Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Programowanie gier 29.90zł
Programowanie gier

Autor: Paweł Pięciak

ISBN: 83-7298-678-9

Ilość stron: 202

Rok wydania: 2004

Zawiera CD

Programowanie gier wprowadza krok po kroku do programowania w języku Visual Basic.  Autor wyjaśnia zagadnienia dotyczące grafiki, animacje, dźwieku, obsługi klawiatury, myszki, sztucznej inteligencji i wszystkiego, co  jest potrzebne do stworzenia sprawnie funkcjonującej aplikacji i jej instalatora.

Dołączona do książki płyta CD zawiera przykładowe gry, dodatki do nich oraz programy narzędziowe pomocne przy tworzeniu nowych programów.

Wymagania:

- system Windows 95/98/XP

- kompilator języka Visual Basic 5.0/6.0

Rozdziały:

- Podstawy języka Visual Basic

- Zdarzenia dla okna formy i kontolek

- Metody dla okna formy i kontrolek

- Zmienne i stałe

- Instrukcje

- Procedury i funkcje

- Obsługa klawiatury

- Obsługa myszy

- Obsługa plików

- Dżwięk

- Grafika

- Animacja

- A.I. czyli sztuczna inteligencja

- Nasza pierwsza gra -> Gnop-Gnip

- Nasza druga gra -> Catch It

- Nasza trzecia gra -> Balony

- Nasza czwarta gra -> Alien Assault

 

Programowanie gier
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Programowanie gier”, kupili także:

Prace bosmańskie, Maciej Roszkowski, Wydawnictwo Alma-Press

Mikrokontrolery XMC1000 z Cortex-M0 w praktyce od mikrokontrolera do systemu. 12 projektów z XMC 2GO, Szymon Panecki, Wydawnictwo BTC

Elementy. Teoria proporcji i podobieństwa, Euklides, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Życie na krawędzi. Era kwantowej biologii, Jim Al-Khalili, Johnjoe McFadden, Wydawnictwo Prószyński

Po prostu Wszechświat Proste odpowiedzi na trudne pytania, Marcus Chown, Govert Schilling, Wydawnictwo Prószyński

Konstrukcje spawane Połączenia, Kazimierz Ferenc, Jarosław Ferenc, Wydawnictwo WNT
<b>VBA na sto dwa, czyli 102 ćwiczenia z wykorzystaniem VBA</b>, <font color="navy">Piotr Janus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
VBA na sto dwa, czyli 102 ćwiczenia z wykorzystaniem VBA, Piotr Janus, Wydawnictwo Helion

BMW serii 5 (typu E39), Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Profesjonalne ujęcia portretowe Techniki retuszowania zdjęć według Scotta Kelby'ego, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami