Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Ferromagnetyki miękkie w polach obrotowych Badania i właściwości

Ferromagnetyki miękkie w polach obrotowych Badania i właściwości

27.30zł
22.11zł
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących 98.70zł 79.95zł
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących

Tytuł: Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących
Tytuł oryginalny Game Programming with Unity and C#
Autor: Casey Hardman
ISBN: 9788375414356
Ilość stron: 596
Data wydania: 01/2021
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x23.0cm
Wydawnictwo: Promise
Cena: 98.70zł 79.95zł


Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też dokładnie demonstrowane.

Zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się wiele o scenach, elementach GameObject, prefabrykatach, składnikach i stosowaniu różnych okien do interakcji z tym silnikiem gier. Następnie zagłębimy się w podstawy programowania, zajmując się regułami składni, formatowaniem, metodami, zmiennymi, obiektami i typami, klasami oraz dziedziczeniem podczas samodzielnego pisania i testowania kodu. Później wyjaśnimy, jak udostępniać dane skryptów w oknie Inspector oraz podstawy systemu serializacji w Unity.

Następnie książka poprowadzi nas przez proces planowania i rozwijania projektów prostych gier opracowanych w taki sposób, aby ćwiczyć pojęcia związane z programowaniem, a odkładać na bok mniej istotne sprawy, co pozwoli skupić się przede wszystkim na implementowaniu mechanizmów gier. W przykładowych projektach nauczymy się obsługi urządzeń wejściowych, używania w grze sztywnych obiektów podlegających prawom fizyki, kolizji między obiektami, wykorzystania kamer, tworzenia obiektów z prefabrykatów, ładowania scen, projektowania i kodowania interfejsu użytkownika itd.

Na koniec uzyskamy solidne podstawy programowania, które utorują drogę do zrozumienia podstawowej składni C# i podstaw programowania zorientowanego obiektowo, żeby wiedzieć nie tylko co pisać, ale dlaczego i jak to naprawdę działa.
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# pomoże nam dobrze poznać silnik gier Unity i jego dokumentację oraz pokaże, jak niezależnie szukać dalszych informacji na temat nieporuszonych tutaj pojęć i wyzwań.

Dzięki tej książce będziemy mogli:
• Zrozumieć podstawy programowania zorientowanego obiektowo, w tym zagadnienia szczególnie związane z grami.
• Wykorzystać podstawowe i średnio zaawansowane możliwości języka programowania C# i jego składni.
• Zapoznać się ze wszystkimi głównymi typami składników silnika gier Unity: kolizjami i sztywnymi obiektami, światłami, kamerami, skryptami, itd.
• Wykorzystać podstawową znajomość silnika gier Unity i jego funkcji do równoważenia mechanizmów rozgrywki, aby zapewniać ciekawe wrażenia w grach.

Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących
Tytuł książki: "Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących"
Autor: Casey Hardman
Wydawnictwo: Promise
Cena: 98.70zł 79.95zł
Klienci, którzy kupili „Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących”, kupili także:

Sztuka komunikacji dla bystrzaków, Elizabeth Kuhnke, Wydawnictwo Septem

Zrozumieć Excela. VBA - makra i funkcje, Maciej Gonet, Wydawnictwo Helion

Jak działa szczęście Klucz do radości w pracy i w życiu, Srikumar Rao, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami, Chet Holmes, Wydawnictwo MT Biznes

Jak zarabiać w Internecie Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów, Paweł Grzesiak, Wydawnictwo Helion

Makro- i mikroekonomia Podstawowe problemy współczesności, Stefan Marciniak, Wydawnictwo Naukowe PWN

ECDL e-Obywatel, Zdzisław Nowakowski, Witold Sikorski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Broń piechoty Ilustrowana encyklopedia, Chris Chant, Wydawnictwo Alma-Press

Debugowanie Jak wyszukiwać i naprawiać błędy w kodzie oraz im zapobiegać, Paul Butcher, Wydawnictwo Helion
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Promise
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Programowanie funkcyjne. Krok po kroku Joshua Backfield Helion
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera Helion
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych Wydanie III Steve Krug Helion
Projekty elektroniczne dla bystrzaków Earl Boysen, Nancy C. Muir Septem
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan Helion
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin Helion
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin Helion
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 4. Administrowan Barbara Halska, Paweł Bensel Helion

środa, 28 lipiec 2021   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami