14.3. Przeciążenie operatorów
2.14.4. Strumienie wejścia/wyjścia
2.14.5. Zapis i odczyt pliku
2.14.6. Dziedziczenie
2.14.7. Polimorfizm
2.15. Podstawy projektowania aplikacji dla środowiska graficznego
2.15.1. Okno aplikacji
2.15.2. Obiekty kontrolne
2.15.3. Projektowanie i dodawanie menu do aplikacji
2.15.4. Okna dialogowe
2.16. Projektowanie aplikacji graficznej
2.17. Projektowanie aplikacji SDI i MDI
2.18. Projektowanie aplikacji typu baza danych
2.19. Tworzenie i zarządzanie złożonymi programami

3. Programowanie w języku Java
3.1. Instalacja i narzędzia
3.2. Beta-kod i maszyna wirtualna
3.3. Struktura programu w języku Java
3.4. Typy podstawowe
3.5. Zmienne i operatory
3.6. Instrukcje
3.7. Obiekty i klasy w Javie
3.8. Klasa jako typ danych
3.9. Metody klasy
3.10. Konstruktory
3.11. Dziedziczenie
3.12. Tablice
3.13. Obsługa sytuacji wyjątkowych
3.14. Aplety
3.14.1. Zasady projektowania apletów
3.14.2. Struktura apletu
3.14.3. Tekst w apletach
3.14.4. Metody odpowiedzialne za rysowanie w aplecie
3.14.5. Dźwięki i animacje
3.14.6. Obsługa zdarzeń
3.15. Aplikacje w Javie
3.15.1. Okno i menu aplikacji
3.15.2. Grafika
3.15.3. Komponenty: etykiety, pola wyboru, przyciski, listy, listy opcji, listy przewijania, pola tekstowe
3.16. Operacje wejścia/wyjścia w Javie
3.17. Programowanie współbieżne
3.18. Programy pracujące w sieci

Programowanie strukturalne i obiektowe Wydanie 3 z płytą CD WSiP
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Programowanie strukturalne i obiektowe Wydanie 3 z płytą CD WSiP”, kupili także:
<b>Multimedia i grafika komputerowa Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk</b>, <font color="navy">Tomasz Rudny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Multimedia i grafika komputerowa Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk, Tomasz Rudny, Wydawnictwo HELION
<b>Urządzenia techniki komputerowej Część 1 Jak działa komputer?</b>, <font color="navy">Krzysztof Wojtuszkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Urządzenia techniki komputerowej Część 1 Jak działa komputer?, Krzysztof Wojtuszkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>GlobalGAP Podstawy wymagania wdrażanie i kontrola</b>, <font color="navy">Małgorzata Wiśniewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
GlobalGAP Podstawy wymagania wdrażanie i kontrola, Małgorzata Wiśniewska, Wydawnictwo ODDK
<b>Rachunkowość zarządcza kompendium wiedzy</b>, <font color="navy">Roman Kotapski, Robert Kowalak, Grzegorz Lew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Marina</font>
Rachunkowość zarządcza kompendium wiedzy, Roman Kotapski, Robert Kowalak, Grzegorz Lew, Wydawnictwo Marina
<b>Feng shui dla bystrzaków</b>, <font color="navy">David Daniel Kennedy, Lin Yun</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Feng shui dla bystrzaków, David Daniel Kennedy, Lin Yun, Wydawnictwo Onepress
<b>Elementy algebry liniowej z geometrią analityczną dla informatyków</b>, <font color="navy">Lucjan Kowalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BEL Studio</font>
Elementy algebry liniowej z geometrią analityczną dla informatyków, Lucjan Kowalski, Wydawnictwo BEL Studio
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo WSiP
 Kategoria:
 Energetyka
Farmy wiatrowe w systemie elektroenergetycznym

Farmy wiatrowe w systemie elektroenergetycznym

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION

niedziela, 17 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami