Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka w szkole » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Programowanie w języku Logo 22.00zł
Programowanie w języku Logo

Autor: Józef Zieliński

ISBN: 978-83-7587-205-7

Ilość stron: 142

Data wydania: 07/2009

Programowanie w edukacyjnym języku programowania Logo wprowadza uczniów w arkana programowania strukturalnego. Jak wynika z obserwacji autora, uczniowie programujący w szkole bardzo często nie potrafią zadanie podzielić na podzadania. Programowanie jest przejawem aktywności matematycznej, a matematyka nie zawsze jest przez uczniów akceptowana.

Praca jest adresowana przede wszystkim dla studentów studiów pedagogicznych o kierunku informatycznym. Korzystać z niej mogą tez słuchacze podyplomowych studiów nauczycielskich z informatyki oraz bezpośrednio zainteresowani uczniowie.

W książce przedstawiono podstawowe aspekty programowania w Logo, zwracając uwagę na algorytmy i estetykę procedur. Po opanowaniu proceduralnego programowania w Logo, czytelnik może zająć się programowaniem obiektowym w Logo, tworząc, z użyciem wielu żółwi, animowane obrazy.

Czytelnik, o ile interesuje się algorytmami, powinien kontynuować naukę programowania w języku C++, który daje bardzo duże możliwości rozwiązywania trudnych problemów, występujących w konkursach i zawodach programistycznych.

Rozdziały:

1. Grafika zółwia
1.1. Podstawowe procedury
1.2. Instrukcje iteracyjne
1.3. Definiowanie procedur
1.4. Zastosowanie funkcji
1.5. Kolorowanie
1.6. Grubość pisaka
1.7. Styl kreślonej linii
1.8. Styl zamalowywania powierzchni
1.9. Bezwzględne położenie zółwia

2. Programowanie strukturalne 3
2.1. Wprowadzenie
2.2. Wirówki
2.3. Przykłady

3. Okręgi i łuki
3.1. Okręgi
3.2. Półokręgi
3.3. Łuki
3.4. Procedura standardowa ellipse
3.5. Przykłady

4. Procedury rekurencyjne
4.1. Wprowadzenie
4.2. Spirale
4.3. Płatek Kocha
4.4. Trójkąt i dywan Sierpinskiego
4.5. Krzywa Peano
4.6. Smok Hartera
4.7. Krzywa Hilberta
4.8. Drzewo binarne
4.9. Drzewo Pitagorasa
4.10. Paprotka
4.11. Przykłady

5. Obliczenia w Logo
5.1. Wprowadzenie
5.2. Funkcje
5.3. Notacja polska
5.4. Funkcje rekurencyjne

6. Słowa i listy
6.1. Wprowadzenie
6.2. Procedury pierwotne 9
6.3. Przykłady

Programowanie w języku Logo
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Programowanie w języku Logo”, kupili także:

E-usługi a społeczeństwo informacyjne, Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Arkadiusz Wódkowski, Wydawnictwo Difin

Mars W poszukiwaniu życia, David. A. Weintraub, Wydawnictwo Naukowe PWN

Co pije krowa? Przydatna wiedza z psychologii życia codziennego, Volker Kitz, Manuel Tusch, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sieci przemysłowe Profibus DP, ProfiNet, AS-i i EGD. Przykłady zastosowań, Włodzimierz Solnik, Zbigniew Zajda, Wydawnictwo BTC

Organizacja i architektura systemu komputerowego Projektowanie systemu a jego wydajność Wydanie 3, Stallings William, Wydawnictwo WNT

Wojny walutowe Nadejście kolejnego globalnego kryzysu, James Rickards, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie przedsięwzięciem budowlanym, Eric Stockes, Saleem Akram, Wydawnictwo Poltext

ABC CorelDRAW 2018 PL, Roland Zimek, Wydawnictwo Helion

Gra o Juliana Wydanie II, Adele Griffin, Wydawnictwo Amber

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami