Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Programowanie gier 29.90zł
Programowanie gier

Autor: Paweł Pięciak

ISBN: 83-7298-678-9

Ilość stron: 202

Rok wydania: 2004

Zawiera CD

Programowanie gier wprowadza krok po kroku do programowania w języku Visual Basic.  Autor wyjaśnia zagadnienia dotyczące grafiki, animacje, dźwieku, obsługi klawiatury, myszki, sztucznej inteligencji i wszystkiego, co  jest potrzebne do stworzenia sprawnie funkcjonującej aplikacji i jej instalatora.

Dołączona do książki płyta CD zawiera przykładowe gry, dodatki do nich oraz programy narzędziowe pomocne przy tworzeniu nowych programów.

Wymagania:

- system Windows 95/98/XP

- kompilator języka Visual Basic 5.0/6.0

Rozdziały:

- Podstawy języka Visual Basic

- Zdarzenia dla okna formy i kontolek

- Metody dla okna formy i kontrolek

- Zmienne i stałe

- Instrukcje

- Procedury i funkcje

- Obsługa klawiatury

- Obsługa myszy

- Obsługa plików

- Dżwięk

- Grafika

- Animacja

- A.I. czyli sztuczna inteligencja

- Nasza pierwsza gra -> Gnop-Gnip

- Nasza druga gra -> Catch It

- Nasza trzecia gra -> Balony

- Nasza czwarta gra -> Alien Assault

 

Programowanie gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Programowanie gier”, kupili także:

Microsoft SharePoint 2016 Krok po kroku, Olga M. Londer , Penelope Coventry, Wydawnictwo Promise

Fotografia cyfrowa Praktyczny przewodnik, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Buchmann

F# Zadania z funkcyjnego i imperatywnego programowania z przykładowymi rozwiązaniami, Mirosław J. Kubiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak dobierać kolory i tkaniny 180 najlepiej pasujących kompozycji, Anna Starmer, Wydawnictwo Arkady
<b>Rysunek architektoniczny w praktyce, czyli jak patrzeć ze zrozumieniem</b>, <font color="navy">Mirosław Orzechowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rysunek architektoniczny w praktyce, czyli jak patrzeć ze zrozumieniem, Mirosław Orzechowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Technik handlowiec Rachunkowość handlowa część 2 Podręcznik, Roman Niemczyk, Wydawnictwo Difin

Arduino dla zaawansowanych, Rick Anderson, Dan Cervo, Wydawnictwo Helion

Modelowanie 2D i 3D w programie Autodesk Inventor Podstawy, Kamil Sybilski, Wydawnictwo REA

Zagęszczanie gruntów metodą mikrowybuchów, Eugeniusz Dembicki, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami