Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Czas odrodzony. Od kryzysu w fizyce do przyszłości Wszechświata

Czas odrodzony. Od kryzysu w fizyce do przyszłości Wszechświata

42.90zł
34.32zł
Programowanie gier 29.90zł
Programowanie gier

Autor: Paweł Pięciak

ISBN: 83-7298-678-9

Ilość stron: 202

Rok wydania: 2004

Zawiera CD

Programowanie gier wprowadza krok po kroku do programowania w języku Visual Basic.  Autor wyjaśnia zagadnienia dotyczące grafiki, animacje, dźwieku, obsługi klawiatury, myszki, sztucznej inteligencji i wszystkiego, co  jest potrzebne do stworzenia sprawnie funkcjonującej aplikacji i jej instalatora.

Dołączona do książki płyta CD zawiera przykładowe gry, dodatki do nich oraz programy narzędziowe pomocne przy tworzeniu nowych programów.

Wymagania:

- system Windows 95/98/XP

- kompilator języka Visual Basic 5.0/6.0

Rozdziały:

- Podstawy języka Visual Basic

- Zdarzenia dla okna formy i kontolek

- Metody dla okna formy i kontrolek

- Zmienne i stałe

- Instrukcje

- Procedury i funkcje

- Obsługa klawiatury

- Obsługa myszy

- Obsługa plików

- Dżwięk

- Grafika

- Animacja

- A.I. czyli sztuczna inteligencja

- Nasza pierwsza gra -> Gnop-Gnip

- Nasza druga gra -> Catch It

- Nasza trzecia gra -> Balony

- Nasza czwarta gra -> Alien Assault

 

Programowanie gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Programowanie gier”, kupili także:

Sklep internetowy. Jak prawidłowo rozliczać podatki?, Anna Wyrzykowska, Wydawnictwo Difin

Wyprawy w świat elektroniki Tom 2 Wyższy stopień wtajemniczenia, Piotr Górecki, Wydawnictwo WKiŁ

Czas na czas Klucz do teorii Einsteina, N. David Mermin, Wydawnictwo Prószyński
<b>Mechanika kwantowa Teoretyczne minimum Co musisz wiedzieć, żeby zacząć zajmować się fizyką</b>, <font color="navy">Leonard Susskind, Art Friedman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Mechanika kwantowa Teoretyczne minimum Co musisz wiedzieć, żeby zacząć zajmować się fizyką, Leonard Susskind, Art Friedman, Wydawnictwo Prószyński

Novell NetWare 6 Księga administratora, Kelley J. P. Lindberg, Jeffrey L. Harris, Wydawnictwo Helion

Kompozycja Od zdjęcia do arcydzieła, Laurie Excell, John Batdorff, David Brommer, Rick Rickman, Steve Simon, Wydawnictwo Helion
<b>Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II</b>, <font color="navy">Al Sweigart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II, Al Sweigart, Wydawnictwo Helion

Silniki pojazdów samochodowych - Rea, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA

Organizacja budowy, Tadeusz Maj, Wydawnictwo WSiP

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami