Autor: Paweł Pięciak
ISBN: 83-7298-678-9
Ilość stron: 202
Rok wydania: 2004
Zawiera CD
Programowanie gier wprowadza krok po kroku do programowania w języku Visual Basic. Autor wyjaśnia zagadnienia dotyczące grafiki, animacje, dźwieku, obsługi klawiatury, myszki, sztucznej inteligencji i wszystkiego, co jest potrzebne do stworzenia sprawnie funkcjonującej aplikacji i jej instalatora.
Dołączona do książki płyta CD zawiera przykładowe gry, dodatki do nich oraz programy narzędziowe pomocne przy tworzeniu nowych programów.
Wymagania:
- system Windows 95/98/XP
- kompilator języka Visual Basic 5.0/6.0
Rozdziały:
- Podstawy języka Visual Basic
- Zdarzenia dla okna formy i kontolek
- Metody dla okna formy i kontrolek
- Zmienne i stałe
- Instrukcje
- Procedury i funkcje
- Obsługa klawiatury
- Obsługa myszy
- Obsługa plików
- Dżwięk
- Grafika
- Animacja
- A.I. czyli sztuczna inteligencja
- Nasza pierwsza gra -> Gnop-Gnip
- Nasza druga gra -> Catch It
- Nasza trzecia gra -> Balony
- Nasza czwarta gra -> Alien Assault
Programowanie gier --- Pozycja niedostępna.---
|