Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Ocena użyteczności dochodu i jej wpływ na oszczędności gospodarstw domowych

Ocena użyteczności dochodu i jej wpływ na oszczędności gospodarstw domowych

35.00zł
28.35zł
Programowanie gier 29.90zł
Programowanie gier

Autor: Paweł Pięciak

ISBN: 83-7298-678-9

Ilość stron: 202

Rok wydania: 2004

Zawiera CD

Programowanie gier wprowadza krok po kroku do programowania w języku Visual Basic.  Autor wyjaśnia zagadnienia dotyczące grafiki, animacje, dźwieku, obsługi klawiatury, myszki, sztucznej inteligencji i wszystkiego, co  jest potrzebne do stworzenia sprawnie funkcjonującej aplikacji i jej instalatora.

Dołączona do książki płyta CD zawiera przykładowe gry, dodatki do nich oraz programy narzędziowe pomocne przy tworzeniu nowych programów.

Wymagania:

- system Windows 95/98/XP

- kompilator języka Visual Basic 5.0/6.0

Rozdziały:

- Podstawy języka Visual Basic

- Zdarzenia dla okna formy i kontolek

- Metody dla okna formy i kontrolek

- Zmienne i stałe

- Instrukcje

- Procedury i funkcje

- Obsługa klawiatury

- Obsługa myszy

- Obsługa plików

- Dżwięk

- Grafika

- Animacja

- A.I. czyli sztuczna inteligencja

- Nasza pierwsza gra -> Gnop-Gnip

- Nasza druga gra -> Catch It

- Nasza trzecia gra -> Balony

- Nasza czwarta gra -> Alien Assault

 

Programowanie gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Programowanie gier”, kupili także:
<b>Poradnik skutecznego działania. Jak nie przekładać spraw na potem w obliczu prokrastynacji</b>, <font color="navy">Rafał Albiński, Magdalena Kuszewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Poradnik skutecznego działania. Jak nie przekładać spraw na potem w obliczu prokrastynacji, Rafał Albiński, Magdalena Kuszewska, Wydawnictwo Onepress

Metody teorii grup w chemii, Władimir Starodub, Artur Michalik, Wydawnictwo WNT
<b>Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II</b>, <font color="navy">Sharif Shaalan, Timothy Royer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II, Sharif Shaalan, Timothy Royer, Wydawnictwo Helion

Energetyka odnawialna w budownictwie Magazynowanie energii, Dorota Chwieduk , Maciej Jaworski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Text Mining. Metody, narzędzia i zastosowania. Wykorzystanie SAS Text Analytics, Dominik Spinczyk, Mariusz Dzieciątko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0, Michael Tasner, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Software Craftsman. Profesjonalizm, czysty kod i techniczna perfekcja Programista rzemieślnik, Sandro Mancuso, Wydawnictwo Helion
<b>KRAFTING. Kreatywne DIY dla każdego</b>, <font color="navy">Marta Tręda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
KRAFTING. Kreatywne DIY dla każdego, Marta Tręda, Wydawnictwo Septem

Konwencjonalne i elektroniczne układy hamulcowe, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami