Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wczesny rozwój Wszechświata Model Wielkiego Wybuchu - Big Bang

Wczesny rozwój Wszechświata Model Wielkiego Wybuchu - Big Bang

35.00zł
28.35zł
Programowanie gier 29.90zł
Programowanie gier

Autor: Paweł Pięciak

ISBN: 83-7298-678-9

Ilość stron: 202

Rok wydania: 2004

Zawiera CD

Programowanie gier wprowadza krok po kroku do programowania w języku Visual Basic.  Autor wyjaśnia zagadnienia dotyczące grafiki, animacje, dźwieku, obsługi klawiatury, myszki, sztucznej inteligencji i wszystkiego, co  jest potrzebne do stworzenia sprawnie funkcjonującej aplikacji i jej instalatora.

Dołączona do książki płyta CD zawiera przykładowe gry, dodatki do nich oraz programy narzędziowe pomocne przy tworzeniu nowych programów.

Wymagania:

- system Windows 95/98/XP

- kompilator języka Visual Basic 5.0/6.0

Rozdziały:

- Podstawy języka Visual Basic

- Zdarzenia dla okna formy i kontolek

- Metody dla okna formy i kontrolek

- Zmienne i stałe

- Instrukcje

- Procedury i funkcje

- Obsługa klawiatury

- Obsługa myszy

- Obsługa plików

- Dżwięk

- Grafika

- Animacja

- A.I. czyli sztuczna inteligencja

- Nasza pierwsza gra -> Gnop-Gnip

- Nasza druga gra -> Catch It

- Nasza trzecia gra -> Balony

- Nasza czwarta gra -> Alien Assault

 

Programowanie gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Programowanie gier”, kupili także:

XML Szybki start Wydanie II, Kevin Howard Goldberg, Wydawnictwo Helion
<b>Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków</b>, <font color="navy">Mark Thompson, Brian Tracy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków, Mark Thompson, Brian Tracy, Wydawnictwo Onepress
<b>Choroba afektywna dwubiegunowa, czyli ze skrajności w skrajność</b>, <font color="navy">Monika Kotlarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Choroba afektywna dwubiegunowa, czyli ze skrajności w skrajność, Monika Kotlarek, Wydawnictwo Sensus

Eksploatacja i diagnostyka maszyn elektrycznych i transformatorów, Tadeusz Glinka , Sławomir Szymaniec, Wydawnictwo Naukowe PWN

Bóg i Nauka, Michał Heller, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Instrukcja obsługi projektu</b>, <font color="navy">Marcin Żmigrodzki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Instrukcja obsługi projektu, Marcin Żmigrodzki, Wydawnictwo Onepress

Bezstopniowe przekładnie cierne Ciągła regulacja przełożenia za pomocą tarcia tocznego, Czesław Koziarski, Wydawnictwo WNT

Anatomia stretchingu Wydanie 2, Arnold G. Nelson, Jouko Kokkonen, Wydawnictwo Studio Astropsychologii

Windows Vista wersja polska Krok po kroku, Joan Preppernau, Joyce Cox, Wydawnictwo RM

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami