Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Podwozia i nadwozia pojazdów samochodowych. Budowa, obsługa, diagnostyka i naprawa Część 1 +  Część 2 Kwalifikacja MG.18

Podwozia i nadwozia pojazdów samochodowych. Budowa, obsługa, diagnostyka i naprawa Część 1 + Część 2 Kwalifikacja MG.18

76.00zł
57.00zł
Programowanie gier 29.90zł
Programowanie gier

Autor: Paweł Pięciak

ISBN: 83-7298-678-9

Ilość stron: 202

Rok wydania: 2004

Zawiera CD

Programowanie gier wprowadza krok po kroku do programowania w języku Visual Basic.  Autor wyjaśnia zagadnienia dotyczące grafiki, animacje, dźwieku, obsługi klawiatury, myszki, sztucznej inteligencji i wszystkiego, co  jest potrzebne do stworzenia sprawnie funkcjonującej aplikacji i jej instalatora.

Dołączona do książki płyta CD zawiera przykładowe gry, dodatki do nich oraz programy narzędziowe pomocne przy tworzeniu nowych programów.

Wymagania:

- system Windows 95/98/XP

- kompilator języka Visual Basic 5.0/6.0

Rozdziały:

- Podstawy języka Visual Basic

- Zdarzenia dla okna formy i kontolek

- Metody dla okna formy i kontrolek

- Zmienne i stałe

- Instrukcje

- Procedury i funkcje

- Obsługa klawiatury

- Obsługa myszy

- Obsługa plików

- Dżwięk

- Grafika

- Animacja

- A.I. czyli sztuczna inteligencja

- Nasza pierwsza gra -> Gnop-Gnip

- Nasza druga gra -> Catch It

- Nasza trzecia gra -> Balony

- Nasza czwarta gra -> Alien Assault

 

Programowanie gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Programowanie gier”, kupili także:
<b>Własności i algorytmy rozwiązywania problemów optymalizacji dyskretnej</b>, <font color="navy">Mieczysław Wodecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Własności i algorytmy rozwiązywania problemów optymalizacji dyskretnej, Mieczysław Wodecki, Wydawnictwo EXIT
<b>Ukryte modele Markowa w rozpoznawaniu dwuwymiarowych wzorców na obrazach cyfrowych</b>, <font color="navy">Janusz Bobulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Ukryte modele Markowa w rozpoznawaniu dwuwymiarowych wzorców na obrazach cyfrowych, Janusz Bobulski, Wydawnictwo EXIT
<b>Giełdowe giganty</b>, <font color="navy">Jonh Boik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Giełdowe giganty, Jonh Boik, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>ASP.NET 3.5 Tworzenie portali internetowych w nurcie Web 2.0</b>, <font color="navy">Omar Al Zabir</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ASP.NET 3.5 Tworzenie portali internetowych w nurcie Web 2.0, Omar Al Zabir, Wydawnictwo HELION
<b>Rachunkowość finansowa z uwzględnieniem MSSF Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej Wydanie III</b>, <font color="navy">Józef Pfaff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rachunkowość finansowa z uwzględnieniem MSSF Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej Wydanie III, Józef Pfaff, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Obliczenia płynowe w modelowaniu mózgu</b>, <font color="navy">Grzegorz M. Wójcik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Obliczenia płynowe w modelowaniu mózgu, Grzegorz M. Wójcik, Wydawnictwo EXIT
<b>Świetne pomysły Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką</b>, <font color="navy">John P. Kotter, Lorne A. Whitehead</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Świetne pomysły Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką, John P. Kotter, Lorne A. Whitehead, Wydawnictwo Onepress
<b>Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność</b>, <font color="navy">Ewelina Koch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność, Ewelina Koch, Wydawnictwo Poltext
<b>jQuery w akcji. Wydanie III</b>, <font color="navy">Bear Bibeault, Yehuda Katz, Aurelio De Rosa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
jQuery w akcji. Wydanie III, Bear Bibeault, Yehuda Katz, Aurelio De Rosa, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo NAKOM
 Kategoria:
 Fizyka
Podstawy fizyki dla kandydatów na wyższe uczelnie i studentów

Podstawy fizyki dla kandydatów na wyższe uczelnie i studentów

69.00zł
51.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION

niedziela, 26 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami