Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Programowanie gier 29.90zł
Programowanie gier

Autor: Paweł Pięciak

ISBN: 83-7298-678-9

Ilość stron: 202

Rok wydania: 2004

Zawiera CD

Programowanie gier wprowadza krok po kroku do programowania w języku Visual Basic.  Autor wyjaśnia zagadnienia dotyczące grafiki, animacje, dźwieku, obsługi klawiatury, myszki, sztucznej inteligencji i wszystkiego, co  jest potrzebne do stworzenia sprawnie funkcjonującej aplikacji i jej instalatora.

Dołączona do książki płyta CD zawiera przykładowe gry, dodatki do nich oraz programy narzędziowe pomocne przy tworzeniu nowych programów.

Wymagania:

- system Windows 95/98/XP

- kompilator języka Visual Basic 5.0/6.0

Rozdziały:

- Podstawy języka Visual Basic

- Zdarzenia dla okna formy i kontolek

- Metody dla okna formy i kontrolek

- Zmienne i stałe

- Instrukcje

- Procedury i funkcje

- Obsługa klawiatury

- Obsługa myszy

- Obsługa plików

- Dżwięk

- Grafika

- Animacja

- A.I. czyli sztuczna inteligencja

- Nasza pierwsza gra -> Gnop-Gnip

- Nasza druga gra -> Catch It

- Nasza trzecia gra -> Balony

- Nasza czwarta gra -> Alien Assault

 

Programowanie gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Programowanie gier”, kupili także:

Samoloty Od roku 1914 do współczesności, Chris Chant, Wydawnictwo MAK

Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course, Official Academic Course, Wydawnictwo Microsoft Press

Zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw na rynku B2B, Grażyna Wieteska, Wydawnictwo Difin

Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2, David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Komercyjne i przemysłowe aplikacje Internetu rzeczy na Raspberry Pi Prototypowanie rozwiązań IoT</b>, <font color="navy">Ioana Culic , Alexandru Radovici , Cristian Rusu</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Komercyjne i przemysłowe aplikacje Internetu rzeczy na Raspberry Pi Prototypowanie rozwiązań IoT, Ioana Culic , Alexandru Radovici , Cristian Rusu, Wydawnictwo Promise

Zaawansowane techniki języka JavaScript. Wydanie II, John Resig, Russ Ferguson, John Paxton, Wydawnictwo Helion

Ilustrowana krótka historia czasu, Stephen Hawking, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Przykłady obliczeń elementów i połączeń konstrukcji stalowych Tom 4 Konstrukcje budowlane, Wojciech Włodarczyk, Wydawnictwo WSiP

Polskie konstrukcje motoryzacyjne 1961-1965, Andrzej Zieliński, Wydawnictwo WKiŁ

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami