Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka w szkole » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Pomiary elektryczne i elektroniczne Podręcznik do kształcenia w zawodach: elektryk, technik elektryk Kwalifikacja EE.05

Pomiary elektryczne i elektroniczne Podręcznik do kształcenia w zawodach: elektryk, technik elektryk Kwalifikacja EE.05

95.00zł
80.75zł
Programowanie w języku Logo 22.00zł
Programowanie w języku Logo

Autor: Józef Zieliński

ISBN: 978-83-7587-205-7

Ilość stron: 142

Data wydania: 07/2009

Programowanie w edukacyjnym języku programowania Logo wprowadza uczniów w arkana programowania strukturalnego. Jak wynika z obserwacji autora, uczniowie programujący w szkole bardzo często nie potrafią zadanie podzielić na podzadania. Programowanie jest przejawem aktywności matematycznej, a matematyka nie zawsze jest przez uczniów akceptowana.

Praca jest adresowana przede wszystkim dla studentów studiów pedagogicznych o kierunku informatycznym. Korzystać z niej mogą tez słuchacze podyplomowych studiów nauczycielskich z informatyki oraz bezpośrednio zainteresowani uczniowie.

W książce przedstawiono podstawowe aspekty programowania w Logo, zwracając uwagę na algorytmy i estetykę procedur. Po opanowaniu proceduralnego programowania w Logo, czytelnik może zająć się programowaniem obiektowym w Logo, tworząc, z użyciem wielu żółwi, animowane obrazy.

Czytelnik, o ile interesuje się algorytmami, powinien kontynuować naukę programowania w języku C++, który daje bardzo duże możliwości rozwiązywania trudnych problemów, występujących w konkursach i zawodach programistycznych.

Rozdziały:

1. Grafika zółwia
1.1. Podstawowe procedury
1.2. Instrukcje iteracyjne
1.3. Definiowanie procedur
1.4. Zastosowanie funkcji
1.5. Kolorowanie
1.6. Grubość pisaka
1.7. Styl kreślonej linii
1.8. Styl zamalowywania powierzchni
1.9. Bezwzględne położenie zółwia

2. Programowanie strukturalne 3
2.1. Wprowadzenie
2.2. Wirówki
2.3. Przykłady

3. Okręgi i łuki
3.1. Okręgi
3.2. Półokręgi
3.3. Łuki
3.4. Procedura standardowa ellipse
3.5. Przykłady

4. Procedury rekurencyjne
4.1. Wprowadzenie
4.2. Spirale
4.3. Płatek Kocha
4.4. Trójkąt i dywan Sierpinskiego
4.5. Krzywa Peano
4.6. Smok Hartera
4.7. Krzywa Hilberta
4.8. Drzewo binarne
4.9. Drzewo Pitagorasa
4.10. Paprotka
4.11. Przykłady

5. Obliczenia w Logo
5.1. Wprowadzenie
5.2. Funkcje
5.3. Notacja polska
5.4. Funkcje rekurencyjne

6. Słowa i listy
6.1. Wprowadzenie
6.2. Procedury pierwotne 9
6.3. Przykłady

Programowanie w języku Logo
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Programowanie w języku Logo”, kupili także:

Asembler samouczek, Stanisław Kruk, Wydawnictwo HELP

Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (wydanie ekskluzywne + CD), Robert Maurer Ph.D., Wydawnictwo Onepress

Ekonomia przedsiębiorstw Poradnik dla niefinansistów, Danuta Młodzikowska, Pal Carlsson, Wydawnictwo BL INFO

Problemy ze snem dla bystrzaków, Max Hirshkowitz, Patricia B. Smith, Wydawnictwo Onepress

Świat poza jQuery Biblioteki: angluarjs, backbone i knockout, Karol Rogowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podnoszenie poprzeczki, Al Kavadlo, Wydawnictwo AHA

Procesy stochastyczne, Mikhail Matalytski, Oleg Tikhonenko, Wydawnictwo EXIT

Systemy embedded w FPGA, Piotr Rzeszut, Wydawnictwo BTC

Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VII, Robert K. Wysocki, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami