Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Programowanie gier 29.90zł
Programowanie gier

Autor: Paweł Pięciak

ISBN: 83-7298-678-9

Ilość stron: 202

Rok wydania: 2004

Zawiera CD

Programowanie gier wprowadza krok po kroku do programowania w języku Visual Basic.  Autor wyjaśnia zagadnienia dotyczące grafiki, animacje, dźwieku, obsługi klawiatury, myszki, sztucznej inteligencji i wszystkiego, co  jest potrzebne do stworzenia sprawnie funkcjonującej aplikacji i jej instalatora.

Dołączona do książki płyta CD zawiera przykładowe gry, dodatki do nich oraz programy narzędziowe pomocne przy tworzeniu nowych programów.

Wymagania:

- system Windows 95/98/XP

- kompilator języka Visual Basic 5.0/6.0

Rozdziały:

- Podstawy języka Visual Basic

- Zdarzenia dla okna formy i kontolek

- Metody dla okna formy i kontrolek

- Zmienne i stałe

- Instrukcje

- Procedury i funkcje

- Obsługa klawiatury

- Obsługa myszy

- Obsługa plików

- Dżwięk

- Grafika

- Animacja

- A.I. czyli sztuczna inteligencja

- Nasza pierwsza gra -> Gnop-Gnip

- Nasza druga gra -> Catch It

- Nasza trzecia gra -> Balony

- Nasza czwarta gra -> Alien Assault

 

Programowanie gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Programowanie gier”, kupili także:

Zagadka nieskończoności Kwantowa teoria pola na tropach porządku Wszechświata, Frank Close, Wydawnictwo Prószyński

Nowoczesny JavaScript. Poznaj ES6 i praktyczne zastosowania nowych rozwiązań, Nicolas Bevacqua, Wydawnictwo Helion
<b>Projektowanie konstrukcji murowych z betonu komórkowego wspomagane badaniami</b>, <font color="navy">Drobiec Łukasz, Misiewicz Lech, Jasiński Radosław</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Projektowanie konstrukcji murowych z betonu komórkowego wspomagane badaniami, Drobiec Łukasz, Misiewicz Lech, Jasiński Radosław, Wydawnictwo Naukowe PWN

FOREX dla bystrzaków Wydanie II, Mark Galant, Brian Dolan, Wydawnictwo Septem

Hydraulika urządzeń wodociągowych Tom 1, Czesław Grabarczyk, Wydawnictwo WNT

JavaScript Tworzenie nowoczesnych aplikacji webowych, Tomasz Sochacki, Wydawnictwo Helion

Informatyka Europejczyka Podręcznik dla gimnazjum część 2, Jolanta Pańczyk, Wydawnictwo Helion

Podstawy fizyki dla kandydatów na wyższe uczelnie i studentów, M.A. Herman, A. Kalestyński, L. Widomski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mózg psychopaty, James Fallon, Wydawnictwo GWP

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami