Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Niemiecko-polski słownik budowlany

Niemiecko-polski słownik budowlany

40.00zł
29.20zł
Ostatnio dodane książki w kategorii: Programowanie gier
Minecraft. Modyfikacje dla młodych bystrzaków Minecraft. Modyfikacje dla młodych bystrzaków
Autor Sarah Guthals, Stephen Foster, Lindsey Handley
Wydawnictwo Septem
Cena: 24.90zł     17.68zł

Ta książka została napisana dla najmłodszych pasjonatów Minecrafta. Pokazano w niej, w jaki sposób można tworzyć mody za pomocą narzędzia o nazwie LearnToMod

Unity w akcji Unity w akcji
Autor Joe Hocking
Wydawnictwo HELION
Cena: 69.00zł     48.30zł

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które osiągnęły biegłość w programowaniu i teraz chcą pisać gry za pomocą Unity.

Fraktale i chaos + CD Wydanie V Fraktale i chaos + CD Wydanie V
Autor Jacek Kudrewicz
Wydawnictwo Naukowe PWN
Cena: 49.00zł     35.77zł

Opisuje konstrukcję fraktali i ich zastosowania, a także elementy teorii wymiaru. Przedstawia najważniejsze pojęcia teorii układów dynamicznych związane z teorią chaosu.

Piękny świat Minecrafta Piękny świat Minecrafta
Autor James Delaney
Wydawnictwo HELION
Cena: 29.90zł     21.83zł

Minecraft jest czymś więcej niż tylko grą - fascynują się nim miliony użytkowników na całym świecie i w każdym wieku

Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier
Autor Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler
Wydawnictwo HELION
Cena: 69.00zł     48.30zł

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą poznać podstawy Unreal Engine 4. Ten praktyczny przewodnik składa się z 24 rozdziałów.

Minecraft. Crafting, czary i świetna zabawa. Wydanie II Minecraft. Crafting, czary i świetna zabawa. Wydanie II
Autor Bartosz Danowski, Jakub Danowski
Wydawnictwo HELION
Cena: 29.90zł     21.83zł

Minecraft to jedna z tych gier, o których wszyscy słyszeli, nawet jeśli jeszcze nie mieli okazji zagrać

Budowa serwerów Minecraft. Poradnik na dobry początek Budowa serwerów Minecraft. Poradnik na dobry początek
Autor Michał Ostrowski
Wydawnictwo HELION
Cena: 37.00zł     25.90zł

Jeśli w Minecrafcie osiągnąłeś już dużo i nudzi Cię powtarzanie tych samych zadań, nadszedł czas, abyś wszedł na wyższy poziom.

Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych
Autor Dawid Barnaś
Wydawnictwo EXIT
Cena: 42.00zł     35.70zł

Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych

Unity. Przepisy na interfejs gry Unity. Przepisy na interfejs gry
Autor Francesco Sapio
Wydawnictwo HELION
Cena: 54.90zł     38.43zł

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą wykorzystać silnik Unity do tworzenia gier wideo.

Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych
Autor Joanna Lee
Wydawnictwo HELION
Cena: 57.00zł     39.90zł

Niniejsza książka jest przeznaczona dla początkujących twórców gier, którzy postanowili nauczyć się technologii Unreal Engine.

Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci
Autor Alicja Żarowska-Mazur , Dawid Mazur
Wydawnictwo Naukowe PWN
Cena: 59.00zł     43.07zł

Piksele, wektory i inne stwory to wprowadzenie do grafiki komputerowej dla dzieci i nie tylko. Dowiesz się, czym są tryby kolorów, na czym polega różnica między grafiką rastrową a grafiką wektorową,

Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem
Autor James Floyd Kelly
Wydawnictwo HELION
Cena: 44.90zł     31.43zł

Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest podręcznikiem Minecrafta, ale z pewnością pomoże Ci w osiąganiu lepszych wyników w grze. Równocześnie niemal niepostrzeżenie nauczysz się wielu świetnych rzeczy

Pokémon GO. Ukryte oblicze Twojego miasta Pokémon GO. Ukryte oblicze Twojego miasta
Autor Łukasz Pikaczowsky
Wydawnictwo HELION
Cena: 17.90zł     13.07zł

Uwaga! Pokémony opanowały świat! Aplikacja Pokémon GO przebojem wdarła się na rynek fabularnych gier miejskich

OpenGL Księga eksperta Wydanie VII OpenGL Księga eksperta Wydanie VII
Autor Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas Haemel
Wydawnictwo HELION
Cena: 119.00zł     83.30zł

Niniejsza książka stanowi doskonałe wprowadzenie w tematykę OpenGL dla każdego programisty, nawet dla osób niezbyt biegłych w zagadnieniach grafiki komputerowej.

Nauka programowania z Minecraftem. Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona! Nauka programowania z Minecraftem. Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!
Autor Craig Richardson
Wydawnictwo Naukowe PWN
Cena: 69.00zł     50.37zł

Zaczynamy od krótkich, prostych lekcji Pythona, a następnie wykorzystujemy nasze nowe umiejętności do modyfikowania Minecrafta, aby osiągać natychmiastowe i robiące wrażenie wyniki.

Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa
Autor Katarzyna Czekaj-Kotynia, Bartosz Danowski
Wydawnictwo HELION
Cena: 29.90zł     21.83zł

Ta gra komputerowa wyróżnia się spośród innych, niezbyt wymagających intelektualnie gier - otóż w Minecrafcie to użytkownik decyduje o kierunku rozwoju akcji, a jego wybory determinują przebieg gry.

Receptury w Minecrafcie dla bystrzaków Receptury w Minecrafcie dla bystrzaków
Autor Jesse Stay, Thomas Stay
Wydawnictwo Septem
Cena: 32.90zł     23.36zł

Świat Minecrafta skrywa ekscytujące tajemnice. Wędrowiec, który chce w nim przetrwać, musi doskonalić wiele umiejętności, przydatnych zarówno podczas pokoju, jak i w wirze walki.

Minecraft dla bystrzaków Minecraft dla bystrzaków
Autor Jesse Stay, Thomas Stay, Jacob Cordeiro
Wydawnictwo Septem
Cena: 39.90zł     28.33zł

Bez względu na to, czy grasz, żeby wygrać, czy po prostu lubisz bawić się w odkrywcę, Minecraft dla bystrzaków pomoże Ci przystosować świat do swoich potrzeb - i to jeszcze zanim rozbijesz swój pierwszy blok w grze!

Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL
Autor Karol Sobiesiak
Wydawnictwo Naukowe PWN
Cena: 49.90zł     36.43zł

Książka ta zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi ona niezbędnik dla każdego kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.

OpenGL Podstawy programowania grafiki 3D OpenGL Podstawy programowania grafiki 3D
Autor Janusz Ganczarski
Wydawnictwo HELION
Cena: 89.00zł     62.30zł

Darmowa biblioteka OpenGL jest świetnym narzędziem do tworzenia grafiki trójwymiarowej na różnych platformach sprzętowych i w różnych systemach operacyjnych.


Więcej nowości »

 Koszyk
0 przedmiotów
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Jak się to robi Wydanie III Bartosz Danowski, Michał Makaruk HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson HELION

piątek, 17 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami