Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Skoda Octavia II (od czerwca 2004 do marca 2013) Sam naprawiam samochód

Skoda Octavia II (od czerwca 2004 do marca 2013) Sam naprawiam samochód

75.00zł
63.75zł
Programowanie gier 29.90zł
Programowanie gier

Autor: Paweł Pięciak

ISBN: 83-7298-678-9

Ilość stron: 202

Rok wydania: 2004

Zawiera CD

Programowanie gier wprowadza krok po kroku do programowania w języku Visual Basic.  Autor wyjaśnia zagadnienia dotyczące grafiki, animacje, dźwieku, obsługi klawiatury, myszki, sztucznej inteligencji i wszystkiego, co  jest potrzebne do stworzenia sprawnie funkcjonującej aplikacji i jej instalatora.

Dołączona do książki płyta CD zawiera przykładowe gry, dodatki do nich oraz programy narzędziowe pomocne przy tworzeniu nowych programów.

Wymagania:

- system Windows 95/98/XP

- kompilator języka Visual Basic 5.0/6.0

Rozdziały:

- Podstawy języka Visual Basic

- Zdarzenia dla okna formy i kontolek

- Metody dla okna formy i kontrolek

- Zmienne i stałe

- Instrukcje

- Procedury i funkcje

- Obsługa klawiatury

- Obsługa myszy

- Obsługa plików

- Dżwięk

- Grafika

- Animacja

- A.I. czyli sztuczna inteligencja

- Nasza pierwsza gra -> Gnop-Gnip

- Nasza druga gra -> Catch It

- Nasza trzecia gra -> Balony

- Nasza czwarta gra -> Alien Assault

 

Programowanie gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Programowanie gier”, kupili także:

JavaScript Aplikacje dla Windows 8, Chris Sells, Brandon Satrom, Don Box, Wydawnictwo Helion

Ekonomia przyszłości Wokół nowego pragmatyzmu Grzegorza W. Kołodko, Maciej Bałtowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Chemia jądrowa, Jerzy Sobkowski, Małgorzata Jelińska-Kazimierczuk, Wydawnictwo ADAMANTAN

Excel 2019. Ćwiczenia praktyczne, Krzysztof Masłowski, Wydawnictwo Helion

Geometria zbiorów wypukłych Zagadnienia wybrane, Maria Moszyńska, Wydawnictwo WNT
<b>Współczesne metody zapewniania jakości oprogramowania Od klasyki do zwinności</b>, <font color="navy">Jarosław Kuchta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Współczesne metody zapewniania jakości oprogramowania Od klasyki do zwinności, Jarosław Kuchta, Wydawnictwo Naukowe PWN

Obliczenia w chemii analitycznej, Andrzej Cygański, Wydawnictwo WNT

Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone, Krzysztof Marzec, Wydawnictwo Helion

Podstawy mechaniki kwantowej Wydanie 2, Stanisław Szpikowski, Wydawnictwo UMCS

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami