Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Jak naprawdę żyły dinozaury Zachowania zwierząt ukryte w skamieniałościach

Jak naprawdę żyły dinozaury Zachowania zwierząt ukryte w skamieniałościach

44.00zł
37.40zł
Programowanie gier 29.90zł
Programowanie gier

Autor: Paweł Pięciak

ISBN: 83-7298-678-9

Ilość stron: 202

Rok wydania: 2004

Zawiera CD

Programowanie gier wprowadza krok po kroku do programowania w języku Visual Basic.  Autor wyjaśnia zagadnienia dotyczące grafiki, animacje, dźwieku, obsługi klawiatury, myszki, sztucznej inteligencji i wszystkiego, co  jest potrzebne do stworzenia sprawnie funkcjonującej aplikacji i jej instalatora.

Dołączona do książki płyta CD zawiera przykładowe gry, dodatki do nich oraz programy narzędziowe pomocne przy tworzeniu nowych programów.

Wymagania:

- system Windows 95/98/XP

- kompilator języka Visual Basic 5.0/6.0

Rozdziały:

- Podstawy języka Visual Basic

- Zdarzenia dla okna formy i kontolek

- Metody dla okna formy i kontrolek

- Zmienne i stałe

- Instrukcje

- Procedury i funkcje

- Obsługa klawiatury

- Obsługa myszy

- Obsługa plików

- Dżwięk

- Grafika

- Animacja

- A.I. czyli sztuczna inteligencja

- Nasza pierwsza gra -> Gnop-Gnip

- Nasza druga gra -> Catch It

- Nasza trzecia gra -> Balony

- Nasza czwarta gra -> Alien Assault

 

Programowanie gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Programowanie gier”, kupili także:

Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit, Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual, Wydawnictwo Microsoft Press

Bezpiecznie już było. Jak żyć w świecie sieci, terrorystów i ciągłej niepewności, Paulina i Roman Polko, Wydawnictwo Onepress

Poligrafia praktyczny przewodnik, Dawid Bann, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn

Zastosowania metod sztucznej inteligencji w inżynierii produkcji, R. Knosala, Wydawnictwo WNT

ABC systemu Windows Vista PL, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Podwozia i nadwozia pojazdów samochodowych. Budowa, obsługa, diagnostyka i naprawa Część 1 + Część 2 Kwalifikacja MG.18, Marek Gabryelewicz, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Excel 2021 i Microsoft 365 Formuły i funkcje</b>, <font color="navy">Paul McFedries</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Excel 2021 i Microsoft 365 Formuły i funkcje, Paul McFedries, Wydawnictwo Promise

Niezwykłe początki znanych firm, Sergiusz Prokurat, Wydawnictwo Naukowe PWN

E-sklep Biznes na kryzys, Joanna Rozmiarek, Wydawnictwo Książka i Wiedza

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami