Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Wzmacniacze operacyjne Podstawy aplikacje zastosowania

Wzmacniacze operacyjne Podstawy aplikacje zastosowania

68.00zł
54.40zł
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione 49.00zł 39.69zł
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione

Tytuł: Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione
Autor: Tomasz Rudny
ISBN: 978-83-246-3385-2
Ilość stron: 392
Data wydania: 11/2012 (wydanie 2)
Oprawa: Zawiera CD
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 39.69zł


Technik informatyk nie jest zwykłym użytkownikiem komputerów. Jeśli uczeń wybiera szkołę o takim profilu, z czasem staje się prawdziwym komputerowym ekspertem.

Programowanie komputerów osobistych stanowi esencję informatyki. Jest twórcze i wymiernie wpływa na działanie sprzętu, na którym pracujemy - w tym na jego użyteczność oraz efektywność. Bez odpowiedniego oprogramowania niemożliwe jest funkcjonowanie stron internetowych, programów biurowych i bankowych czy nawet sprzętu AGD. Umiejętność programowania w dzisiejszym świecie jest wręcz nieodzowna w zawodzie inżyniera, technika, webmastera czy naukowca.

"Programowanie strukturalne i obiektowe. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk. Wydanie II" w przystępny sposób wyjaśnia wszystkie niezbędne terminy, tak aby nawet osoba, która nigdy nie miała styczności z programowaniem, mogła je bez przeszkód zrozumieć. Podręcznik został podzielony na części stanowiące trzy oddzielne kursy programowania: w językach Pascal, C++ oraz Java. W czasie realizacji materiału uczniowie poznają najważniejsze elementy tych języków. Każdą część zamyka rozbudowany i ciekawy przykład podsumowujący.

Do książki została dołączona płyta CD zawierająca ważne i interesujące informacje dodatkowe, które ze względów praktycznych nie mogły ukazać się w wersji drukowanej. Znajduje się tam kurs wprowadzający do programowania w Windows za pomocą WinAPI, omówienie zagadnień pracy grupowej, projektowania oprogramowania i optymalizacji kodu, a także wybrane tematy uzupełniające, m.in. wiadomości dotyczące reprezentacji pozycyjnej liczb.

Rozdziały:

CZĘŚĆ I Wstęp do programowania

Rozdział 1. Co to jest algorytm? (17)

  • 1.1. Wstęp (17)
  • 1.2. Definicja algorytmu (18)
  • 1.3. Algorytmy w szkole i w życiu (19)
  • 1.4. Algorytmy a programy komputerowe (22)
  • 1.5. Zapis algorytmów (22)

Rozdział 2. Przykłady algorytmów (28)

  • 2.1. Sortowanie liczb (28)
  • 2.2. Wyszukiwanie (31)
  • 2.3. Schemat Hornera (32)
  • 2.4. Znajdowanie miejsc zerowych funkcji (34)

Rozdział 3. Podstawowe pojęcia (36)

  • 3.1. Jak komputery wykonują obliczenia? (36)
  • 3.2. Język programowania (39)
  • 3.3. Kompilacja i konsolidacja (40)
  • 3.4. Biblioteki (42)

Rozdział 4. Narzędzia programistyczne (44)

  • 4.1. Edytor (44)
  • 4.2. Debuger (46)
  • 4.3. Zintegrowane środowisko programistyczne (IDE) (47)

CZĘŚĆ II Programowanie strukturalne w Pascalu

Rozdział 5. Środowisko języka Pascal (51)

  • 5.1. Turbo Pascal (52)
  • 5.2. Dev-Pascal i Hugo - alternatywne IDE dla systemu Windows (53)
  • 5.3. Free Pascal Compiler (55)
  • 5.4. Programowanie w Pascalu w systemie Linux (56)

Rozdział 6. Podstawy programowania w Pascalu (60)

  • 6.1. Najprostszy program w Pascalu (60)
  • 6.2. Struktura programu w Pascalu (62)
  • 6.3. Słowa kluczowe języka (64)
  • 6.4. Komunikaty o błędach (65)

Rozdział 7. Typy danych i zmienne (68)

  • 7.1. Pojęcie typu danych (68)
  • 7.2. Podstawowe typy danych (69)
  • 7.3. Zmienne (73)
  • 7.4. Deklaracje zmiennych i przypisanie wartości (74)

Rozdział 8. Operatory i wyrażenia (77)

  • 8.1. Operatory arytmetyczne (77)
  • 8.2. Operatory porównania i operatory logiczne (80)

Rozdział 9. Instrukcje warunkowe i iteracyjne (84)

  • 9.1. Podstawowa instrukcja warunkowa (84)
  • 9.2. Instrukcja wyboru (89)
  • 9.3. Instrukcja iteracyjna for (91)
  • 9.4. Inne instrukcje iteracyjne (94)

Rozdział 10. Procedury i funkcje (97)

  • 10.1. Procedury i funkcje standardowe (98)
  • 10.2. Procedury i funkcje (100)
    • 10.2.1. Definicja procedury (101)
    • 10.2.2. Definicja funkcji (104)
  • 10.3. Przekazywanie parametrów i odbieranie wyników (106)
  • 10.4. Wzorcowa struktura programu (108)

Rozdział 11. Tablice (112)

  • 11.1. Definicja tablicy w Pascalu (112)
  • 11.2. Wykorzystanie tablic w programach (113)
  • 11.3. Tablice wielowymiarowe (118)

Rozdział 12. Rekurencja (120)

  • 12.1. Co to jest rekurencja? (120)
  • 12.2. Kiedy korzystać z rekurencji? (123)
  • 12.3. Wady rekurencji (127)

Rozdział 13. Typy strukturalne (130)

  • 13.1. Definiowanie nowych typów danych w Pascalu (130)
  • 13.2. Rekordy (131)
  • 13.3. Tablice jako parametry podprogramów (133)

Rozdział 14. Operacje na plikach (135)

  • 14.1. Dostęp do plików (135)
  • 14.2. Swobodny dostęp do pliku (140)

Rozdział 15. Elementy zaawansowanego programowania w Pascalu (144)

  • 15.1. Dyrektywy kompilatora (144)
  • 15.2. Wbudowany asembler (147)
  • 15.3. Optymalizacja programów (148)
  • 15.4. Grafika BGI w Pascalu (149)
  • 15.5. Dynamiczny przydział pamięci (152)

Rozdział 16. Przykład podsumowujący: baza danych (157)

  • 16.1. Omówienie programu (157)
  • 16.2. Kod programu (158)

CZĘŚĆ III Programowanie obiektowe w C++

Rozdział 17. Środowisko języka C++ (167)

  • 17.1. Turbo C++ (167)
  • 17.2. Dev C++ (168)
  • 17.3. Microsoft Visual Studio (169)
  • 17.4. Tworzenie programów w C++ dla systemu Linux (171)

Rozdział 18. Składnia języka C++ (173)

  • 18.1. Słowa kluczowe (173)
  • 18.2. Typy danych (174)
  • 18.3. Operatory i wyrażenia (175)
  • 18.4. Instrukcje (178)
  • 18.5. Funkcje (181)
  • 18.6. Struktura programu (182)

Rozdział 19. Podobieństwa i różnice pomiędzy Pascalem i C++ (186)

  • 19.1. Struktura programu (186)
  • 19.2. Specyfika instrukcji warunkowych (187)
  • 19.3. Pułapki pętli w C++ (190)
  • 19.4. Znaki specjalne (193)

Rozdział 20. Tablice i wskaźniki (195)

  • 20.1. Tablice w języku C++ (195)
  • 20.2. Tablice wielowymiarowe (200)
  • 20.3. Tablice znaków (char) jako typ napisowy w C++ (202)
  • 20.4. Wskaźniki w C++ (204)
  • 20.5. Równoważność pomiędzy wskaźnikiem a tablicą (207)

Rozdział 21. Struktury i unie (210)

  • 21.1. Struktury (210)
  • 21.2. Unie (213)
  • 21.3. Funkcje wewnętrzne struktur (214)

Rozdział 22. Operacje wejścia-wyjścia w C++ (217)

  • 22.1. Strumienie wejścia-wyjścia (217)
  • 22.2. Funkcje wejścia-wyjścia w stylu C (220)
  • 22.3. Funkcje operujące na plikach (223)

Rozdział 23. Dynamiczne struktury danych (227)

  • 23.1. Tablice dynamiczne (227)
  • 23.2. Implementacja listy jednokierunkowej w C++ (229)
  • 23.3. Drzewa binarne (231)
  • 23.4. Inne struktury dynamiczne (235)

Rozdział 24. Wprowadzenie do programowania obiektowego (237)

  • 24.1. Obiektowe postrzeganie świata (237)
  • 24.2. Klasy i obiekty (239)
  • 24.3. Przykłady modelowania obiektowego (240)
  • 24.4. Hermetyzacja danych (242)
  • 24.5. Konstruktory i destruktory (245)
  • 24.6. Klasy wewnętrzne (zagnieżdżone) (249)

Rozdział 25. Przeciążanie funkcji i operatorów (252)

  • 25.1. Przeciążanie funkcji (252)
  • 25.2. Domyślne wartości parametrów (255)
  • 25.3. Przeciążanie operatorów (257)

Rozdział 26. Funkcje i klasy zaprzyjaźnione (261)

  • 26.1. Jak definiować niektóre operatory? (261)
  • 26.2. Funkcje zaprzyjaźnione (262)
  • 26.3. Klasy zaprzyjaźnione (265)

Rozdział 27. Dziedziczenie i polimorfizm (269)

  • 27.1. Dziedziczenie proste (269)
  • 27.2. Dziedziczenie wielobazowe (273)
  • 27.3. Polimorfizm (274)

Rozdział 28. Przykład podsumowujący: sortowanie plików (279)

  • 28.1. Omówienie programu (279)
  • 28.2. Kod programu (281)

CZĘŚĆ IV Programowanie w języku Java

Rozdział 29. Podstawowe pojęcia (289)

  • 29.1. Koncepcja języka Java (289)
  • 29.2. Tworzenie i uruchamianie programów w Javie (291)
  • 29.3. Automatyczna obsługa pamięci w Javie (295)

Rozdział 30. Java a C++ - podobieństwa i różnice (296)

  • 30.1. Java jako język obiektowy (296)
  • 30.2. Obiekty, referencje, porównywanie obiektów (298)
  • 30.3. Standardowe typy danych (301)
  • 30.4. Tablice (302)
  • 30.5. Strumienie wejścia-wyjścia (303)

Rozdział 31. Definicja i wykorzystanie klas w Javie (306)

  • 31.1. Definicja klasy w Javie (306)
  • 31.2. Kolekcje i ich zastosowanie (308)
  • 31.3. Wybrane klasy z biblioteki standardowej (310)

Rozdział 32. Dziedziczenie w Javie. Interfejsy (314)

  • 32.1. Dziedziczenie proste (314)
  • 32.2. Polimorfizm w Javie (317)
  • 32.3. Interfejsy (319)

Rozdział 33. Mechanizm wyjątków (323)

  • 33.1. Tradycyjna obsługa błędów (323)
  • 33.2. Wyjątki i ich obsługa (326)
  • 33.3. Hierarchia wyjątków (329)

Rozdział 34. Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika (331)

  • 34.1. Podstawy tworzenia aplikacji okienkowych w Javie (331)
  • 34.2. Dostępne kontrolki (334)
  • 34.3. Układ elementów w oknie (336)
  • 34.4. Obsługa zdarzeń (340)
  • 34.5. Rysowanie w oknie (344)

Rozdział 35. Komponenty lekkie i ciężkie (347)

  • 35.1. Tworzenie aplikacji okienkowych w Swingu (347)
  • 35.2. Modyfikacja wyglądu okien i kontrolek (350)

Rozdział 36. Aplety (352)

  • 36.1. Co to jest aplet Javy? (352)
  • 36.2. Jak pisać aplety? (354)

Rozdział 37. Wstęp do programowania współbieżnego (360)

  • 37.1. Równoległe wykonanie programu (361)
  • 37.2. Tworzenie wątków (362)
  • 37.3. Potencjalne zagrożenia (363)

Rozdział 38. Synchronizacja wątków (366)

  • 38.1. Metody synchronizowane (366)
  • 38.2. Synchronizowane bloki kodu (367)
  • 38.3. Komunikacja pomiędzy wątkami (369)

Rozdział 39. Komunikacja sieciowa (373)

  • 39.1. Podstawy programowania sieciowego (373)
  • 39.2. Prosty serwer (375)
  • 39.3. Prosty klient (378)

Rozdział 40. Przykład podsumowujący: gra sieciowa (381)

  • 40.1. Omówienie programu (381)
  • 40.2. Kod programu (383)

Bibliografia (389)
Skorowidz (390)



ROZDZIAŁY, KTÓRE ZNAJDUJĄ SIĘ NA PŁYCIE CD:

CZĘŚĆ V Programowanie w środowisku graficznym

Rozdział 41. Elementy składowe interfejsu użytkownika (395)

  • 41.1. Środowisko Dev-C++ (396)
  • 41.2. Dokumentacja MSDN (398)
  • 41.3. Okno i jego elementy składowe (399)
  • 41.4. Tworzenie nowego okna (402)

Rozdział 42. Projektowanie aplikacji graficznej (406)

  • 42.1. Dodawanie kontrolek do okna aplikacji (406)
  • 42.2. Rodzaje kontrolek w WinAPI (409)
  • 42.3. Przykładowy projekt okna (412)

Rozdział 43. Komunikaty i zdarzenia (416)

  • 43.1. Wstęp do programowania zdarzeniowego (416)
  • 43.2. Komunikaty i ich obsługa (417)
  • 43.3. Przykłady programów z obsługą komunikatów (419)

Rozdział 44. Rysowanie na ekranie. Tworzenie animacji (422)

  • 44.1. Rysowanie na ekranie (422)
  • 44.2. Biblioteka graficzna WinAPI (428)
  • 44.3. Tworzenie animacji (430)

Rozdział 45. Wykorzystanie fontów (434)

  • 45.1. Wypisywanie tekstów w oknie (434)
  • 45.2. Rodzaje fontów (436)
  • 45.3. Zmiana fontu tekstu (437)

Rozdział 46. Tworzenie aplikacji SDI (441)

  • 46.1. Elementy składowe aplikacji SDI (441)
  • 46.2. Dodawanie menu użytkownika (442)
  • 46.3. Obsługa komunikatów menu (443)

Rozdział 47. Tworzenie aplikacji MDI (449)

  • 47.1. Aplikacje MDI - podstawowe pojęcia (449)
  • 47.2. Zasady tworzenia aplikacji MDI (450)
  • 47.3. Przykładowa aplikacja MDI (451)

Rozdział 48. Systemowe okna dialogowe (460)

  • 48.1. Okno wyboru pliku (460)
  • 48.2. Okno wyboru koloru (465)
  • 48.3. Okno wyboru fontu (466)

Rozdział 49. Operacje na plikach (468)

  • 49.1. Zapis danych do pliku (468)
  • 49.2. Odczyt danych z pliku (472)

Rozdział 50. Przykład podsumowujący: baza danych z interfejsem graficznym (474)

  • 50.1. Omówienie programu (475)
  • 50.2. Kod programu (476)

CZĘŚĆ VI Profesjonalne tworzenie oprogramowania

Rozdział 51. Projektowanie oprogramowania (487)

  • 51.1. Co to jest projekt informatyczny? (487)
  • 51.2. Zalecana zawartość dokumentacji projektowej (488)
  • 51.3. Modelowanie obiektowe (489)

Rozdział 52. Optymalizacja kodu (492)

  • 52.1. Efektywne korzystanie z instrukcji iteracyjnych (492)
  • 52.2. Optymalny zapis instrukcji warunkowych (493)
  • 52.3. Obliczenia (494)

Rozdział 53. Testowanie oprogramowania (496)

  • 53.1. Rola testowania (496)
  • 53.2. Zasady przeprowadzania testów (497)
  • 53.3. Testowanie w Eclipse za pomocą JUnit (498)

Rozdział 54. Tworzenie dokumentacji programu (500)

  • 54.1. Treść dokumentacji technicznej (500)
  • 54.2. Narzędzia do automatycznego tworzenia dokumentacji (502)

Rozdział 55. Narzędzia pracy grupowej (505)

  • 55.1. Systemy wersjonowania kodu (505)
  • 55.2. Instalacja wtyczki Subclipse (506)
  • 55.3. Podstawowa praca z repozytorium SVN (508)
  • 55.4. Rozwiązywanie konfliktów (510)

Dodatek A Algorytmy i systemy liczbowe (513)

  • A.1. Eliminacja Gaussa (513)
  • A.2. Systemy pozycyjne (515)
  • A.3. Funkcja printf (517)

Dodatek B Programowanie w języku Java (521)

  • B.1. Zastosowanie zarządcy rozkładu NullLayout (521)
  • B.2. Jak działa mechanizm prawidłowego zamykania okien w Swingu? (526)
  • B.3. Tworzenie wątków poprzez rozszerzanie klasy Thread (528)
  • B.4. Elementy pakietu Swing (529)
  • B.5. Czy Java jest wolniejsza niż języki kompilowane do kodu maszynowego? (533)
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione
Tytuł książki: "Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione"
Autor: Tomasz Rudny
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 39.69zł
Klienci, którzy kupili „Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione”, kupili także:
<b>Microsoft Office 2007 PL Język VBA i makra Rozwiązania w biznesie</b>, <font color="navy">Paul McFedries</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft Office 2007 PL Język VBA i makra Rozwiązania w biznesie, Paul McFedries, Wydawnictwo HELION
<b>Podglądanie Wszechświata + CD Wydanie 2</b>, <font color="navy">Michał Heller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Podglądanie Wszechświata + CD Wydanie 2, Michał Heller, Wydawnictwo Znak
<b>Access programowanie w VBA</b>, <font color="navy">Charles E. Brown</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Access programowanie w VBA, Charles E. Brown, Wydawnictwo HELION
<b>Profesjonalne zarządzanie barwą Wydanie II</b>, <font color="navy">Bruce Fraser, Chris Murphy, Fred Bunting</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Profesjonalne zarządzanie barwą Wydanie II, Bruce Fraser, Chris Murphy, Fred Bunting, Wydawnictwo HELION
<b>Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II</b>, <font color="navy">Anna Benicewicz-Miazga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II, Anna Benicewicz-Miazga, Wydawnictwo HELION
<b>Excel z elementami VBA w firmie</b>, <font color="navy">Sergiusz Flanczewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Excel z elementami VBA w firmie, Sergiusz Flanczewski, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonometria Metody i ich zastosowanie Wydanie 4

Ekonometria Metody i ich zastosowanie Wydanie 4

56.90zł
48.37zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION

wtorek, 12 grudzień 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami