Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » C# » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Zarządzanie innowacjami

Zarządzanie innowacjami

89.00zł
71.20zł
Programowanie równoległe i asynchroniczne w C# 5.0 69.00zł
Programowanie równoległe i asynchroniczne w C# 5.0

Tytuł: Programowanie równoległe i asynchroniczne w C# 5.0
Autor: Warczak, Jacek Matulewski, Rafał Pawłaszek, Piotr Sybilski, Dawid Bory
ISBN: 978-83-246-8907-1
Ilość stron: 440
Data wydania: 11/2013
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł


Programowanie współbieżne - wykorzystaj w pełni moc procesorów!
  • Opanuj wątki, zadania i TPL
  • Poznaj sprytne rozwiązania z użyciem bibliotek DSS i CCR
  • Wejdź na wyższy poziom z Reactive Extensions i CUDAfy.NET

Programowanie współbieżne jest w dzisiejszych czasach absolutnym standardem, jedyną drogą pozwalającą w pełni wykorzystać moc wielordzeniowych procesorów, umieszczanych we współczesnych komputerach. Jednak nadal niewielu programistów potrafi poprawnie i efektywnie korzystać z tej technologii. Czas to zmienić!

Jeśli chcesz być naprawdę świetnym programistą C#, tworzącym aplikacje na platformę .NET, a do tej pory nie przestudiowałeś jeszcze porządnie kwestii współbieżności, pora to nadrobić. W tej książce znajdziesz informacje o podstawach tej technologii, takich jak wątki, a także o klasycznych pułapkach związanych z programowaniem współbieżnym. Kolejne rozdziały odkryją przed Tobą tajemnice zadań oraz bibliotek TPL. Poznasz również technologie DSS i CCR oraz dowiesz się co nieco na temat asynchroniczności. Potem przyjdzie kolej na omówienie technologii Reactive Extensions oraz biblioteki CUDAfy.NET, pozwalającej efektywnie wykorzystać karty graficzne do obliczeń niezwiązanych z grafiką. Odkryj zalety programowania równoległego!

  • Dla niecierpliwych: asynchroniczność i pętla równoległa
  • Wątki i zadania
  • Zmienne w aplikacjach wielowątkowych
  • Synchronizacja wątków, zadań i kontrolek interfejsu z zadaniami
  • Wątki i zadania a interfejs użytkownika
  • Dane w programach równoległych
  • Analiza aplikacji wielowątkowych. Debugowanie i profilowanie
  • Wstęp do CCR i DSS
  • Skalowalne rozwiązanie dla systemów rozproszonych na bazie technologii CCR i DSS
  • Wprowadzenie do Reactive Extensions. Zarządzanie sekwencjami zdarzeń
  • Współbieżność w Rx
  • Przykłady użycia technologii Rx w aplikacjach WPF
  • CUDA w .NET
  • Biblioteka TPL w WinRT
  • Dobre praktyki programowania aplikacji wielowątkowych

Zostań mistrzem programowania współbieżnego.

Spis treści:

Rozdział 1. Dla niecierpliwych: asynchroniczność i pętla równoległa (13)

  • Programowanie asynchroniczne. Operator await i modyfikator async (nowość języka C# 5.0 i platformy .NET 4.5) (13)
  • Klasa Parallel z biblioteki TPL (nowość platformy .NET 4.0) (19)
    • Równoległa pętla For (20)
    • Przerywanie pętli (22)

Rozdział 2. Wątki (25)

  • Monte Carlo (25)
  • Obliczenia bez użycia dodatkowych wątków (26)
  • Przeniesienie obliczeń do osobnego wątku (28)
  • Wątki, procesy i domeny aplikacji (30)
  • Usypianie bieżącego wątku (31)
  • Przerywanie działania wątku (Abort) (32)
  • Wstrzymywanie i wznawiane działania wątku (34)
  • Wątki działające w tle (35)
  • Zmiana priorytetu wątku (36)
  • Użycie wielu wątków i problemy z generatorem liczb pseudolosowych (36)
  • Pamięć lokalna wątku i bezpieczeństwo wątku (39)
  • Czekanie na ukończenie pracy wątku (Join) (40)
  • Sekcje krytyczne (lock) (43)
  • Przesyłanie danych do wątku (45)
  • Pula wątków (47)
  • Jeszcze raz o sygnalizacji zakończenia pracy wątków (50)
  • Operacje atomowe (51)
  • Tworzenie wątków za pomocą System.Threading. Timer i imitacja timera w wątku z wysokim priorytetem (54)
  • Zadania (57)

Rozdział 3. Zmienne w aplikacjach wielowątkowych (59)

  • Atrybut ThreadStatic (59)
  • Opóźniona inicjacja i zmienne lokalne wątku (60)
  • Volatile (64)
  • Zadania (65)

Rozdział 4. Więcej o synchronizacji wątków. Blokady i sygnały (67)

  • Problem ucztujących filozofów (68)
  • Problem czytelników i pisarzy (73)
  • Komunikacja między wątkami. Problem producenta i konsumenta (78)
  • Sygnalizacja za pomocą metod Monitor.Pulse i Monitor.Wait (81)
  • EventWaitHandle i AutoResetEvent (85)
  • Bariera (86)
  • Synchronizacja wątków z różnych procesów. Muteksy i semafory nazwane (88)
    • Kontrola ilości instancji aplikacji (89)
    • Mutex (89)
    • Semafor (91)
  • Zadania (93)

Rozdział 5. Wątki a interfejs użytkownika (95)

  • Wątki robocze w aplikacjach desktopowych (95)
    • Przygotowanie projektu aplikacji oraz danych wejściowych (96)
    • Wykorzystanie wątków w długotrwałych metodach zdarzeniowych (99)
  • Synchronizacja wątków z interfejsem użytkownika w aplikacjach Windows Forms (104)
  • BackgroundWorker (110)
  • Synchronizacja wątków z komponentami Windows Presentation Foundation (114)
    • Projekt graficznego interfejsu użytkownika (115)
    • Implementacja metod zdarzeniowych (117)
    • Bezpieczny dostęp do kontrolek WPF (125)
  • Kontekst synchronizacji (128)
  • Groźba zagłodzenia wątku interfejsu i asynchroniczna zmiana stanu współdzielonych zasobów (135)
  • Zadania (136)

Rozdział 6. Zadania (137)

  • Tworzenie zadania (137)
  • Praca z zadaniami (138)
  • Dane przekazywane do zadań (140)
  • Dane zwracane przez zadania (141)
  • Przykład: test liczby pierwszej (141)
  • Synchronizacja zadań (143)
  • Przykład: sztafeta zadań (144)
  • Przerywanie zadań (145)
  • Stan zadania (149)
  • Fabryka zadań (152)
  • Planista i zarządzanie kolejkowaniem zadań (155)
  • Ustawienia zadań (159)
  • Zadania (160)

Rozdział 7. Klasa Parallel. Zrównoleglanie pętli (161)

  • Równoległa pętla for (162)
  • Równoległa pętla foreach (163)
  • Metoda Invoke (164)
  • Ustawienia pętli równoległych. Klasa ParallelOptions (166)
  • Przerywanie pętli za pomocą CancelationToken (166)
  • Kontrola wykonywania pętli (168)
  • Synchronizacja pętli równoległych. Obliczanie ? metodą Monte Carlo (169)
  • Partycjonowanie danych (175)
  • Zadania (177)

Rozdział 8. Synchronizacja zadań (179)

  • Blokady (lock) (179)
  • Sygnały (Monitor.Pulse i Monitor.Wait) (182)
  • Bariera (184)

Rozdział 9. Dane w programach równoległych (187)

  • Praca ze zbiorami danych w programowaniu równoległym (187)
    • Współbieżne struktury danych (187)
    • Kolekcja ConcurrentBag (189)
    • Współbieżne kolejka i stos (189)
    • Praca z BlockingCollection (190)
    • Własna kolekcja współbieżna (193)
    • Agregacja (197)
    • Agregacje dla kolekcji równoległych (199)
  • PLINQ - zrównoleglone zapytania LINQ (203)
    • Przykład zapytania PLINQ (204)
    • Jak działa PLINQ? (205)
    • Kiedy PLINQ jest wydajne? (207)
    • Metody przekształcające dane wynikowe (208)
    • Przerywanie zapytań (209)
    • Metoda ForAll (212)
  • Zadania (213)

Rozdział 10. Synchronizacja kontrolek interfejsu z zadaniami (215)

  • Zadania w aplikacjach Windows Forms (215)
  • Zadania w aplikacjach WPF (219)
  • Aktualizacja interfejsu z wykorzystaniem operatora await (221)
  • Zadania (223)

Rozdział 11. Analiza aplikacji wielowątkowych. Debugowanie i profilowanie (225)

  • Okno wątków (Threads) (226)
  • Okno zadań równoległych (Parallel Tasks) (228)
  • Okno stosów równoległych (Parallel Stacks) (229)
  • Okno równoległego śledzenia zmiennych (Parallel Watch) (230)
  • Concurrency Visualizer (232)
    • Widok Wykorzystanie CPU (232)
    • Widok Wątki (233)
    • Widok Rdzenie (236)
    • Profilowanie aplikacji zewnętrznych (237)
    • Znaczniki (238)
  • Zadania (241)

Rozdział 12. Wstęp do CCR i DSS (243)

  • Instalacja środowiska Microsoft Robotics (245)
    • Możliwe problemy z uruchomieniem środowiska Robotics (247)
    • Kompilacja i uruchamianie projektów dołączonych do książki (248)
  • CCR i DSS w pigułce (249)
    • Czujniki i urządzenia - tworzenie pierwszej usługi (249)
    • Serwisy partnerskie (265)

Rozdział 13. Skalowalne rozwiązanie dla systemów rozproszonych na bazie technologii CCR i DSS (277)

  • Opóźnione uruchamianie (291)
  • Uruchamianie obliczeń na klastrze (293)
  • Podsumowanie (298)
  • Zadania (299)

Rozdział 14. Wprowadzenie do Reactive Extensions. Zarządzanie sekwencjami zdarzeń (301)

  • Programowanie reaktywne (302)
    • IObservable (303)
    • IObserver (303)
    • Dualizm interaktywno-reaktywny (304)
    • Obserwator - wzorzec projektowy (305)
  • Platforma Rx (306)
    • Biblioteki Rx (307)
  • Gramatyka Rx (309)
    • Jak korzystać z interfejsów w Rx? (309)
    • Subskrypcje (312)
    • LINQ do zdarzeń (315)
  • Zimne i gorące obserwable (329)

Rozdział 15. Współbieżność w Rx (333)

  • Zarządzanie równoległością (333)
    • Interfejs IScheduler (334)
    • Planiści (335)
    • Metody SubscribeOn i ObserveOn (339)
    • Słowo o unifikacji (343)

Rozdział 16. Przykłady użycia technologii Rx w aplikacjach WPF (345)

  • Rysowanie z użyciem Rx (346)
  • Wyszukiwarka (353)

Rozdział 17. CUDA w .NET (365)

  • Konfiguracja środowiska dla CUDAfy.NET (366)
  • Pierwsze kroki (368)
  • Hello World, czyli pierwszy program CUDAfy.NET (370)
  • Emulator GPU (375)
  • Własności GPU (376)
  • Przekazywanie parametrów do kerneli (378)
  • Operacje na pamięci globalnej karty graficznej (380)
  • Pomiar czasu wykonania (383)
  • Dostęp zwarty do pamięci globalnej i pamięć współdzielona (386)
  • Generator liczb pseudolosowych (390)
  • FFT na GPU (392)
  • BLAS (394)
  • Zadania (395)

Dodatek A. Biblioteka TPL w WinRT (397)

  • Zadania (398)
  • Struktura SpinWait (400)
  • Usypianie wątków (400)
  • Pula wątków (401)
  • ThreadPoolTimer (402)
  • Podobieństwa (403)
  • Przenośna biblioteka (404)
  • Zadania (406)

Dodatek B. Dobre praktyki programowania aplikacji wielowątkowych (407)

  • Wprowadzenie (407)
  • Sekcje krytyczne i zakleszczenia (407)
  • Wyścig (411)
  • Słowo kluczowe volatile i kontrola pętli wykonywanej w ramach funkcji wątku (417)
  • Bezpieczeństwo wątków a konstruktory i pola statyczne (419)

Dodatek C. Menadżer pakietów NuGet (423)

  • Instalacja NuGet (423)
  • Korzystanie z NuGet (425)
Programowanie równoległe i asynchroniczne w C# 5.0
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Programowanie równoległe i asynchroniczne w C# 5.0”, kupili także:
<b>Podstawy programowania współbieżnego i rozproszonego</b>, <font color="navy">Ben-Ari Mordechai</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Podstawy programowania współbieżnego i rozproszonego, Ben-Ari Mordechai, Wydawnictwo WNT
<b>Skuteczny nowoczesny C++ 42 sposoby lepszego posługiwania się językami C++11 i C++14</b>, <font color="navy">Scott Meyers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Skuteczny nowoczesny C++ 42 sposoby lepszego posługiwania się językami C++11 i C++14, Scott Meyers, Wydawnictwo APN Promise
<b>Black Hat Python. Język Python dla hakerów i pentesterów</b>, <font color="navy">Justin Seitz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Black Hat Python. Język Python dla hakerów i pentesterów, Justin Seitz, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft Visual C# 2010 Krok po kroku</b>, <font color="navy">John Sharp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Visual C# 2010 Krok po kroku, John Sharp, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Raspberry Pi Przewodnik użytkownika Wydanie III</b>, <font color="navy">Eben Upton, Gareth Halfacree</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Raspberry Pi Przewodnik użytkownika Wydanie III, Eben Upton, Gareth Halfacree, Wydawnictwo HELION
<b>Raspberry Pi Receptury</b>, <font color="navy">Simon Monk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Raspberry Pi Receptury, Simon Monk, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
1 x Przetworniki elektroakustyczne
73.26zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Laboratorium w szufladzie Biologia

Laboratorium w szufladzie Biologia

39.00zł
28.86zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION

środa, 26 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami