Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Adaptacja pracowników do przekształceń w przedsiębiorstwach Ocena po 24 latach transformacji w Polsce

Adaptacja pracowników do przekształceń w przedsiębiorstwach Ocena po 24 latach transformacji w Polsce

50.00zł
40.50zł
Programowanie gier 29.90zł
Programowanie gier

Autor: Paweł Pięciak

ISBN: 83-7298-678-9

Ilość stron: 202

Rok wydania: 2004

Zawiera CD

Programowanie gier wprowadza krok po kroku do programowania w języku Visual Basic.  Autor wyjaśnia zagadnienia dotyczące grafiki, animacje, dźwieku, obsługi klawiatury, myszki, sztucznej inteligencji i wszystkiego, co  jest potrzebne do stworzenia sprawnie funkcjonującej aplikacji i jej instalatora.

Dołączona do książki płyta CD zawiera przykładowe gry, dodatki do nich oraz programy narzędziowe pomocne przy tworzeniu nowych programów.

Wymagania:

- system Windows 95/98/XP

- kompilator języka Visual Basic 5.0/6.0

Rozdziały:

- Podstawy języka Visual Basic

- Zdarzenia dla okna formy i kontolek

- Metody dla okna formy i kontrolek

- Zmienne i stałe

- Instrukcje

- Procedury i funkcje

- Obsługa klawiatury

- Obsługa myszy

- Obsługa plików

- Dżwięk

- Grafika

- Animacja

- A.I. czyli sztuczna inteligencja

- Nasza pierwsza gra -> Gnop-Gnip

- Nasza druga gra -> Catch It

- Nasza trzecia gra -> Balony

- Nasza czwarta gra -> Alien Assault

 

Programowanie gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Programowanie gier”, kupili także:

Ferromagnetyki miękkie w polach obrotowych Badania i właściwości, Wojciech A. Anuszczyk, Wojciech A. Pluta, Wydawnictwo WNT

Układy programowalne w praktyce, Jerzy Pasierbiński, Piotr Zbysiński, Wydawnictwo WKiŁ

Elektroenergetyczna automatyka zabezpieczeniowa farm wiatrowych, Zbigniew Lubośny, Wydawnictwo Naukowe PWN

Polsko-angielski słownik elektryczny z wymową terminów angielskich Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Maszynoznawstwo WNT, Witold Biały, Wydawnictwo WNT

Moc coachingu Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste Wydanie II rozszerzone, Maja Wilczyńska, Małgorzata Nowak, Jolanta Kućka, Joanna Sawicka, Kata, Wydawnictwo Onepress

Zrozumieć DB2 nauka na przykładach Ilustrowany przewodnik po IBM DB2, Raul F. Chong, Clara Liu, Sylvia F. Qi, Dwaine R. Snow, Wydawnictwo Naukowe PWN

Obsługiwanie, diagnozowanie oraz naprawa elektrycznych i elektronicznych układów pojazdów samochodowych Część 1, Piotr Boś, Krzysztof Karkut, Piotr Warżołek, Wydawnictwo WKiŁ

Inwestycje finansowe Wydanie 2, Katarzyna Perez, Urszula Ziarko - Siwek, Wydawnictwo CEDEWU

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami