Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Bujda na resorach Jak odróżnić naukę od bredni

Bujda na resorach Jak odróżnić naukę od bredni

69.00zł
Programowanie gier 29.90zł
Programowanie gier

Autor: Paweł Pięciak

ISBN: 83-7298-678-9

Ilość stron: 202

Rok wydania: 2004

Zawiera CD

Programowanie gier wprowadza krok po kroku do programowania w języku Visual Basic.  Autor wyjaśnia zagadnienia dotyczące grafiki, animacje, dźwieku, obsługi klawiatury, myszki, sztucznej inteligencji i wszystkiego, co  jest potrzebne do stworzenia sprawnie funkcjonującej aplikacji i jej instalatora.

Dołączona do książki płyta CD zawiera przykładowe gry, dodatki do nich oraz programy narzędziowe pomocne przy tworzeniu nowych programów.

Wymagania:

- system Windows 95/98/XP

- kompilator języka Visual Basic 5.0/6.0

Rozdziały:

- Podstawy języka Visual Basic

- Zdarzenia dla okna formy i kontolek

- Metody dla okna formy i kontrolek

- Zmienne i stałe

- Instrukcje

- Procedury i funkcje

- Obsługa klawiatury

- Obsługa myszy

- Obsługa plików

- Dżwięk

- Grafika

- Animacja

- A.I. czyli sztuczna inteligencja

- Nasza pierwsza gra -> Gnop-Gnip

- Nasza druga gra -> Catch It

- Nasza trzecia gra -> Balony

- Nasza czwarta gra -> Alien Assault

 

Programowanie gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Programowanie gier”, kupili także:

Diesel na jachcie, Tim Bartlett, Wydawnictwo Alma-Press

Rozpoznawanie wzorców 2D i 3D na obrazach cyfrowych za pomocą ukrytych modeli Markowa, Janusz Bobulski, Wydawnictwo EXIT

JavaScript Tworzenie nowoczesnych aplikacji webowych, Tomasz Sochacki, Wydawnictwo Helion
<b>Tatrzańskie dwutysięczniki. Przewodnik po najwyższych szczytach i przełęczach w Tatrach polskich i słowackich. MountainB</b>, <font color="navy">Krzysztof Bzowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Tatrzańskie dwutysięczniki. Przewodnik po najwyższych szczytach i przełęczach w Tatrach polskich i słowackich. MountainB, Krzysztof Bzowski, Wydawnictwo Bezdroża

Gra o Juliana Wydanie II, Adele Griffin, Wydawnictwo Amber

Cyfryzacja życia w erze Big Data Człowiek - Biznes - Państwo, Jerzy Surma, Wydawnictwo Naukowe PWN

HTML5 i CSS3 Definicja nowoczesności Responsive Web Design, Dawid Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jak wdrażać wzorce reaktywne w aplikacjach Angulara. Przewodnik po RxJS 7</b>, <font color="navy">Lamis Chebbi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak wdrażać wzorce reaktywne w aplikacjach Angulara. Przewodnik po RxJS 7, Lamis Chebbi, Wydawnictwo Helion

Za kulisami Bollywood, Natalia Janoszek, Wydawnictwo Editio

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami