Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Rzecz o istocie informatyki Algorytmika wydanie IV

Rzecz o istocie informatyki Algorytmika wydanie IV

47.00zł
38.07zł
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany 39.90zł 29.13zł
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany

Tytuł: Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany
Autor: Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski
ISBN: 978-83-283-5707-5
Ilość stron: 272
Data wydania: 08/2019
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 29.13zł


Przyszli inżynierowie i programiści na start!

Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy.

Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu.

• Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua
• Wizualizacja napisanych programów w świecie Minecrafta
• Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania
• Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych
• Elementy matematyki
• Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki
• Zaawansowane zagadnienia
• Rozwiązanie każdego zadania

Nauka programowania z Minecraftem to prawdziwa przyjemność.

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany
Tytuł książki: "Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany"
Autor: Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 29.13zł
Klienci, którzy kupili „Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany”, kupili także:
<b>Hipnotyzm słowa Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów</b>, <font color="navy">Joe Vitale</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Hipnotyzm słowa Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów, Joe Vitale, Wydawnictwo Onepress
<b>Przyszłość Boga. Praktyczne rozważania o współczesnej duchowości</b>, <font color="navy">Deepak Chopra</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Przyszłość Boga. Praktyczne rozważania o współczesnej duchowości, Deepak Chopra, Wydawnictwo Editio
<b>Zadania z matematyki wyższej Część 1 + Część 2 Komplet</b>, <font color="navy">Roman Leitner, Wojciech Matuszewski, Zdzisław Rojek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zadania z matematyki wyższej Część 1 + Część 2 Komplet, Roman Leitner, Wojciech Matuszewski, Zdzisław Rojek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Perełki programowania gier Zestaw do programowania gier (Tom 1, Tom 2, Tom 3, Tom 6)</b>, <font color="navy">Mark DeLoura, Dante Treglia, Mike Dickheiser</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Perełki programowania gier Zestaw do programowania gier (Tom 1, Tom 2, Tom 3, Tom 6), Mark DeLoura, Dante Treglia, Mike Dickheiser, Wydawnictwo HELION
<b>Wstęp do teorii mnogości i topologii</b>, <font color="navy">Kazimierz Kuratowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wstęp do teorii mnogości i topologii, Kazimierz Kuratowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jak wygrywać każdy spór Negocjacje w życiu codziennym</b>, <font color="navy">Anna M. Łabuz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak wygrywać każdy spór Negocjacje w życiu codziennym, Anna M. Łabuz, Wydawnictwo Onepress
<b>OpenOffice.org Impress dla systemu Linux</b>, <font color="navy"></font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
OpenOffice.org Impress dla systemu Linux, , Wydawnictwo NAKOM
<b>Pochodne instrumenty kredytowe Systematyka wycena zastosowanie</b>, <font color="navy">Izabela Pruchnicka-Grabias</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Pochodne instrumenty kredytowe Systematyka wycena zastosowanie, Izabela Pruchnicka-Grabias, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Nowe technologie w edukacji + CD</b>, <font color="navy">Roman Lorens</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Szkolne PWN</font>
Nowe technologie w edukacji + CD, Roman Lorens, Wydawnictwo Szkolne PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Rozwój informatycznych systemów wieloagentowych w środowiskach społeczno - gospodarczych

Rozwój informatycznych systemów wieloagentowych w środowiskach społeczno - gospodarczych

79.00zł
67.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION

wtorek, 10 grudzień 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami