Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Programowanie gier dla nastolatków
Maneesh Set
Wydawnictwo MIKOM PWN
Programowanie gier dla nastolatkówDowiedz się, jak stworzyć swoją pierwszą grę komputerową! Jeśli chcesz wskoczyć w świat programowania gier komputerowych, znalazłeś doskonałą książkę!

Cena: 47.90zł

 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Programowanie gier dla nastolatków  47.90zł
Programowanie gier dla nastolatków

Autor: Maneesh Sethi

ISBN: 83-7279-383-2

Ilość stron: 358

Data wydania: 01/2004

Zawiera CD-ROM

Dowiedz się, jak stworzyć swoją pierwszą grę komputerową! Jeśli chcesz wskoczyć w świat programowania gier komputerowych, znalazłeś doskonałą książkę!
 
Programowanie gier dla nastolatków nie wymaga żadnego doświadczenia w programowaniu - wszystkiego można się tu nauczyć od podstaw. Autor naucza w łatwym języku programowania gier, Blitz Basic. Czytając kolejne rozdziały dowiesz się wszystkiego na temat tworzenia pełnowartościowej gry.
 
W książce "Programowanie gier dla nastolatków" omówiono grafikę, animację, dźwięk oraz muzykę, a także sztuczną inteligencję. Pod koniec lektury gotowa będzie już Twoja pierwsza gra! Programowanie gier nie musi być trudne. Jeden egzemplarz tej książki i ciekawość to doskonały zadatek na początek tej przygody.

Maneesh Sethi zaczął programować w 1999 roku z książki pożyczonej od przyjaciela rodziny. Zanim odkrył Blitz Basic, nauczył się języków C i C++. Potem już pisał programy i gry w tym pierwszym języku. Maneesh był jednym z założycieli grupy Cold Vector Games, i w dalszym ciągu prowadzi Standard Design, firmę zajmującą się projektowaniem serwisów WWW. Więcej informacji na temat programowania gier można znaleźć na stronie www.blitzprogramming.com.

Wydawca serii Andre LaMothe, CEO w firmie Xtreme Games LLC Andre LaMothe jest związany z branżą komputerową od ponad 25 lat. Pierwszą swą grę napisał na TRS-80 i od tego czasu zajmuje się tymi zagadnieniami. Ma doświadczenie w grafice 2D/3D, badaniach SI dla NASA, projektowaniu kompilatorów, robotyce, wirtualnej rzeczywistości i telekomunikacji. Jego książki są bestsellerami w dziale programowania gier, a swoim doświadczeniem i wiedzą wspiera serię Game Development wydawnictwa Premier Press.

CO ZNAJDUJE SIĘ NA PŁYCIE CD:
Blitz Basic 2D, program do pisania i kompilowania kodu gier Jasc Paint Shop Pro, potężny program graficzny Milkshape3D, program do modelowania zaawansowanych obiektów 3D Cool Edit Pro, program do edycji dźwięków Kod źródłowy do przykładów z książki.

Rozdziały:

Część I.  Podstawy języka Basic

- zaczynamy

- poznajemy Basic

- pętle, funkcje, tablice i typy

- styl programowania

- zaczynamy pracę z grafiką

- przełączanie stron i rysowanie pikseli

- podstawy programowania grafiki

- animacja

- wykrywanie kolizji

Część III. Kompletowanie układanki

- obsługa danych wejściowych

- dżwięki i muzyka

- sztuczna inteligencja

Część IV. Dodatki

- wykaz kodów klawiszy

- przydatne odsyłacze

Programowanie gier dla nastolatków
--- Pozycja niedostępna.---
Wszystkie dostępne w tej chwili książki z kategorii: Gry programowanie
• Fizyka dla programistów gier  David M. Bourg  HELION 53.00zł 37.63zł
•••
• Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego  Ireneusz Matusiak  Wolters Kluwer 99.00zł 79.20zł
•••
• Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych  Gabe Zichermann, Christopher Cunningham  HELION 39.00zł 27.69zł
•••
• Java Tworzenie gier  David Brackeen, Bret Barker, Laurence Vanhelsuwe  HELION 119.00zł 84.49zł
•••
• Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i w  Rob Miles  HELION 89.00zł 63.19zł
•••
• Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1  Mark DeLoura  HELION 110.00zł 78.10zł
•••
• Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2  Dante Treglia  HELION 110.00zł 78.10zł
•••
• Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3  Dante Treglia  HELION 125.00zł 88.75zł
•••
• Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6  Mike Dickheiser  HELION 99.00zł 70.29zł
•••
• Perełki programowania gier Zestaw do programowania gier (Tom 1, Tom 2, Tom 3, Tom 6)  Mark DeLoura, Dante Treglia, Mike Dickheiser  HELION 444.00zł 315.24zł
•••
• Prawo w wirtualnych światach  Katarzyna Grzybczyk, Aleksandra Auleytner, Jan Kulesza  Difin 63.00zł 53.55zł
•••
• Programowanie gier Kompendium  Bruno Miguel Teixeira de Sousa  HELION 119.00zł 84.49zł
•••
• Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11  Frank Luna  HELION 129.00zł 91.59zł
•••
• Projektowanie gier Podstawy Wydanie II  Ernest Adams  HELION 129.00zł 91.59zł
•••
• Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x  Will Goldstone  HELION 77.00zł 54.67zł
•••
• Second Life Przewodnik gracza  Michael Rymaszewski, Wagner James Au, Mark Wallace, Catherine Winters  HELION 37.00zł 26.27zł
•••
• Visual Basic i DirectX Programowanie gier w Windows  Wayne S. Freeze  HELION 52.00zł 36.92zł
•••
• World of Warcraft Strategia sukcesu  Eric Dekker  HELION 27.90zł 19.81zł
•••
Klienci, którzy kupili „Programowanie gier dla nastolatków”, kupili także:
<b>Dupkologia stosowana Praktykuj asertywność na co dzień i od święta</b>, <font color="navy">Chris Illuminati</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Dupkologia stosowana Praktykuj asertywność na co dzień i od święta, Chris Illuminati, Wydawnictwo Onepress
<b>Okresowe badania i pomiary elektryczne w przemyśle Instalacje i urządzenia do 1 kV</b>, <font color="navy">Fryderyk Łasak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DASHÖFER</font>
Okresowe badania i pomiary elektryczne w przemyśle Instalacje i urządzenia do 1 kV, Fryderyk Łasak, Wydawnictwo DASHÖFER
<b>Java Ćwiczenia zaawansowane Wydanie II</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Ćwiczenia zaawansowane Wydanie II, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
<b>Zrozumieć BPMN Modelowanie procesów biznesowych</b>, <font color="navy">Szymon Drejewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zrozumieć BPMN Modelowanie procesów biznesowych, Szymon Drejewicz, Wydawnictwo HELION
<b>Bazy danych Pierwsze starcie</b>, <font color="navy">Adam Pelikant</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Bazy danych Pierwsze starcie, Adam Pelikant, Wydawnictwo HELION
<b>Teoria żeglowania Aerodynamika żagla</b>, <font color="navy">Czesław Marchaj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Alma-Press</font>
Teoria żeglowania Aerodynamika żagla, Czesław Marchaj, Wydawnictwo Alma-Press
<b>Komputer Optymalizacja i aktualizacja</b>, <font color="navy">Kris Jamsa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Komputer Optymalizacja i aktualizacja, Kris Jamsa, Wydawnictwo NAKOM
<b>Chemia organiczna Część I</b>, <font color="navy">J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Chemia organiczna Część I, J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers, Wydawnictwo WNT
<b>UML 2.0 wprowadzenie</b>, <font color="navy">Russ Miles, Kim Hamilton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
UML 2.0 wprowadzenie, Russ Miles, Kim Hamilton, Wydawnictwo HELION